Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 hallo mijn naam is lotte

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
lotte123
Watje
Watje
lotte123


Aantal berichten : 5

hallo mijn naam is lotte Empty
BerichtOnderwerp: hallo mijn naam is lotte   hallo mijn naam is lotte I_icon_minitimeza jan 12, 2019 12:34 pm

Hallo lezers mijn naam is Lotte
IK ben een jonge meid van 20 jaar.
Sinds april 2018 ben ik actief bezig met spanking. Ik heb sinds die tijd een vriend die mij geregeld een spanking geeft.
ik weet door hem dat ik echt van spanking hou. Al had ik nooit gedacht het voor het eerst te krijgen van een jongen. Ik heb altijd gefantaseerd om een spanking te krijgen van een vrouw. Al vanaf een jaar of 8 zag ik een ouder meid in de trien en dacht zij mag me best een spanking geven. Je kunt dus zeggen dat ik bi ben op spanking gebied.
Voor de rest ben ik een uitdagende meid die niet op haar mondje is gevallen. AL brengt  me dat wel eens in de problemen en moet ik dit bekopen met een goede diep rode kont.
wil je meer over me weten stuur me dan gerust een mailtje ik zal proberen zo snel mogelijk terug te mailen
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

hallo mijn naam is lotte Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallo mijn naam is lotte   hallo mijn naam is lotte I_icon_minitimeza jan 12, 2019 1:30 pm

Welkom hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
lotte123
Watje
Watje
lotte123


Aantal berichten : 5

hallo mijn naam is lotte Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallo mijn naam is lotte   hallo mijn naam is lotte I_icon_minitimeza jan 12, 2019 2:45 pm

puk schreef:
Welkom hier.

dank je wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




hallo mijn naam is lotte Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallo mijn naam is lotte   hallo mijn naam is lotte I_icon_minitimema jan 28, 2019 9:57 pm

Hoi Lotte. Welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hallo mijn naam is lotte Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallo mijn naam is lotte   hallo mijn naam is lotte I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hallo mijn naam is lotte
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn naam is Jim
» Sarah is mijn naam.
» Mijn naam is Waldher
» Mijn (online) naam is Baloe
» Even voorstellen, mijn naam is Rudy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: