Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Extra duwjte in de rug nodig?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Markjanssen
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Extra duwjte in de rug nodig? Empty
BerichtOnderwerp: Extra duwjte in de rug nodig?   Extra duwjte in de rug nodig? I_icon_minitimezo maa 01, 2020 1:41 pm

Hoi allen,

Wat als je al heel lang wilt stoppen met roken? Wat als Wat als je alles heb geprobeerd om jezelf er toe te zetten je voor je studie in te zetten, maar er nog geen resultaat te zien is? Wat als je toch echt wil sparen, maar je niet de discipline hebt om geen geld uit te geven?

In dat geval geef ik je nog een methode waar je misschien niet als eerste aan gedacht had: Spanking oftewel billenkoek.
Als je weet dat er een pak billenkoek te wachten staat als je je niet aan afspraken houdt, lukt het je misschien wel een keer om je doelen na te streven.


Mijn naam is Mark Janssen, 28 jaar. Ik ben nu zo'n 9 jaar bezig met het geven van billenkoek om mensen te helpen hun discipline te vergroten. Sommige mensen hebben net dit extra motivatie puntje en net deze extra discipline nodig om wel door te zetten met hetgeen wat ze willen bereiken. Billenkoek zal zo tot je doordringen dat iedere keer als je jezelf moet motiveren voor hetgeen waar je moeite mee hebt

Voel jij je horen tot deze groep van mensen en heb jij deze extra discipline denk je nodig voor de motivatie voor wat dan ook. Neem dan voor wat extra informatie contact op door een mailtje te sturen naar studiediscipline@hotmail.com.

Groetjes, Mark

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Extra duwjte in de rug nodig?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een extra duwtje in de rug nodig?
» Extra duwtje in de rug nodig?
» aangeven wat nodig is
» Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) )
» Hij ziet niet wat ik nodig heb :(

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: