Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is Empty
BerichtOnderwerp: D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is   D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is I_icon_minitimedo maa 26, 2020 9:55 pm

Hallo,

Ik ben Ruben, 31 jaar en woon in Wageningen, waar ik Biotechnologie gestudeerd heb. Ik ben intussen al zo’n 11 jaar actief in dit wereldje.
Spanking is mijn grootste interesse. Vooral strafspankings geven is een ervaring waar maar weinig andere dingen aan kunnen tippen. De opbouw vooraf, een klein meisje voor je hebben dat iets heeft misdaan, de billen die bloot gaan, de pijn, de spijt, de tranen. Het is niet alleen iets wat ik leuk vind om te doen, het is een fundamenteel deel van mij. Het geeft mij een diepe voldoening om iemand te kunnen helpen haar leven te verbeteren en haar te zien groeien als mens en als sub.
Naast spanking geniet ik ook van andere aspecten van bdsm. Het is geweldig om spanning op te bouwen door te plagen, te strelen, vast te binden, prikkelingen.... zien hoe diep subbie ik iemand kan krijgen. Ik hou van plagen en kan heel gemeen kan zijn. Zeker als het subje duidelijk klein en subbie wordt, dat spoort mij aan om nog harder te gaan plagen.
Mijn meisje is altijd heel belangrijk voor mij en zal nooit affectie te kort komen. Als ik om iemand geef, sta ik altijd voor die persoon klaar. Tijdens een spel kan ik heel streng zijn en geniet ik ervan om (uiteraard binnen haar eigen grenzen) veel te vragen van mijn sub.

Het is moeilijk om in een advertentie te zetten waar je precies naar op zoek bent zonder dat het gaat lijken op een lijst met eisen. Desondanks heb ik hieronder een korte beschrijving gezet van het soort persoon dat bij mij zou passen:
Ik zoek een lief meisje dat onschuld uitstraalt, maar dat zeker niet onschuldig is.
Iemand die geniet van knuffelen, van harde strafspankings, maar ook van spankings gewoon omdat het leuk is, van bdsm, knuffelen, geplaagd worden, onderdanig zijn, vernederd worden, en knuffelen.
Iemand die ervan geniet om haar best te doen voor haar D. Iemand die graag onderdanig en gehoorzaam is en wil horen dat ze het goed doet. Iemand die tegelijk ook niet bang is om af en toe een grote mond op te zetten, uit te dagen en de consequenties te ondergaan. Die graag een correctieve hand in haar nek of paddle op haar billen krijgt en zich dan heel klein en subbie voelt.
Iemand die D/s zoekt als een levensstijl, niet alleen maar in de slaapkamer. Belangrijke beslissingen worden natuurlijk wel als gelijken genomen, want naast al het bovenstaande ben je ook gewoon een zelfstandige vrouw met een eigen mening en leven.
Ik ben op zoek naar iemand die de tijd, ruimte en energie in haar leven heeft om een regelmatig contact op te bouwen en die openstaat voor de mogelijkheid dat het door kan groeien naar een relatie.

Mensen zonder ervaring die het allemaal nog niet zeker weten, maar die zich hierdoor wel aangesproken voelen, zijn ook van harte welkom om te reageren.

Er is me ook aangeraden om aan te geven in welke leeftijdscategorie ik zoek. Dat vind ik moeilijk om precies te zeggen, want het gaat veel meer om gevoel dan om werkelijke leeftijd, maar ik zal het dan maar houden op een bereik van 20-35.

Je kan me hier een berichtje sturen of op ruben.utrecht@outlook.com
Ik heb ook een Fetlife profiel: https://fetlife.com/users/1260707

Groet,
Ruben
Terug naar boven Ga naar beneden
taya22
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is Empty
BerichtOnderwerp: Re: D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is   D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is I_icon_minitimedi mei 26, 2020 7:46 pm

Hoi Ruben. Ik kom uit Zeist. Heb ervaring als Sub. Veel van wat je zegt herken ik. Ik ben alleen niet zo van de vernedering. Ik zou graag kennis willen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is Empty
BerichtOnderwerp: Re: D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is   D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is I_icon_minitimevr mei 29, 2020 11:33 pm

Ik heb je een privé bericht gestuurd op het forum taya.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is Empty
BerichtOnderwerp: Re: D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is   D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oudere man zoekt meisje voor billenkoek.
» Het meisje bij de V&D
» Ik zoek een meisje!
» Welk meisje moet hier even over de knie?
» meisje op zoek naar D/s

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: