Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Gezocht: Lief klein meisje die harde straf nodig heeft

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Gezocht: Lief klein meisje die harde straf nodig heeft Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: Lief klein meisje die harde straf nodig heeft   Gezocht: Lief klein meisje die harde straf nodig heeft I_icon_minitimeza jun 25, 2022 5:08 pm

Hallo,

Ik ben Ruben, 33 jaar, van oorsprong een Fries, maar nu verkast naar Wageningen. Ik ben een lieve sadist, een lange knuffelbeer, een nuchtere Nederlander.
Ik hou van lange wandelingen (liefst op het strand of in het bos), knuffelen, en Kerst (Kerst begint op 1 december, en op 1 januari begint de aftel tot de volgende Kerst).
Soms stel ik me eerst wat afwachtend op, maar eenmaal je mijn vertrouwen gewonnen hebt, sta ik altijd voor je klaar en ga ik voor je door het vuur.

Spanking is mijn grootste passie en een wezenlijk deel van mijn identiteit. Het zit even hard in mijn persoonlijkheid verweven als mijn voorkeur voor pittige kaas.
Ik hou van veel soorten spanking: good girl, voorspel, onderhoud, “je gaf me die ene blik die mijn sadisme aanzet en nu wil ik je pijn doen” ... Maar liefst van al geef ik een echte strafspanking in het kader van begeleiding. Het is geen spel en ook geen rollenspel, maar er zijn regels en serieuze straffen als die regels gebroken worden.
Dit is het soort spanking waarbij je met een knot in je maag de laatste meters naar mijn deur loopt omdat je weet dat de straf erg gaat zijn.
De emoties daaromheen, de billen die bloot gaan, de pijn, de spijt, de tranen, en vooral het feit dat het écht is, maken het zo bijzonder.
Dat ik door begeleiding en straf te geven iemand help en ondersteun om haar leven beter te maken, geeft mij een diepe voldoening.

Los van spanking geniet ik ook van andere dingen die onder de bredere BDSM-noemer vallen.
Het sleutelwoord is ook hier emoties. Ik geniet ervan om emoties te veroorzaken: zenuwen, onderdanigheid, plezier, spanning, verrassing, vernedering, ontlading...
Dit kan op veel manieren bereikt worden en iedereen is daar ook anders in. Iets wat op de ene een heftige impact heeft kan op een ander bijna geen effect hebben. Ik vind het daarom ook minder belangrijk welke aanpak ik moet gebruiken, waar het mij om gaat is het effect. Daarom vind ik het ook belangrijk om je eerst te leren kennen, te weten te komen hoe je in elkaar steekt, wat je triggers zijn, wat je aan het lachen maakt … Kortom: wie je bent.

Ik ben op zoek naar iemand die deze dingen ook wil, vanuit de ontvangende kant.
Een lief, klein meisje dat onschuld uitstraalt, maar dat eigenlijk al zit te broeden op de volgende brutale zin of daad waardoor ze over de knie zal belanden.
Iemand die geniet van knuffelen, maar ook harde strafspankings nodig heeft in haar leven. Iemand die af en toe ook graag zomaar eens over de knie gaat, omdat het leuk is. Om daarna geknuffeld te worden. Iemand die het spel van uitdagen en uitgedaagd worden wil spelen. En die wil knuffelen. Iemand die net als ik hunkert naar de sterke emoties binnen het BDSM-spel en die dan geborgenheid zoekt in mijn armen. Iemand die koppig, maar ook onderdanig kan zijn. Had ik al knuffelen gezegd?
Ik zoek iemand met wie ik een D/s kan beleven als levensstijl en niet enkel in de slaapkamer. Maar ik wil ook niet iemand die 24/7 onderdanig is. Af en toe kan ik zelf wat tegengas gebruiken, dus ik wil zeker iemand die een eigen mening heeft en die ook durft verkondigen.
Iemand in de leeftijdscategorie 22-35 die de tijd, ruimte en energie in haar leven heeft om een regelmatig contact op te bouwen en die openstaat voor de mogelijkheid dat het door kan groeien naar een relatie.
Ik vind het fijn om een diepe band met iemand op te bouwen, om op de eerste plaats vrienden te zijn, te weten dat je op elkaar kan rekenen, iemand kunnen steunen niet alleen met regels en spanking maar ook met goede gesprekken en een schouder om op te leunen. Of de rest ook volgt, daar hoop ik natuurlijk op, maar dat zien we dan wel, als het voor allebei goed voelt.

Ben je nieuwsgierig geworden? Stuur me gerust een berichtje, ik kijk er naar uit je te leren kennen.

Je kan me hier een berichtje sturen of op ruben.utrecht@outlook.com
Ik heb ook een Fetlife profiel: https://fetlife.com/users/1260707
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: Lief klein meisje die harde straf nodig heeft
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 40-jarige Rubens vrouw heeft stevige straf nodig
» Lief dansje
» Op zoek naar een lief of stout subje
» Ouderwetse kinderliedjes
» klein zijn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: