Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 40-jarige Rubens vrouw heeft stevige straf nodig

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
verlangen
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

40-jarige Rubens vrouw heeft stevige straf nodig Empty
BerichtOnderwerp: 40-jarige Rubens vrouw heeft stevige straf nodig   40-jarige Rubens vrouw heeft stevige straf nodig I_icon_minitimewo mei 26, 2010 5:52 pm

Ben een vrouw met vele kwaliteiten en diepgang, grote interesse en inzicht in psychologie en spiritualiteit. Zoek iemand die er voor mij is, mij ondersteunt, me echt ziet en wil dat ik steeds meer mijn kracht pak en dus mij stevig straft bij situaties wanneer ik dat niet doe. Wanneer ik bijvoorbeeld onzeker raak, ergens niet aan wil, beter mijn best zou kunnen doen, in mijn verstrooidheid blijf hangen, etc. Iemand die me een flink pak slaag geeft op mijn blote kont, die er overigens wezen mag... :-) na een flink analyserend gesprek over wie ik ben en hoe ik in elkaar zit... Bij goed vertrouwen laat ik de diepte van mijn ziel zien en biecht ik de diepte van mijn ziel op. Ook de straf van de schaamte is van belang; het tijdens gesprek al in blote kont moeten zitten bijvoorbeeld, mijn eigen onderbroek naar beneden doen en mezelf "geven" voor de straf. En vele andere mogelijke dingen waar we eens over van gedachten kunnen wisselen.

Mijn angst is dat het te hard gaat. Als het over een bepaalde grens gaat, dan kan ik niet meer bij het effect blijven. Dus ik heb zeker een stevig pak slaag nodig die naar de grens toegaat, maar ik moet het steeds aankunnen. Ik moet opbiechten dat ik lange strafsessies nodig heb met uiteindelijk dus echt heel zere billen en hopelijk tot huilens toe...

Echt goede vriendschap en diep vertrouwen is nodig voor mij! Ook gelijkwaardige vriendschap.

Je kunt me bereiken op verlangen1@live.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

40-jarige Rubens vrouw heeft stevige straf nodig Empty
BerichtOnderwerp: Re: 40-jarige Rubens vrouw heeft stevige straf nodig   40-jarige Rubens vrouw heeft stevige straf nodig I_icon_minitimedo mei 27, 2010 10:39 pm

Beste Verlangen,
Welkom op deze website.
Je advertentie vormt een interessante en boeiende tekst.
Ik hoop, dat je iemand vindt, die voldoet aan je wensen.
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
 
40-jarige Rubens vrouw heeft stevige straf nodig
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht: Lief klein meisje die harde straf nodig heeft
» 31 jarige discrete spanker zoekt meid/vrouw!
» 40 jarige spanker zoekt spankee
» Een extra duwtje in de rug nodig?
» Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: