Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Billenkoek aangeboden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
robbert07
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Billenkoek aangeboden Empty
BerichtOnderwerp: Billenkoek aangeboden   Billenkoek aangeboden I_icon_minitimezo sep 11, 2022 7:17 pm

Ben je op zoek naar een ouderwets pak op je billen? Dan kun je bij mij terecht!
Mijn naam is Robbert (39) en heb ervaring met het geven van billenkoek. Soms echt voor straf en soms ‘voor de fun’. Het ligt er maar net aan wat jij zoekt!

Ik ga als volgt te werk: We mailen eerst wat om kennis te maken en je geeft aan waarom je het wil ervaren. Is het misschien al heel lang een wens? Of heb je gewoon discipline en begeleiding nodig? Alles is mogelijk. Als het goed voelt, maken we een real life afspraak bij mij thuis (in Deventer). Ik kan je ontvangen in een veilig en discreet huis (zonder inkijk, etc.). Na wat drinken en praten, ga je over de knie. Eerst een pak op je broek, daarna op je blote billen. Nadat je billen flink rood zijn, ga je even tegen de muur staan om bij te komen.

Dat is in grote lijnen de werkwijze. Ook als je helemaal geen ervaring hebt, mag je reageren. Uiterlijk en afkomst vind ik niet belangrijk, iedereen is welkom!

Mail naar: robbert07@live.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Billenkoek aangeboden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Billenkoek voor leeftijdsgenoten
» billenkoek
» Billenkoek om je doel te bereiken
» Begeleiding met billenkoek
» Recensie: Secretary (2002)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: