Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Begeleiding met billenkoek

Ga naar beneden 
AuteurBericht
robbert07
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Begeleiding met billenkoek Empty
BerichtOnderwerp: Begeleiding met billenkoek   Begeleiding met billenkoek I_icon_minitimedi maa 03, 2020 8:04 pm

Ben je een meid en heb je wat begeleiding nodig? Ben je bijvoorbeeld brutaal, heb je slechte eetgewoontes, een matige studiehouding of zit je teveel op je mobiel? Dan heb je wat leiding en discipline nodig. En soms een ouderwets pak slaag!

Mijn naam is Robbert (37) en heb de nodige ervaring hiermee.

De hulp gaat als volgt: We maken afspraken over je houding en gedrag. Je mailt netjes hoe het gaat. Lukt het niet, dan krijg je een goede spanking. Gewoon ouderwets over de knie voor een goed pak slaag. De billenkoek wordt dan op de broek en blote billen gegeven. Daarna beginnen we met een schone lei. We maken nieuwe afspraken en jij houd me weer eerlijk op de hoogte.

Ik heb verder geen bijbedoelingen, enkel het voorzien in de behoefte van meiden die deze hulp nodig hebben. Je uiterlijk of afkomst vind ik ook niet belangrijk. Ik heb meerdere meiden zo begeleid en ze waren allemaal erg blij (en zelfs opgelucht) dat ze deze (best grote) stap gezet hebben om dit te gaan doen. Het blijkt namelijk dat deze ouderwetse manier erg effectief is!
Ik kan discreet ontvangen of ik kom naar je toe. Uiteraard heb ik heel veel respect voor je, als je zo dapper bent en echt durft af te spreken.


Interesse? mail me! robbert07@live.nl

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Begeleiding met billenkoek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» frederic fontenoi
» Begeleiding gezocht
» Op zoek naar een losse billenkoeksessie of een langere begeleiding?
» Begeleiding en straf, een luisterend oor of meer, dames reageer!
» Vriendschap, begeleiding, spanking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: