Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Tegen jezelf praten

Ga naar beneden 
+8
zofia nina
yun
Strafhand
dawn
Dutch Spank Daddy
leentje
tomaatje
W
12 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedi maa 09, 2010 5:00 pm

Hebben jullie dat nou ook, dat je soms zachtjes "billenkoek" tegen je zelf mompelt, zomaar, zonder dat er iemand in de buurt is, "billenkoek billenkoek billenkoek", enkel en alleen omdat het je brein kietelt, ergens, om dat woord te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedi maa 09, 2010 7:41 pm

Nee, geen last van. Verder is alles goed met je? Wink Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedi maa 09, 2010 8:10 pm

Nee hoor, ik zeg ook geen billenkoek tegen mezelf Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedi maa 09, 2010 8:27 pm

tomaatje schreef:
Nee, geen last van. Verder is alles goed met je? Wink Razz
Jewel hoor. Maar ik las de categorie "Over twijfels, angsten en onzekerheden", en dit rare dingetje is iets waar ik wel onzeker over ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedi maa 09, 2010 9:50 pm

W schreef:
Hebben jullie dat nou ook, dat je soms zachtjes "billenkoek" tegen je zelf mompelt, zomaar, zonder dat er iemand in de buurt is, "billenkoek billenkoek billenkoek", enkel en alleen omdat het je brein kietelt, ergens, om dat woord te horen.

Is het je vervolgens nooit overkomen dat er dan toch iemand binnen gehoorsafstand bleek te zijn en zo ja hoe reageerde de betrokkene dan?

Gebruik je dan alleen de term "billenkoek", terwijl veel spanko's dat geen goed woord vinden, of mompel ook af en toe zachtjes "spanking, spanking, spanking", dus wissel je af en toe van term?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedi maa 09, 2010 9:53 pm

Ik mompel nooit "billenkoek, billenkoek, billenkoek" tegen mezelf, maar ik mag wel zo af en toe alleen in de auto bijvoorbeeld eens een scenetje uitspelen dat me triggert - dus wat er vooraf zou kunnen gaan aan eventuele klappen. Een preekje o.i.d., een discussie met een schuldbewuste dame, etc. Dat heb ik ook altijd al gedaan. Ik hoop niet dat iemand het ooit gehoord heeft. Shocked Shocked Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedi maa 09, 2010 10:10 pm

W schreef:
Hebben jullie dat nou ook, dat je soms zachtjes "billenkoek" tegen je zelf mompelt, zomaar, zonder dat er iemand in de buurt is, "billenkoek billenkoek billenkoek", enkel en alleen omdat het je brein kietelt, ergens, om dat woord te horen.
Ik heb veel last van gekietel in mijn brein, maar dat leidt niet tot dit soort woordherhalingen; zo erg is het nog net niet met mij.
Even voor Dawn: je kunt dit soort scenes ook voor je uit mompelen op je werk, te beginnen met de deur dicht.
groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedi maa 09, 2010 10:18 pm

Ik niet, hoor, Rein. Als ik dat op mijn werk doe terwijl de deur dicht is, bederf ik heel wat tere zieltjes voor het leven... Bovendien heb ik voortdurend mijn stem nodig als ik aan het werk ben. Helaas. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedi maa 09, 2010 11:56 pm

Nou ik mompel ook nooit billenkoek tegen mezelf. Wel praat ik tegen mezelf in de hoek of als ik alleen ben en me verveel. Soms als ik over de knie lig. Misschien dan meer in mezelf :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimewo maa 10, 2010 12:53 am

Rein schreef:
woordherhalingen
Het is niet echt herhalingen hoor, het is meer een paar keer. En nee, ik zeg geen "spanking".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimewo maa 10, 2010 3:25 am

Onlangs betrapte ik mezelf, toen ik op de fiets zat en aan een bepaald iemand dacht... "sla me maar" murmelde ik. What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimewo maa 10, 2010 11:35 pm

en was er iemand die het deed?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedo maa 11, 2010 4:49 pm

zofia nina schreef:
Onlangs betrapte ik mezelf, toen ik op de fiets zat en aan een bepaald iemand dacht... "sla me maar" murmelde ik. What a Face
Ja, zoiets bedoelde ik. (En, wie was die bepaalde iemand? Laughing)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
jennifer
Watje
Watje
jennifer


Aantal berichten : 15

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: man in pak   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedo maa 25, 2010 10:51 pm

ik heb geen last van praten in mijzelf. Wel heb ik last van een overgevoeligheid voor alle woorden die met een pak slaag te maken hebben. Als mensen het aan de andere kant van de kamer over een pak hebben hoor ik dat. Ook als het over een man in pak gaat.... (maar dat hoor ik niet) en ik denk dan ook nog dat iedereen het aan me kan zien dat ik daarbij aan iets anders denk. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimeza maa 27, 2010 1:19 pm

Dat is idd heel herkenbaar jennifer, ik heb ook het idee dat mensen het heel vaak over het geven van een pak slaag hebben, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. Hoewel ik laatst op m'n werk echt niet wist waar ik kijken moest toen de discussie plotseling ging over de vraag of een goed pak slaag kwaad kon awww
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimeza maa 27, 2010 4:02 pm

Bij mij op mijn werk hangt in de directiekamer een ouwe mattenklopper aan de muur... bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimeza maa 27, 2010 4:43 pm

dawn schreef:
Bij mij op mijn werk hangt in de directiekamer een ouwe mattenklopper aan de muur... bounce

En jij maar denken dat ze niet weten wat jouw fetisj is
talk
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimeza maa 27, 2010 10:10 pm

Ai. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
anne-lisa
Watje
Watje
anne-lisa


Aantal berichten : 15

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimevr apr 09, 2010 11:20 pm

jennifer schreef:
ik heb geen last van praten in mijzelf. Wel heb ik last van een overgevoeligheid voor alle woorden die met een pak slaag te maken hebben. Als mensen het aan de andere kant van de kamer over een pak hebben hoor ik dat. Ook als het over een man in pak gaat.... (maar dat hoor ik niet) en ik denk dan ook nog dat iedereen het aan me kan zien dat ik daarbij aan iets anders denk. Smile
Dat herken ik wel hoor. Alle combinaties met 'pak' werken daarbij. Als ik dat hoor, hoor ik als volgende woord altijd eerst 'slaag' en pas daarna dringt de context tot me door en ga ik me afvragen wat er nu werkelijk gezegd werd. Voorbeeld: de weerman die het heeft over een 'pak sneeuw'. Hahahahahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitimedo mei 10, 2012 5:40 pm

Om terug te komen op de vraag van W: ik heb soms wel -zeker in de auto op lange ritten, op de fiets of in bed als ik niet slapen kan, dat ik in gedachten hele dialogen voer met een denkbeeldige sub. Ik moet ze toch eens op gaan schrijven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tegen jezelf praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tegen jezelf praten   Tegen jezelf praten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tegen jezelf praten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» herken jij jezelf
» Wat zeg je tegen je sub?
» Bewegen tijdens het slaan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Gevoelig-
Ga naar: