Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Bewegen tijdens het slaan

Ga naar beneden 
+3
leentje
Dutch Spank Daddy
machteld
7 plaatsers
AuteurBericht
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimedo aug 16, 2012 12:59 pm

Ik heb gemerkt dat ik bij ieder instrument anders beweeg als het erg veel pijn doet. Zo apart vind ik dat. Ik neem mij altijd voor om stil te blijven liggen en staan en geen geluid te maken, maar ja dat vind ik soms toch wel erg moeilijk.

Over de knie zijn er niet heel veel mogelijkheden aangezien hij mij dan vasthoudt. Als het dan erg veel pijn doet dan probeer ik met mijn ellebogen van zijn schoot te kruipen. Over het algemeen kom ik niet erg ver.

Als ik een harde klap met een paddle krijg dan vlieg ik altijd overeind. Gelukkig wacht hij dan altijd even voordat hij de volgende klap geeft, zodat ik even bij kan komen. Na een harde klap met het rietje schud ik mijn billen heen en weer en bij de strap draai ik mij automatisch helemaal om, hoewel ik dan maar halverwege kom omdat ik dan tegengehouden word. Ook begin ik bij de strap met stoel en al door de kamer te wandelen. Ik probeer dan net zoals bij de paddle overeind te komen in de hoop dat hij dan even wacht met de volgende klap, maar dat lukt maar niet Crying or Very sad .

Ik vind de strap (zo'n dikke van London Tanners) toch wel het ergste hoor. Ik heb liever de paddle, alhoewel het voordeel van de strap wel is dat die mijn huid heel laat. Gisteren kreeg ik na de tweede klap hiermee al een vlucht neiging. Ik raak dan lichtelijk in paniek en denk dat ik de pijn niet meer aan kan en dan schiet het even door mijn hoofd om weg te lopen. Ik moet dan tegen mijzelf zeggen dat dat echt niet de bedoeling is, zucht. Moeilijke momenten zijn dat.




Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Bewegen, tegenspartelen en slagtechniek   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimedo aug 16, 2012 1:27 pm

machteld schreef:
Ik heb gemerkt dat ik bij ieder instrument anders beweeg als het erg veel pijn doet. Zo apart vind ik dat. Ik neem mij altijd voor om stil te blijven liggen en staan en geen geluid te maken, maar ja dat vind ik soms toch wel erg moeilijk.

Als Dom vind ik het wel prettig als de sub een klein beetje tegenspartelt.
Als ze uiteindelijk maar doet wat ik zeg. Twisted Evil

machteld schreef:
Over de knie zijn er niet heel veel mogelijkheden aangezien hij mij dan vasthoudt. Als het dan erg veel pijn doet dan probeer ik met mijn ellebogen van zijn schoot te kruipen. Over het algemeen kom ik niet erg ver.

Bij de inleidende 'over the knee bare bottom spanking' pleeg ik de sub te fixeren door haar rechter arm achter haar rug vast te houden door haar rechter pols te omklemmen met mijn rechterhand.
Een elleboog kan zij dan al vast niet meer gebruiken om van mijn schoot af te kruipen.

machteld schreef:
Als ik een harde klap met een paddle krijg dan vlieg ik altijd overeind. Gelukkig wacht hij dan altijd even voordat hij de volgende klap geeft, zodat ik even bij kan komen. Na een harde klap met het rietje schud ik mijn billen heen en weer en bij de strap draai ik mij automatisch helemaal om, hoewel ik dan maar halverwege kom omdat ik dan tegengehouden word.

Bij de wat hardere instrumenten als het rietje, de paddle en de billenplak hanteer ik de volgende techniek.
Van te voren geef ik het aantal slagen aan dat zij met het instrument zal krijgen.
Als de sub met de billen bloot over het tafelblad of de leuning van de bank gebogen ligt, moet zij telkens om een slag vragen en na afloop daarvoor bedanken.
Dit moet zij op de navolgende wijze doen: "Mijnheer, ik ben klaar voor de volgende slag met (naam betreffende instrument)". Na de betreffende slag: "(nummer betreffende slag), dank u wel mijnheer".

Deze techniek heb ik over genomen van mijn 'Britse collega 'The London Spank Daddy.
Wij Dominanten kunnen tenslotte ook nog wel wat van elkaar leren. Very Happy
Die methode heeft mijns inziens de navolgende voordelen:
1) Het is extra vernederend voor de sub om telkens zelf om de slaag te moeten vragen en daarvoor te moeten danken;
2) Het bevestigt slag op slag dat de sub het wil en er volledig mee instemt;
3) Aan het timbre van de stem van de sub kan ik horen of het allemaal nog wel goed gaat en
4) De sub kan daarmee zelf het tempo bepalen waarmee zij haar slaag kan incasseren.

Werkt perfect. Ik kan het iedere Dom aanraden.

Ik vind het niet erg als de sub na een slag met haar billen gaat schudden, door de kamer gaat wandelen, een indianendans gaat maken terwijl zij met haar handen als een bezetene over haar zere billen wrijft, als zij maar binnen een redelijke termijn weer de positie aanneemt om de resterende slaag te incasseren.

machteld schreef:
Gisteren kreeg ik na de tweede klap hiermee al een vlucht neiging. Ik raak dan lichtelijk in paniek en denk dat ik de pijn niet meer aan kan en dan schiet het even door mijn hoofd om weg te lopen. Ik moet dan tegen mijzelf zeggen dat dat echt niet de bedoeling is, zucht. Moeilijke momenten zijn dat.

En heb je gisteren bij die gelegenheid bij jouw Dom ook de kwestie van de littekens aan de orde gesteld of was dat ook een moeilijk moment?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimedo aug 16, 2012 9:19 pm

Nou machteld ik denk dat je niet de enige sub bent die niet als een standbeeld en zonder geluid te maken een stevig pak slaag in ontvangst neemt. En tenslotte zijn we ook geen standbeelden. Ik vind het aan de Dom om ervoor te zorgen dat het niet de spuigaten uitloopt.
Bij mij worden er vaak wel wat regeltjes gesteld zoals buik op de leuning (bank) houden, tenen aan de grond houden, ellebogen op de zitting van de bank houden. Maar zelfs dan is V vaak verbaast dat ik ook dan nog kans zie me (terwijl ik me keurig aan de regels houd) in allerlei bochten te wringen. Ik ben er van overtuigd dat het er heel komisch moet uitzien. roflol
Gelukkig hoef ik niet te tellen en heb ik het maar enkele keren meegemaakt dat ik moest bedanken irritated

Bedoel je met strap die Canadian prison strap? Oef dat is idd een heel naar geval, daar kun je toch niet stil bij blijven staan No
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimedo aug 16, 2012 10:57 pm

Ik ben er recentelijk achter gekomen dat als ik over de knie mijn billen probeer te beschermen met mijn voeten ik mijn acherhoofd kan raken met mijn tenen.t

Yoga. Toch nog ergens goed voor
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimedo aug 16, 2012 11:24 pm

roflol Very Happy Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimevr aug 17, 2012 12:04 am

Laughing Jemug wat ben jij lenig Annemiek! Het doet mij denken aan de keer dat ik nog schoenen aan had en mijn benen omhoog zwiepte waarbij ik met mijn hak best hard (volgens mij...) tegen zijn hand schopte. Hij zei niets, maar ik maakte mij er uren later nog zorgen over of ik hem niet bezeerd had. Idioot dat dat mij bezig hield aangezien hij mij natuurlijk veeeeeeel meer pijn heeft gedaan.

Leentje: Het is geen prison strap, maar een strap met één rij best grote gaten erin. Ik heb ooit een hele collectie slagtuig gekregen van een spanko die na vele jaren geen behoefte meer had aan spanking en ook zeker wist dat die behoefte niet meer terug zou komen confused. Deze zat daar ook in, maar ik zie hem niet meer op de site van de London Tanners.

Dutch Spank Daddy: Het zelf bepalen van het tempo lijkt mij wel ideaal. Zo'n tekst opzeggen zou ik er best voor over hebben. We hebben het over de littekens gehad en hij gaat daarom nu voorlopig geen paddle en rietje meer gebruiken, maar daarvoor in de plaats leren dingen zoals die strap die ik veel erger vind Sad , maar die mijn huid wel beter verdraagt.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimevr aug 17, 2012 12:07 am

Heb je de smeersels eigenlijk nog geprobeerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimevr aug 17, 2012 11:12 am

Jazeker. Ik ben toch maar weer iedere dag Arniflor gaan smeren. Geen idee of het helpt, maar ja kwaad kan het niet.

Ik heb die babyolie met vitamine E er een paar uur van tevoren rijkelijk opgesmeerd en mijn huid voelde daardoor wel anders. Mijn huid was nergens stuk, maar ja hij sloeg dus ook met leer en ik weet eigenlijk niet of mijn huid anders reageert op leer.... Ik moet het maar eens gaan testen en mij de volgende keer niet met olie insmeren. Kijken of het ook minder pijnlijk is .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Spanking en Yoga   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimeza aug 18, 2012 11:56 am

annemiek schreef:
Ik ben er recentelijk achter gekomen dat als ik over de knie mijn billen probeer te beschermen met mijn voeten ik mijn acherhoofd kan raken met mijn tenen.

Ik heb geprobeerd te visualiseren wat ik mij daarbij dan ongeveer moet voorstellen en ben toen op onderstaand plaatje uitgekomen.
Op dat plaatje is weliswaar slechts een voet te zien waarvan de tenen (bijna) het achterhoofd raken, maar in mijn fantasie kan ik deze mono uitvoering ook wel omzetten in stereo.

Bewegen tijdens het slaan Naked-yoga-10

Overigens zou jouw trucje voorkomen kunnen worden als je over slechts een been bij jouw Dom over de knie ligt en hij het andere been gebruikt om jouw benen te fixeren.

Maar aan dit alles doet niet af dat ik vol bewondering ben over jouw lenigheid.
Mijn complimenten daarvoor.

annemieke schreef:
Yoga. Toch nog ergens goed voor.

Volgens mij is Yoga voor heel veel dingen goed.
Het is heel gezond en ook een uitstekende bron van inspiratie voor spankinghoudingen.
Deze houding lijkt mij bijvoorbeeld erg geschikt voor het ontvangen van slaag met de paddle, de mattenklopper, de martinet, het rietje en de tawse.
De sub biedt haar Dom daarmee tevens een mooi uitzicht aan.

Bewegen tijdens het slaan Petter-hegre-luba-shumeyko-nude-yoga-30

En deze ook.

Bewegen tijdens het slaan Nude_yoga
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimezo aug 19, 2012 9:45 pm

Oei dat zijn mooie houdingen! Ik moet ook maar s aan Yoga beginnen.

En annemiek, respect Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimema aug 20, 2012 4:57 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Ik heb geprobeerd te visualiseren wat ik mij daarbij dan ongeveer moet voorstellen en ben toen op onderstaand plaatje uitgekomen.

Ook de blik van serene overgave is niet helemaal representatief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Billen beschermen en wat daar tegen te doen.   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:04 pm

annemiek schreef:
Ik ben er recentelijk achter gekomen dat als ik over de knie mijn billen probeer te beschermen met mijn voeten ik mijn acherhoofd kan raken met mijn tenen.
Ik heb net een mooie illustratie ontdekt die aangeeft hoe de Dom kan voorkomen dat de sub haar billen probeert te beschermen met haar voeten.
Bewegen tijdens het slaan SPROOTZIsylvia2
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: bewegen tijdens pak slaag   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimezo okt 07, 2012 8:35 pm

annemiek schreef:
Ik ben er recentelijk achter gekomen dat als ik over de knie mijn billen probeer te beschermen met mijn voeten ik mijn acherhoofd kan raken met mijn tenen.t

Yoga. Toch nog ergens goed voor


haha, petje af annemiek!

Ik vind dat wel een mooi gezicht, een vrouw in je schoot die kronkeld en draait door het hele serieuze pak op d'r billen, maar het alleen maar kan ondergaan. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: bewegen tijdens het slaan, pro en contra   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimezo maa 22, 2015 12:53 pm

Als spanker zie ik graag mijn spankee wat wurmen als ik haar een pak op haar billen geef maar er zit ook een andere kant aan.
Als jij net slaat en zij beweegt dan ongecontroleerd dan bestaat het risico dat je haar net ergens slaat waar je dat liever niet wil, bij haar stuitje, aan de zijkant van haar billen ter hoogte van de heupen, lastig omdat ze daar veel eerder blauwe plekken krijgt omdat je daar minder vlees hebt.
Te laag slaan omdat ze opwipt en je dan onder bij haar dijen slaat en dat kan zichtbaar zijn voor enige dagen en dat willen wij niet.
zo moet ja als spanker goed opletten dat je op het goede moment slaat en dus iets meer tijd nemen zodat ze weer even stil ligt maar er zijn nu eenmaal momenten dat je haar wel eens een harde serie meppen achter elkaar wil geven en deze geef ik dan met de hand om verdere "schade" te voorkomen, spanking moet veilig blijven binnen elkaars grenzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimewo apr 01, 2015 5:59 pm

Ik vind het heerlijk als de sub wat ligt te wurmen. Helemaal als je haar in moet klemmen, hand stevig op de rug. Iemand toch net dat beetje extra hulpeloos maken voegt veel toe. Helemaal als ze begint te piepen van de pijn, net muziek. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimewo apr 08, 2015 7:15 pm

Ruben schreef:
Ik vind het heerlijk als de sub wat ligt te wurmen. Helemaal als je haar in moet klemmen, hand stevig op de rug. Iemand toch net dat beetje extra hulpeloos maken voegt veel toe. Helemaal als ze begint te piepen van de pijn, net muziek. Very Happy
Very Happy +1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitimezo apr 29, 2018 6:27 pm

Als ik een spanking sessie stil in ontvangst zou nemen dan zou ik denk ik flauw gevallen zijn. Ik kan dat dus echt niet. Respect voor de mensen die dat wel kunnen! Wat is de techniek??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bewegen tijdens het slaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewegen tijdens het slaan   Bewegen tijdens het slaan I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bewegen tijdens het slaan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Billen zijn om op te slaan
» Lotion tijdens of voor de spanking
» Muziek voor tijdens de spanking.
» Ooit de slappe lach tijdens spanking?
» [Stelling van de week] Mag een Dominant zich onzeker tonen tijdens het spel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: