Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 in de gaten houden

Ga naar beneden 
+3
leentje
W
pinkie
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimewo apr 14, 2010 2:51 pm

bedoeld om je huisdier in de gaten te houden, maar ik kan me er nog veel andere toepassingen ook bij voorstellen Rolling Eyes

GPS tracker....
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimewo apr 14, 2010 3:09 pm

Ik zie het verband met spanking niet helemaal, maar je kan inderdaad vast wel leuke scenario's hiermee uitspelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimeza okt 02, 2010 10:51 am

Bij nader inzien, best een handig apparaat. Ik zie altijd kans overal te verdwalen. Eindelijk eens een echt nuttige taak voor mijn Dom, mag hij me komen redden als ik hopeloos verdwaald ben tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimema okt 04, 2010 11:28 pm

Ja, leentje, en als ie je dan gevonden heeft krijg je flink op je billen omdat je hem zo ongerust hebt gemaakt.
Zo'n beetje als op je avatar??


Laatst aangepast door Peetwie op ma okt 04, 2010 11:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : tikfoutjes)
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimedi okt 05, 2010 12:17 am

Maarre ik kan er toch niks aan doen dat ik zo'n slecht richtingsgevoel heb Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimedi okt 05, 2010 7:55 pm

Met het richtingsgevoel van sommige dominanten kom je ook nooit meer thuis ook hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimedi okt 05, 2010 10:07 pm

roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimedo okt 07, 2010 10:57 pm

"Sommige dominanten." Is dat niet een beetje heel erg onbeleefd geformuleerd dames mickey en leentje, hm?

(Met mijn richtigsgevoel is anders weinig mis. De route gaat altijd richting een spanking.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimevr okt 08, 2010 12:34 am

Niet links, niet rechts, maar recht door zee? (Zee als in spanking...) rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimevr okt 08, 2010 9:05 pm

W schreef:
"Sommige dominanten." Is dat niet een beetje heel erg onbeleefd geformuleerd dames mickey en leentje, hm?

(Met mijn richtigsgevoel is anders weinig mis. De route gaat altijd richting een spanking.)

Waarom onbeleefd W? Sommigen wil zeggen niet allemaal, wat volgens mij helemaal waar is, zeker als jij altijd de weg weet, dan wil het alleen nog maar zeggen dat er anderen zijn die dat niet altijd weten... Razz of moet ik dan zeggen altijd niet? Wink


Laatst aangepast door mickey op za okt 09, 2010 12:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimeza okt 09, 2010 12:38 am

Ik vind er ook weinig onbeleefd aan hoor. Of bedoel je dat het sommige Domme Dominanten had moeten zijn weetniet
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimedo nov 04, 2010 1:14 pm

Dat zijn Domminanten. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimewo nov 24, 2010 5:52 pm

Aangezien niet iedereen weet dat mijn naam nu zonder hoofdletter geschreven wordt, dus sarah, kan ik me bij sommigen ook wel voorstellen, dat zij hun richtingsgevoel ook wel bij een dom, kwijtraken. En dan heb ik het nu niet over de Dom van Utrecht. Dat gebouw is door een windvlaag al atheistisch geworden. Die Dom weten we allemaal wel te vinden, zelfs als het wat mistig wordt. Maria plaats zich daar achter. Ook een mooie schuilplek.
Maar over de dommen van Utrecht. Die komen bij U trecht, en niet bij mij. Dus of onze Dom mij weet te vinden in de gaten houden E070 dat is onderhand wel onder handen. Ik voel me al enigzins onthand, maar niet reddeloos verloren. Razz Ahum ... misschien maar eens wat zenderstilte betrachten ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimevr nov 26, 2010 10:50 pm

Liever geen zenderstilte, sarah.
Heb ik gelukkig ook nog niets van gemerkt de laatste tijd rofl
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimeza nov 27, 2010 10:19 am

Embarassed Iedereen heeft mij wel in de gaten ... geen gps voor nodig ... daar hoef je niet dom voor te zijn en ook geen Dom, aangezien bij mij alleen een man dom of Dom kan zijn ... soms is dit een domme uitspraak ... maar ik ben ook een sub.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimezo nov 28, 2010 12:39 am

"aangezien bij mij alleen een man dom of Dom kan zijn ... soms is dit een domme uitspraak ... maar ik ben ook een sub".

Ik zie hier absoluut het verband niet, sarah.
Maarre... misschien ben ik een domme Dom? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimezo nov 28, 2010 4:55 am

Dom=dominant
dom= niet slim

Ook een vrouw kan een Dom zijn. Dus dan een domme uitspraak.
Aangezien ik sub ben, ben ik niet Dom, en dan dus ook nooit een domme Dom. ... hahah ... die Peetwie ... in de gaten houden D010
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimezo nov 28, 2010 2:19 pm

sub= moet op haar billen hebben
Sub=onderzeeboot

(sorry, maar dit moest ik even kwijt Laughing)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimezo nov 28, 2010 2:25 pm

in de gaten houden Beatles+Yellow+Submarine

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimezo nov 28, 2010 3:38 pm

Yes! Ah, "yes" is a word with a glorious ring!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimezo nov 28, 2010 4:16 pm

Very Happy Very Happy
Zouden de Beatles uit Dom's bestaan hebben. To beat is slaan/meppen. Beatle?Mepper???
Hahah ... 4 -tal meptuig in een geelkleurige Sub ??? What a Face

maar nogmaals ... ik ben een sub, die op haar billen moet krijgen Embarassed en bij mij is er voor een Sub geen plaats. Wel voor domme Dom's. Wink
ook voor slimme... ehhh ... kuch ...
in de gaten houden P036
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimezo nov 28, 2010 5:00 pm

Is Rohan het er mee eens dat daar nog plaats voor is? peek
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimezo nov 28, 2010 10:15 pm

Rohan heeft zijn handen vol aan mij Embarassed ... volgens mij ... en dit zeg ik ... kan hij best wel extra handjes gebruiken ... maar of ik onder andere wil???
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimema nov 29, 2010 11:42 am

Volgens mij moet de vraag eerst zijn of hij je onder andere wil. Dat is toch ook wat dawn vroeg? Of begrijp ik verkeerd waar het hier over gaat? (Het is maandagmorgen, en ik ben nog steeds niet helemaal wakker.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitimema nov 29, 2010 4:31 pm

ehh ... ja ... of Rohan het goed zou vinden, dat ik onder andere mannen handen zou komen? ... of begrijp ik het nu niet?

Het blijft een vraag. We gaan allebei naar de sauna, dus dat anderen dan alleen hij mij bloot zien is geen probleem. Ik doe aan judo samen met alleen mannen dus lichaamscontact is ook geen probleem. Ik neem af en toe een lichaamsmassage, normale (dus niet geslachtdelen ten overvloede ), ook geen punt.

Nu wordt Rohan opgewonden als hij mij een pak slaag geeft maar ik niet. Als ik ontvang, dan doet het alleen maar pijn. Een hard pak slaag, daar wordt ik niet blij van en daar raak ik ook niet opgewonden van. Dus voor mij geen probleem, maar misschien wel voor Rohan. En daar heb ik dus nu geen antwoord op, en nu dus ook niet nodig, maar ik ben wel geinteresseerd hoe anderen met zo'n vraagstuk omgaan.

Het slaan/geslagen worden van/door een ander dan je partner?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





in de gaten houden Empty
BerichtOnderwerp: Re: in de gaten houden   in de gaten houden I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
in de gaten houden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gaten in m'n geheugen
» Voor de mensen onder ons die van schoolmeisjes houden
» Met welke soorten spanking houden jullie je bezig

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Hobbyhok-
Ga naar: