Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 hoe vaak

Ga naar beneden 
+5
Deepdiver
isis
dawn
spijtebijt
celine
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimedo apr 22, 2010 12:51 pm

Ik wou het toch wel even van een ander horen.
Hoe vaak krijgen jullie op je billen ? Of is er geen vaste regelmaat ?
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimedo apr 22, 2010 8:08 pm

te weinig :pouty:
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimedo apr 22, 2010 8:44 pm

Dat is duidelijk niet genoeg.('Rolling Eyes')
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimevr apr 23, 2010 1:56 am

Dagelijks. over knie
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimevr apr 23, 2010 12:41 pm

Echt?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimevr apr 23, 2010 8:17 pm

Ja. Maar niet elke dag even veel. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimeza apr 24, 2010 4:34 pm

haha, op die manier. Ik zou daar namelijk helemaal geen tijd voor hebben elke dag....

Enne....alle goede dingen met mate toch? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimeza apr 24, 2010 6:20 pm

En jijzelf Celine? 2 x per week, maar dan goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimeza apr 24, 2010 9:34 pm

Deepdiver schreef:
En jijzelf Celine? 2 x per week, maar dan goed?

Ja, 2 x per week, een stevig pak op mijn billen.
Als ik gestraft word, komt er natuurlijk nog een stevige tuchtiging bij, met de tawse, het rietje of een zweep.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimeza apr 24, 2010 10:10 pm

Vraagje celine, als je altijd weet dat je twee keer per week geslagen wordt is het dan nog wel spannend? Ik zou bang zijn dat het spontane er erg vanaf zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimeza apr 24, 2010 10:34 pm

isis schreef:
haha, op die manier. Ik zou daar namelijk helemaal geen tijd voor hebben elke dag....

Enne....alle goede dingen met mate toch? Very Happy

Als je elke dag een half uurtje eerder naar bed gaat of een half uurtje later gaat slapen, houd je daar best tijd voor over, hoor. Smile


Laatst aangepast door dawn op ma apr 26, 2010 5:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimeza apr 24, 2010 10:46 pm

isis schreef:
Vraagje celine, als je altijd weet dat je twee keer per week geslagen wordt is het dan nog wel spannend? Ik zou bang zijn dat het spontane er erg vanaf zou gaan.

Spannend ? Zeker, het is een vast ritueel, maar de manier waarop kan varieeren.
Alle dagen naar je werk gaan, kan ook spannend blijven, als je je werk graag doet.
Het is gewoon HD, en het gebeurt soms wel dat er een keertje overgeslagen wordt, maar dan mis ik iets, ik heb het gewoon nodig, tucht, discipline.
Terug naar boven Ga naar beneden
sammy
Watje
Watje
sammy


Aantal berichten : 6

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 7:50 am

Veels te weing Sad
Het liefst zou ik het minstens 1 keer per week krijgen, maar ja dan moet je daarvoor wel iemand hebben!, Daarnaast gebrek aan tijd, dus........
Ik zal het voorlopig maar met mijn fantasie moeten blijven doen.(wat dan weer wel minder zeer doet Cool, zo heeft elk nadeel ook weer zn voordeel!
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 12:37 pm

Heb ik weer even pech ( nou ja, pech ).
Ik heb voor de zoveelste keer een boete gekregen om te snel te rijden, dus ik wist wat me te wachten stond.
Een hele week alle dagen over de knie voor honderdtwintig harde klappen, want het is als straf.
Dat wil dus zeggen, onder de middag komt mijn man over huis, want s'avonds is de dochter thuis.
Na een week heb je dan toch wel een beetje last met zitten.
Ik spreek van ondervinding, want ik heb het laatste half jaar al drie zulke boetes gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 5:39 pm

Dus dit is nummer 4 binnen 6 maanden?!? Shocked

Volgens mij doe je het er om... stout

En zo niet, dan moet Meneer Celine héél snel een andere straf verzinnen, want deze is dan dus weinig effectief!!!
talk2hand
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 6:26 pm

Nee, ik doe het er zeker niet om, het overkomt me gewoon.

Een andere straf ? Laat maar zo, het is niet mals hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 6:57 pm

Het overkomt je? Wie beïnvloedt jouw voet op het gaspedaal dan? Nee nee, dame, te hard rijden doe je toch echt zelf!!!

En als je er na de vorige drie straffen nog steeds denkt dat het invloed van buitenaf is die jou te hard doet gaan... dan is 120 niet malse klapjes per dag mijns inziens een veel en veel te milde straf. Meneer Celine moet echt héél dringend een andere manier vinden om tot jou door te dringen! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 7:12 pm

Nou dawn, jij lijkt wel een echte Dom zeg.
Het zijn heus geen klapjes hoor, maar harde petsen.
En doordringen doet die straf echt wel, want het is ook een hele week geen echte vrijpartij, maar omdat het straf is, om de overandere dag in mijn .... .
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 7:57 pm

Nou ik ben het wel met dawn eens. Je schijnt onverbeterlijk te zijn. Ik ben geen Dom, maar mijn straf zou gewoon zijn een hele maand geen slaag. Ik vermoed dat dit effectiever zal zijn. stout
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 8:05 pm

Precies, leen! Want, céline, je hebt elders al aangegeven dat je erg geniet van in je ... Dus dat lijkt me ook al niet echt toegevoegde waarde voor de zogenaamde straf!
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 9:02 pm

dawn schreef:
Precies, leen! Want, céline, je hebt elders al aangegeven dat je erg geniet van in je ... Dus dat lijkt me ook al niet echt toegevoegde waarde voor de zogenaamde straf!

Jaja, maar enkel daar genomen worden, zonder woorden, een week lang, mis je het andere toch wel hoor.
Zijn jullie streng zeg, en ik hoopte nog wel op een beetje medeleven.'Shocked')
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 9:41 pm

celine schreef:
en ik hoopte nog wel op een beetje medeleven.'Shocked')

Als je lang genoeg in het wereldje rondloopt merk je vanzelf dat er niet zoiets bestaat als medeleven tussen subs. Er heerst een heftige eigen schuld dikke bult cultuur hier. Of hier en daar zelfs een hoe kunnen we persoon X in de problemen helpen hier en daar...
Maar in het kort, voor een welverdiend pak slaag moet je waarschijnlijk ergens anders een schouder zoeken.

Das zo in Nederland, in Groot-Brittanie dus vast ook wel in het verre Vlaanderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 9:53 pm

Groot Britanie, verre Vlaanderen ? Ontgaat er mij iets of ben ik dom ( zonder hoofdletter).
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 10:53 pm

elisa zit in het verre Engeland en jouw taalgebruik celine is nogal Vlaams. Waarschijnlijk ben je dus een Belg. niet zo'n heel moeilijke puzzel toch? juggle
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitimema apr 26, 2010 11:56 pm

Inderdaad, dat is toch niet strafbaar hoop ik .'Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hoe vaak Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hoe vaak
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe vaak?
» Hoe vaak?
» Hoe vaak krijgen/geven jullie op de billen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: