Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 hoe vaak

Ga naar beneden 
+5
Deepdiver
isis
dawn
spijtebijt
celine
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 12:13 am

Nee, want dat is nu bij uitstek WEL iets dat je "overkomen" is! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 11:19 am

Ja, sommigen hebben geluk in het leven.('Cool')
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 11:26 am

Hoe kan het trouwens dat jouw man elke middag vrij kan nemen van zijn werk om jou af te rossen, celine? Shocked Dan ben je toch zo anderhalf, twee uur weg...
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 12:55 pm

Met de functie die mijn man heeft kan hij weg wanneer hij wil, en zolang hij wil.
Met het pak slaag meegeteld is het maar een uurtje over en weer.
Hij komt net thuis, dus.........
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 1:52 pm

Luxe, hoor, iemand die daar zo maar elke dag tijd voor heeft... Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 2:29 pm

Helaas ja.'Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 3:18 pm

Hahahahaha! Twisted Evil

Heb je hem onze postings al laten lezen over onze mening over je gedrag en de bijpassende straf? whipworker
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 4:34 pm

Wat een gemeen lachje zeg. Nog een beetje leedvermaak hebben ook .('Shocked')

Nee hoor, mijn man weet niet dat uit de biecht spreek, dat zou inderdaad de zweep worden.
Ondertussen heb ik mijn portie voor vandaag al in ontvangst genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 9:02 pm

Uit de biecht spreken? Mag jij niet op een spankingforum je ervaringen delen met gelijkgestemden? Dat is opvallend, ik heb nog niemand ontmoet die dat verboden wordt. Ik zou ook niet inzien waarom eigenlijk. scratch

Maar... als jij het niet mag en je doet het toch en hij weet dat niet... dan houd je dus dingen voor hem achter! Liegen tegen je Dominant... dat lijkt me eerder de zweep waard dan wat in het rond posten...!!! Foei!!! whip whip whip


P.S. Leedvermaak, ja! Met mensen die denken dat "te hard rijden" ze overkomt heb ik absoluut geen medelijden! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 10:12 pm

dawn schreef:
Uit de biecht spreken? Mag jij niet op een spankingforum je ervaringen delen met gelijkgestemden? Dat is opvallend, ik heb nog niemand ontmoet die dat verboden wordt. Ik zou ook niet inzien waarom eigenlijk. scratch

Maar... als jij het niet mag en je doet het toch en hij weet dat niet... dan houd je dus dingen voor hem achter! Liegen tegen je Dominant... dat lijkt me eerder de zweep waard dan wat in het rond posten...!!! Foei!!! whip whip whip


P.S. Leedvermaak, ja! Met mensen die denken dat "te hard rijden" ze overkomt heb ik absoluut geen medelijden! Evil or Very Mad

Tja, dan heb je nu zo iemand ontmoet.
Mijn man vreest dat de privaty daardoor kan geschonden worden, dus mag het niet.
En ja, ik houd stiekem dingen achter, zoals dit bvb.
Liegen tegen hem doe ik niet, want hij heeft me nog nooit gevraagd of ik op dit forum zit, waar hij het bestaan niet van weet, hihi, stout hè.

En dat te hard rijden, het lijkt wel of ik een moord begaan heb.
Is mijn straf die ik gekregen heb, niet erg genoeg misschien,,, sadist. 'Twisted Evil'
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 11:38 pm

Ik vind jou maar een stout subje! Helemaal niet zo braaf en volgzaam als je eerst deed voorkomen... stout

En nee, op zich is te hard rijden niet zo heel erg, hoor. Maar wel dat je net doet of je er niks aan kunt doen. En die straf werkt duidelijk niet, want je gaat er gewoon mee door. Daarom denk ik dat je meer of iets anders nodig hebt. Als je het echt serieus zou nemen. Maar als je dat niet doet, vind ik het ook goed, hoor! vast
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 27, 2010 11:56 pm

Nu moet je natuurlijk niet denken dat wij (bv. ik, leentje, elisa en dawn stiekum ook wel ene beetje) altijd zo lief zijn hoor celine. (Niet doorvertellen dat ik dat verklap)
Maar medeleven hebben we meestal niet met elkaar als het verdiend is haha nouja meeleven wel, vaak zo van ach..dat kon best harder Wink
Dus wees maar blij dat het nog niet zo ver is dat ze je er al bij kunnen lappen, dan zou het erger worden gnagnagna.... (denkt aan verschrikkelijk goede grappen)
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 28, 2010 12:01 am

Doet me deugd, te horen dat jullie niet altijd zo lief zijn, wat ik in elk geval wel ben.
Dus dawntje, eerst even in de spiegel kijken, voor je mij de zweep aanraad.
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 28, 2010 12:04 am

Grin ik zei niet dat we niet lief zijn he...
hoogstens soms ontdeugend
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 28, 2010 12:06 am

yun schreef:
Grin ik zei niet dat we niet lief zijn he...
hoogstens soms ontdeugend

Oh ja, zoals mij erbij willen lappen, zoals je net zei.
Een strafweekje zou jou ook een keertje deugd doen denk ik .
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 28, 2010 12:12 am

Ik krijg slaag genoeg en haal het niet in mijn hoofd dingen achter te houden voor mijn vent... Dus ik ben hééééél erg braaf! Als ik in de spiegel kijk zie ik: engeltje

En ik probeer alleen maar jou te helpen net zo'n zoete sub te worden! Dus niet zo nijdig, hoor! Dubbelfoei, celine!
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 28, 2010 12:17 am

dawn schreef:
Ik krijg slaag genoeg en haal het niet in mijn hoofd dingen achter te houden voor mijn vent... Dus ik ben hééééél erg braaf! Als ik in de spiegel kijk zie ik: engeltje

En ik probeer alleen maar jou te helpen net zo'n zoete sub te worden! Dus niet zo nijdig, hoor! Dubbelfoei, celine!

Goed om te horen, dat je slaag genoeg krijgt.
Ik hou niets achter voor mijn man, hij vraagt er niet om, dus waarom zou ik dingen zeggen, die hij me dan zou verbieden, dan mag ik hier niet meer posten.

Ik nijdig, nooit, daar ben ik veel te onderdanig voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hoe vaak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak   hoe vaak - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hoe vaak
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe vaak?
» Hoe vaak?
» Hoe vaak krijgen/geven jullie op de billen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: