Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Buiten billen?

Ga naar beneden 
+6
kitty
Deepdiver
isis
W
leentje
dawn
10 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimeza mei 01, 2010 5:38 pm

Uiteraard heeft iedereen hier een enorme fetish voor billenkoek - anders heb je hier weinig te zoeken... Maar beperkt jullie fantasie /verlangen zich tot uitsluitend slaan/geslagen worden op billen of is het gebied uitgebreider?

Op sommige avatars is het goed te zien dat sommigen onder ons in elk geval het gebied uitbreiden met de bovenbenen (ja, Heren, die avatar die jullie allemaal zo aantrekkelijk vinden!). Maar je kunt natuurlijk ook denken aan rug, handpalmen, voetzolen, het gezicht en de intiemere delen van het lichaam.

Persoonlijk heb ik niets met in mijn gezicht geslagen worden en ook niet echt met op mijn rug. Handpalmen passen goed in de schoolmeesterfantasie en daarom vind ik dat wel spannend (maar ook een beetje eng, omdat ik erg pietepeuterig en kleinzerig ben als het mijn handen betreft). Voetzolen vind ik alleen in een zachte ero-setting leuk. De intiemere delen passen erg goed in mijn beleving van een geecombineerde D/s-liefderelatie en horen er dus echt bij. Embarassed Ik moet er wel bij zeggen dat ik elke variant zou kunnen missen, behalve de billenvariant. Da's de enige echte must.

En jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimeza mei 01, 2010 5:51 pm

Mijn oer fantasie betrof altijd de billen. Het fenomeen bovenbenen heb ik pas de laatste jaren 'mogen' ontdekken omdat Victor daar wel wat mee heeft.
Handpalmen vind ik doodeng!! Me over mijn hele lichaam laten bewerken met een zweep heb ik 1 keertje uitgeprobeerd en nee daar heb ik echt helemaal niets mee.
Over slaan op intieme delen heb ik wel fantasieën Embarassed , maar dat zijn dan wel erotisch getinte fantasieën. In een HD relatie vind ik dat wel passen.

In mijn gezicht laten slaan associeer ik teveel met mishandelen. Dat zou ik echt niet willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimeza mei 01, 2010 11:20 pm

Het spijt me, maar ik mag wel graag in het gezicht slaan... of eigenlijk niet in het gezicht slaan, maar ermee dreigen. Haar handen bij de polsen uit de weg houden, en dan de klap vlak voor de wang stoppen. Dan vertrekt haar gezicht zo mooi Twisted Evil

En op geslachtsdelen slaan heeft ook wel wat, ja. Vooral omdat het zo extreem voelt. "Kutjeskoek" noem ik dat soms, ja lach maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 12:31 am

Kutjeskoek...haha Very Happy hoe verzin je het...

Ik vind op de billen natuurlijk het leukst, bovenbenen kunnen er wel bij maar vind ik wel gruwelijk pijn doen. In mijn gezicht slaan kan weleens voor een uitzondering, maar niet te hard, dat geeft me een heel onprettig gevoel..
Met een zweep op mijn rug geslagen worden vind ik ook wel heeeeeeeeeel leuk.
Ik heb ook weleens mensen gekend die sloegen op de borsten, dat vind ik dan weer niks, lijkt me ook niet geheel zonder gevaar met al die spieren en weefsels die daar zitten.

Overigens vind ik ook dat het op je billen het minst pijn doet, of ligt dat aan mij?

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 6:34 am

Misschien een beetje saai, maar voor mij blijven het toch echt de billen. Komt ook omdat ik gewoon enorm val voor mooie, ronde billen, kan er niets aan doen.
Bij "op handen slaan" heb ik zoiets van..."wat doe ik hier"....hooguit als (zeer korte) inleiding, maar niet echt. Pas allleen op kostschool of zo.
Op de dijen, ook niet echt, hoewel een paar aardige streepjes daar wel mooi staan.
Op de rug, deels wel, maar meer omdat het een (wellicht beetje sick) relatie heeft met vastgebonden worden en met geseling en dus straf. Maar dat is meer een fantasie, dan uitvoering, zal ik maar zeggen.

In gezicht slaan vindt ik helemaal niets en vernederend en niet erotisch. Associeer dat meer met geweld.

En met de hele "voorkant", daar doe ik echt liever hele andere dingen mee, maar dan wel in een echte HD of D/s relatie. Daar ben ik dan weer een te enthousiaste padvinder voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 8:35 pm

Ik maak altijd verschil tussen echte straf en spel. Binnen spel heb ik iets met vernedering dat ik erg opwindend vind en zou ik het ook leuk vinden als er buiten het billenwerk ietsjes meer zou gebeuren, hoewel het zeker geen must is.

Ik heb een keer een spel meegemaakt waarin ik natuurlijk weer eens niet echt heel braaf was en dat ik uiteindelijk voor straf mijn borsten moest ontbloten en wijdbeens voor de eetkamer tafel moest knielen. Hij bond mijn armen op mijn rug. Hij ging achter mij staan, pakte mijn borsten, tilde ze op drukte mij met zijn eigen gewicht tegen de tafel aan waarna hij mijn borsten op de tafel legde. Daarna trok hij aan mijn haren mijn hoofd naar achteren. Deels uit vernedering en deels uit voorzorg dat hij niet mijn gezicht zou raken. Terwijl hij mijn borsten en tepels streelde om mij extra te laten voelen hoe beschikbaar ze daar voor hem op tafel lagen, vertelde hij me dat ik een stoute meid was geweest en dat ik straf zou krijgen op mijn borsten. Toen pakte hij de cane…..

Hij heeft me echt geslagen met de cane op mijn borsten en ik had ook echt striemen. Borsten kunnen meer hebben dan je denkt. En het was voor in die situatie heel spannend, soms fantaseer ik er nog wel eens over….

Op mijn handpalmen slaan vind ik niet zo spannend. Meer het idee dat ik mijn handpalmen moet aanbieden om op geslagen te worden is spannend.

In mijn gezicht slaan heeft veel impact. Dit is wel een hele gevoelige zone en raakt ook mentaal heel erg diep bij mij. Daarom als iemand mijn gezicht aanraakt met zijn vlakke hand door alleen een streling gebeurt er al veel met mij.

Op geslachtsdelen slaan kan ik ook erg opwindend vinden. Maar dan zijn het allemaal situaties die niets met echte straf te maken hebben.

Om met mijn handen boven mijn hoofd gebonden te worden om daarna te worden gegeseld op mijn rug heeft ook wel iets.

]Maar het echte over de knie….hmmmmm!


Laatst aangepast door kitty op zo mei 02, 2010 11:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 11:30 pm

Heee kitty, vanwaar de kleinere lettertjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 11:47 pm

W schreef:
Heee kitty, vanwaar de kleinere lettertjes?

Ik was de tekst aan het schrijven binnen dit forum, toen ging er iets het mis met de verbinding(?) en was ik mijn tekst kwijt.
Dat wilde ik niet nog een keer! Dus ik ben opnieuw begonnen in word. En toen heb ik de tekst hiernaartoe gekopieerd. Het was dus niet bewust.
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 11:52 pm

Mijn tekst even ge-edit en in het gangbare lettertype gezet Buiten billen? Icon_biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:15 pm

dawn schreef:
Uiteraard heeft iedereen hier een enorme fetish voor billenkoek - anders heb je hier weinig te zoeken... Maar beperkt jullie fantasie /verlangen zich tot uitsluitend slaan/geslagen worden op billen of is het gebied uitgebreider?

En jullie?

Ja,
Mijn fanatasie, wensen en handelingen beperken zich tot het slaan op de billen.
Ik compenseer die beperking wel door een uitgebried assortiment te gebruiken.
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
lovingdiscipline
Meeloper
Meeloper
lovingdiscipline


Aantal berichten : 55

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo jun 27, 2010 9:26 am

Het slaan beperkt zich tot de billen in mijn fantasie. Misschien net iets eronder voor een paar slagen, maar (hoewel de avatar er prachtig uitziet!) bij de gedachte aan bovenbenen spanken lijkt t me vooral te pijnlijk en gevaarlijk.

Met handen heb ik niks, ook niet in schoolgirl setting. Ik heb dat ook nooit gesnapt van de leraren in die tijd: als een leerling niet luisterde of niet haar best deed, waarom de handen zo pijnlijk maken dat ze niet meer kon schrijven? Dat werkt toch averechts?!

Waar ik wel iets mee heb is slaan op de rug /geseling, maar dit hoort bij mij meer thuis in fantasie over middeleeuwse straf dan spanking.

Verdere populaire spankingplekken zoals borsten en vagina zijn bij mij echte no-no's. Borsten en vagina associeer ik met seks, niet met straf, dus het trekt me niet om hier op te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo jun 27, 2010 1:18 pm

En wat vind je van een "oorvijg"? (Of is het: "oorveeg"?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo jun 27, 2010 3:51 pm

lovingdiscipline schreef:
Verdere populaire spankingplekken zoals borsten en vagina zijn bij mij echte no-no's. Borsten en vagina associeer ik met seks, niet met straf, dus het trekt me niet om hier op te slaan.

Je weet niet wat je mist...
Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
lovingdiscipline
Meeloper
Meeloper
lovingdiscipline


Aantal berichten : 55

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo jun 27, 2010 5:29 pm

dawn schreef:
lovingdiscipline schreef:
Verdere populaire spankingplekken zoals borsten en vagina zijn bij mij echte no-no's. Borsten en vagina associeer ik met seks, niet met straf, dus het trekt me niet om hier op te slaan.

Je weet niet wat je mist...
Wink

...of ik ben gewoon een watje Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo jun 27, 2010 5:35 pm

Ik denk dat ik wat dit betreft ook best wel conservatief ben. Ik sla op de billen, en misschien een keer een klap op de achterkant van d'r dijen als ze niet lief is, maar daarbuiten sla ik niet. Ik geloof ook dat ik zelf klappen krijg als ik haar ergens anders zou slaan Wink.

Ik vind het slaan op borsten en/of vagina (of hoe je 't ook wil noemen Wink ) zelf een beetje disrespectvol overkomen tegen je spankee...

king
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo jun 27, 2010 5:58 pm

Dat hangt maar helemaal af van de wederzijdse wensen en behoeftes, de manier waarop je het aanpakt en de context waarin het gebeurt. Ik vind het in ieder geval erg spannend. drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo jun 27, 2010 6:05 pm

Oja... loving discipline... Ik had weliswaar al vanaf mijn puberjaren ook fantasieën over de voorkant (nou ja, met borsten had ik pas veel later iets), maar in eerste instantie heb ik ook alleen maar billen gedaan en had ook geen behoefte aan meer. Dat hing vermoedelijk ook samen met het feit dat ik toen een externe Dominant had. Van hem had ik niet gewild dat hij ergens anders aan zat en bovendien was het hele billengebeuren al ingrijpend/intensief genoeg. Maar als je ook een relatie met je Dominant hebt, is dat heel anders - althans, dat was voor mij zo. En dan zijn die andere plekken juist heel intiem, omdat je ze alleen aan Hem geeft. Het maakt mij erg onderdanig. Hij is dan "de baas" over je hele lichaam.

Overigens komen borsten voor mij voornamelijk in erotische setting aan de orde, terwijl "dat andere" in mijn beleving ook voor straf kan. Is wel spannend... badgirl
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo jun 27, 2010 6:51 pm

Ik heb niet zo veel ervaring met spanking op intieme delen. Als ik er filmpjes over zie is het wel iets wat me zeer erotisch triggert. In een intieme relatie zou ik het zeker willen exploreren.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo jun 27, 2010 10:07 pm

Mijn hemel leentje wat een taal gebruik... De hele dag met je neus in een woordenboek gezeten ofzo? Buiten billen? Icon_eek
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitimezo jun 27, 2010 10:20 pm

mickey schreef:
Mijn hemel leentje wat een taal gebruik... De hele dag met je neus in een woordenboek gezeten ofzo? Buiten billen? Icon_eek

Nee mickey dat krijg je van proberen een wetenschappelijk rapport te schrijven roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Buiten billen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten billen?   Buiten billen? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Buiten billen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» D/s beleving buiten de spanking om
» Hoe noemen jullie je achterste?
» luie-billen-dag
» Billen naar achter!
» kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: