Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Cane in the attic

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Cane in the attic Empty
BerichtOnderwerp: Cane in the attic   Cane in the attic I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:26 pm

Als ik vrij ben en niets te doen heb (of genoeg te doen heb, maar geen zin...) kijk ik wel eens graag midden op de dag van die antiek-programma's op de BBC, zoals Cash in the attic en Bargainhunt.

Vandaag was er wel een triggerende aflevering van Cash in the attic, omdat de speurtocht naar kostbare te veilen antiquiteiten zich afspeelde in Harrogate Ladies' College, een fancy Victoriaanse kostschool. Sowieso natuurlijk een omgeving die de fantsie prikkelt, maar er werden ook de nodige opmerkingen gemaakt over detention en... caning!

Een van de presentatoren zei dat hij met enige tegenzin naar het kantoor van de Headmaster ging, omdat hij daar vroeger alleen kwam als de cane er aan te pas kwam. Aan het eind zei hij tegen de Headmaster, dat hij blij was nu eens in the Headmaster's office te zijn geweest zonder met het rietje te krijgen. Waarop de Headmaster heel cool zei: "Well, you can step back with me now, if you want."

Mmmmm... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Cane in the attic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cane in the attic   Cane in the attic I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:31 pm

Oooooooooooo wat jammer dat ik dat niet heb gezien. En hoe reageerde de betreffende presentator?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Cane in the attic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cane in the attic   Cane in the attic I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:44 pm

Die mompelde half lachend en enigszins in verlegenheid gebracht iets van "nou nee, dank je wel". rofl
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Cane in the attic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cane in the attic   Cane in the attic I_icon_minitimema mei 03, 2010 3:12 pm

roflol
Wanneer is de herhaling?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Cane in the attic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cane in the attic   Cane in the attic I_icon_minitimema mei 03, 2010 3:16 pm

Geen idee, helaas. Ergens in de zomer, denk ik. Maar misschien hebben ze op de BBC ook wel een soort "Uitzending gemist", wie weet.

Ik zag trouwens op de website van die school dat ze een nieuwe Headmaster hebben... Een vrouw in plaats van de baardmans die er in de aflevering nog was. Meuh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cane in the attic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cane in the attic   Cane in the attic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cane in the attic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De cane
» De cane
» Paddles van cane-iac
» Mijn eerste keer met de cane
» richten met spaans rietje of cane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete 'mainstream' film of tv serie fragment-
Ga naar: