Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wat doe je als je kinderen het noemen?

Ga naar beneden 
+2
leentje
W
6 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimezo mei 23, 2010 1:42 pm

Ik heb (als de meeste spanko's, denk ik) het ongemakkelijk als het ondewerp "billenkoek"ter sprake komt. Dan hou ik blozend m'n mond, doe of het onderwerp me niet interesseert.

Maar ik wil hier vragen naar het specifieke geval van dat je eigen kinderen het erover hebben. Wat ik blijk te doen is korzelig opmerken "dat jullie helemaal niet weten waar je het over hebt" (we hebben ze nooit geslagen natuurlijk). Zelfs het woord "billenkoek" dat ze dan gebruiken, geen idee waar ze dat hebben gehoord, want ik weet 100% zeker dat het niet bij mij vandaan komt.

Dus, hoe reageren jullie daarop? Zelf vinden ze het onderwerp vooral erg grappig, geloof ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimezo mei 23, 2010 2:13 pm

Dan ben ik wel benieuwd naar hoe ze het erover hebben? Fantasie, door een boek of film? straf?

Wat ik altijd leuk vind is dat kinderen zo lekker onbevangen over dat soort dingen kunnen praten.
En W volgens mij reageer jij (uit schrik) op dezelfde ouderwetse manier als onze ouders vroeger als we iets 'seksueels' getint vroegen. Ik herinner me dat ik als zesjarige een keer nietsvermoedend aan mijn moeder vroeg wat neuken was. Ik dacht dat ze op slag een hartverlamming kreeg en ze antwoordde korzelig: Daar heb jij op jouw leeftijd toch helemaal niets mee te maken.

Zelf heb ik altijd geprobeerd zo natuurlijk mogelijk te reageren. Zo herinner ik me dat mijn dochtertje (toen een jaar of 4) haar pop over de knie legde en een flink pak slaag gaf alsmaar stoute pop voor zich uit mompelend.
Ik was erg benieuwd waar ze het vandaan haalde, zelf hebben we haar nooit over de knie gelegd.
Ik vroeg dus wat de pop gedaan had en waarom ze de pop sloeg. Er kwam een kleuterachtig verhaal over de stoute pop die straf verdiende en als je straf kreeg moest je geslagen worden, dat wist toch iedereen. Verder was ze niet geïnteresseerd in een verder gesprek hierover en heb ik het er toen maar bij gelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimezo mei 23, 2010 6:44 pm

leentje schreef:
Dan ben ik wel benieuwd naar hoe ze het erover hebben? Fantasie, door een boek of film? straf?
Ze rennen giechelend op me af, petsen op mijn broek en roepen "jij krijg billenkoek!" Volgens mij beseffen ze niet eens dat het als straf gebruikt wordt, en zien ze het meer als iets om iemand mee te plagen, als kietelen.

leentje schreef:
En W volgens mij reageer jij (uit schrik) op dezelfde ouderwetse manier als onze ouders vroeger als we iets 'seksueels' getint vroegen.
Daar was ik me volkomen van bewust, leentje. Maar ik kan me niet beheersen anders te reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimezo mei 23, 2010 7:09 pm

W schrijft:
Citaat :
Daar was ik me volkomen van bewust, leentje. Maar ik kan me niet beheersen anders te reageren.

Nu je jezelf er zo van bewust bent wel. Dit is gewoon een onschuldig spelletje en een leuke manier van 'vadertje persten'. Als jij er geschrokken op reageert hebben ze dat natuurlijk meteen door en wordt dit spel alleen interessanter en leuker.

Maar hoe komen ze aan het woord "billenkoek" ? Dat heb jij ze vast niet geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimezo mei 23, 2010 10:02 pm

leentje schreef:
Nu je jezelf er zo van bewust bent wel.
Ik wás me er al van bewust. Maar ik kan niks verzinnen dat ik beter kan doen.

leentje schreef:
Dit is gewoon een onschuldig spelletje
Zeker!

leentje schreef:
Maar hoe komen ze aan het woord "billenkoek" ? Dat heb jij ze vast niet geleerd.
Precies. En van hun moeder vast ook niet! Nee, ik denk dat ze het van klasgenootjes in de kleuterklas hebben geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimema mei 24, 2010 12:45 pm

Volgens mij vinden de meeste kinderen het een prachtig onderwerp. Hoe komt het dat jij er zo gespannen op reageert W? Bij ons krijgen ze regelmatig 'billenkoek' in een stoeipartijtje, of wij van hen.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimema mei 24, 2010 9:29 pm

isis schreef:
Hoe komt het dat jij er zo gespannen op reageert W?
Da's een hele goeie vraag, isis. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Misschien omdat ik er altijd enorm op ben gefocussed dat niemand mag merken dat ik daar iets mee heb?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimedi feb 01, 2011 12:46 pm

isis schreef:
Bij ons krijgen ze regelmatig 'billenkoek' in een stoeipartijtje, of wij van hen.

Toen ik klein was kregen m'n zus en ik als straf tikken op de billen en dan heette het een pak op/voor je billen, maar als we aan het stoeien waren met m'n ouders en ze gaven ons tikken op de billen dan was het billenkoek.

Dus ik denk dat kinderen de term billenkoek vaak zien als iets speels en niet echt als straf.

En W, ik denk dat je inderdaad gespannen reageert omdat je niet wilt dat ze merken dat je iets met spanking hebt... Ik doe soms precies hetzelfde. En soms is dat juíst de verkeerde manier omdat ze dan doorhebben dat ze jou er mee hebben dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimedi feb 01, 2011 5:07 pm

Ik krijg er in werksituaties wel vaak iets over te horen. Meestal maak ik dan een grapje terug. En zelf moet ik dan vaak net ietsje meer lachen dan door hun grapje gerechtvaardigd, vanwege het binnenpretje "jullie moesten eens weten". Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimedo feb 03, 2011 2:07 pm

Inmiddels zijn mijn kinderen iets ouder en moet ik bekennen dat ze volgens mij toch iets meer met billen bezig zijn dan de gemiddelde kleuter...ze hebben het regelmatig over iemand 'op zijn billen geven' en vinden het ook een prachtig spel om elkaar op hun billen te geven. Nou doen wij daar ook heel ongedwongen over dus dat scheelt.
Maar hoe zou dit komen? Uiteraard word deze terminologie weleens gebezigd in ons huishouden. Zouden ze het daarom opgepikt hebben??
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimedo feb 03, 2011 5:05 pm

Of ze hebben gewoon een aardje naar hun vaartje (en/of hun moertje, naturlijk), dat kan ook. Hoewel ik er vroeger al spastisch over deed. Ik hield het altijd voor mezelf dat ik dit soort dingen interessant vond. Zelfs als klein kind al. Dus misschien hebben ze er juist helemaal niets mee en is het echt gewoon niets anders dan een lollig spelletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimevr feb 04, 2011 12:45 am

Onze zoon heeft het woord 'billenkoek' nog niet gebezigd, maar deelt heel af en toe wel eens een speels mepje uit. Dat dan weer wel. Of onze zoon er weet van heeft, van spanking bij ons, dat weet ik niet. Ook ik geef wel eens een speels mepje weg, met de opmerking dat de ander dat verdiend, dus bij ons is het wel aanwezig.

Natuurlijk speelt seksualiteit bij ons in het gezin wel een rol. Als op tv een dame spaarzaam gekleed is, dan wordt daar wel wat over gezegd. En ook schuttingwoorden, doen wel eens de ronde. Op zo'n moment benoem ik dat gewoon, dat dat nu niet zulke nette woorden zijn, en dat je dat wel dient te weten. En over seksualiteit, maak ik zelf dan maar wat toespelingen. Zo van; "o ... dat vind je wel een mooie vrouw he ... nou ach ... heel gezond hoor ... ". Voor de rest, ik praat er maar rustig over. Ik benoem onze 'hobby' niet. Dat niet. Maar ik vertel hem wel, dat hij niet door de ooievaar gebracht is Rolling Eyes , maar dat volwassen mensen seks met elkaar hebben, en dat de natuur dat leuk gemaakt heeft ... en daarnaast dat hij een heleboel geheimen ontdekken kan. Ik vertel hem niet al onze 'slaapkamergeheimen'. Toch denk ik wel ergens, dat onze zoon meer weet dan hij vertelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimevr feb 04, 2011 12:58 am

En hoe oud is je zoon dan sarah?
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitimevr feb 04, 2011 12:59 am

Onze zoon is nu 12 jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat doe je als je kinderen het noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat doe je als je kinderen het noemen?   Wat doe je als je kinderen het noemen? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat doe je als je kinderen het noemen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  kinderen in huis
» Hoe noemen jullie je achterste?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: