Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Voetbal kijken?

Ga naar beneden 
+8
annemiek
mickey
isis
Björn
leentje
W
dawn
fleur
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jun 14, 2010 2:38 pm

Natuurlijk wil ik ook een beetje van het voetbal meekrijgen op mijn werk dus zocht ik op google naar een live stream...

De eerste hit:
Voetbal kijken 30 zweepslagen

*doet voor de zekerheid de deur maar even dicht, mocht de baas niet zelf zitten te kijken....
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jun 14, 2010 2:41 pm

Shocked En daar plaats je niet eens even een linkje van??? Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jun 14, 2010 3:02 pm

Linkje. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jun 14, 2010 4:50 pm

En de eerste punten zijn binnen.

Voetbal kijken? Wk3
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jun 14, 2010 5:21 pm

Nou, zeg. Hoera. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jun 14, 2010 5:35 pm

dawn schreef:
Nou, zeg. Hoera. Rolling Eyes

Ik word er anders wel vrolijk van king .
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jun 14, 2010 7:03 pm

sunny party Yoho!! En zo gaan we door!
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jun 14, 2010 9:10 pm

Laten we het hopen :-)

Wisten jullie trouwens dat ruim 200 kinderen meer herrie maken zonder die toeter dingen dan met ;-) Maar dat het wel onwijs leuk is om met kinderen voetbal te kijken... Voetbal kijken? Icon_bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jun 14, 2010 10:05 pm

En hebben jullie ook overal van die oranje smurfen (of hoe die AH dingen van het moment ook heten) in huis slingeren?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimevr jul 02, 2010 7:16 pm

Gewonnen van Brazilie. Ik kan het na die eerste helft niet geloven.
maar
party ballonnen

Voetbal kijken? Wk2
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimevr jul 02, 2010 7:25 pm

Jottem.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimevr jul 02, 2010 7:39 pm

Zelfs ik ben nu trots... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimevr jul 02, 2010 10:04 pm

Ja, ik zag bij ons op het werk een groepje mensen kijken, en het zag er erg uit of ze het héél spannend vonden... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimeza jul 10, 2010 4:35 pm

En morgen dan de laatste wedstrijd. Toch wel jammer dat ik niet in Amsterdam woon en tot nu toe niemand zo gek heb gekregen om met me naar de huldiging te gaan kijken.
cheers
En hoewel Octopus Paul voorspelt heeft dat Oranje gaat verliezen hoop ik dat hij het nu mis heeft, statistisch lijkt me dat toch wel tijd worden.
En nu spoed ik me weer snel naar mijn koele balkonnetje, want na 5 minuten in huis ben ik al zo goed als gesmolten.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimeza jul 10, 2010 4:49 pm

Morgen groot feest want natuurlijk gaat Nederland winnen, een of andere parkiet heeft het voorspeld en daar hecht ik veel meer waarde aan dan aan zo'n stukje calamari.
Nu eet ik nooit vis, maar in het geval van octopus Paul maak ik graag een uitzondering Wink

Enne leentje.. moet jij niet gewoon werken tijdens de huldeging? Voetbal kijken? Icon_razz
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimeza jul 10, 2010 6:23 pm

Ja wrijf het er maar in mickey, natuurlijk moet ik werken, maar elk excuus............ Wat denk je van: Alle treinen gaan naar Amsterdam, dus helaas......

Ik heb niks met parkieten en ben dol op calamaris, vooral lekker knapperig gefrituurd. Dus ik wil me best over Paul ontfermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimeza jul 10, 2010 8:42 pm

Ik dacht dat men van zins was er een algemene vrije dag van te maken? Dus dan kun je zo gaan, leen!

sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny En wat is het HEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTT, hè? sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimeza jul 10, 2010 11:51 pm

gut, eerst maar eens winnen, toch.

Heerlijk is het nu op mijn balkon, in de regen.

Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jul 12, 2010 12:28 am

Ik zeg maar zo: rood met geel maakt ook oranje... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jul 12, 2010 12:44 am

Nou ik heb mijn oranje rokje maar weer onder in de kast gelegd tot over twee of vier jaar.
Maar spannend was het wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jul 12, 2010 12:46 pm

Het was zeker spannend... Ik heb het hele wk nog niet zoveel gemopper op de scheids gehoord... Die man verdient een enorm pak slaag.. Voetbal kijken? Icon_wink Voetbal kijken? Icon_cool
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jul 12, 2010 3:00 pm

En die octopus ook! :pouty:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jul 12, 2010 5:04 pm

Ik denk dat jullie niet schrikken van een kritische noot.

De meerderheid liep nogal opzichtig te koop met het benadrukken van een favoriet tijdverdrijf.
Kranten en televisie-journaals overvoeren je met voetballen en laten geen ruimte voor ander nieuws. Het journaal verdreef een terugblik van Pronk over de genocide bij Srebrenica naar de website; uitingen in welke vorm dan ook van fans leken belangrijker. Dit oranje-nieuws was meestal geen nieuws, want het betrof slechts “voorbeschouwingen”. Waren de verhoudingen en de relativeringen niet een beetje ver te zoeken?

PS: gelukkig waren er bij ons op het werk geen grote t.v.-schermen.

Met opgeluchte groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jul 12, 2010 7:40 pm

Tja Rein ik denk dat je bij de minderheid van 'niet voetballiefhebbers' hoort. Zelf ben ik helemaal geen voetbalfanaat en kijk ik alleen naar de wedstrijden van Oranje. Vooral de sfeer er omheen vind ik erg leuk. Ineens voelen we ons allemaal Hollanders en zaten zelfs mijn Marokkaanse en Turkse collega's met een oranje shirt voor de buis. En vanmorgen waren ze even ontroostbaar als de autochtone collega's. Laat ons lekker eens in de vier jaar eens lekker gek doen! En met plezier kijken naar een elftal wat echt wel een leuke afspiegeling is van hoe multiculti ook kan zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitimema jul 12, 2010 10:25 pm

Nou, ik ben ook wel blij dat het nu eindelijk klaar is. Tweede plek is toch ook mooi voor zo'n vecht-elftal als dat van Oranje. Dat er trouwens niet zo best vanaf kwam in de internationale pers. spotman
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voetbal kijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbal kijken?   Voetbal kijken? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voetbal kijken?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samen kijken naar spanking films
» Tom komt ook eens kijken
» Mosella komt hier ook eens kijken...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: