Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 nieuweling zegt hallo

Ga naar beneden 
+7
isis
elisa
leentje
dawn
Strafhand
W
lovingdiscipline
11 plaatsers
AuteurBericht
lovingdiscipline
Meeloper
Meeloper
lovingdiscipline


Aantal berichten : 55

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 12:10 am

26 jarig onervaren, prettig gestoord, nieuwsgierig meisje stelt zich bij deze voor.

Ik vind het erg leuk dat er een forum is dat specifiek over spanking gaat! Na rond gekeken te hebben op bdsm fora voelde ik me toch nooit echt thuis in de discussies, waardoor ik me nooit echt mengde de topics. Hoewel ik geen ervaring heb op spanking gebied, heb ik wel een boel fantasie, dus ik hoop mee te kunnen praten op dit forum.

Als je vragen hebt, vraag maar raak. Tot spreeks!

"loving discipline"
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 12:26 am

Welkom, prettig gestoord meisje! geek

En, hoe lang ben jij al spanko?

En, onervaren, hoe onervaren is dat? Ooit over de knie geweest?

En, heb je een vriendje? Heeft die iets met spanking? Weet die van je spankingkant?

(Je zei: "vraag maar raak". Twisted Evil)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 10:52 am

Beste loving discipline,

Leuk dat je jezelf aanmeldt; een forum voor specifiek spanking is toch weer anders dan een algemeen SM-forum.

W stelt goede vragen. Ik heb er ook eentje.
Heb je bepaalde gedachten over hoe je spanking zou willen ervaren? Als straf of voor de lol? Over de knie of over de tafel? Klappen krijgen met hand of met een instrument?
Je hoeft natuurlijk niets persé alle vragen te beantwoorden.
Je mag mij het hemd van het lijf vragen; de weersomstandigheden zijn er gunstig voor.

PS: vind je je weg door de website heen inclusief de zoekfunctie?
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 11:23 am

Hoi lovingdiscpline!

Welkom op ons forum!

Wat jij beschrijft over SM-fora hebben velen van ons ervaren. De ene beleving hoeft niet per se met de ander samen te gaan voor iedereen. En als je voornamelijk spankingfantasieën hebt, is het niet gezegd dat je andere dingen ook leuk vindt. Voor de meeste leden hier geldt waarschijnlijk dat spanking de hoofdmoot van hun fantasieën/verlangens vormt - en daarom dus ook dit forum.

Geen ervaring is helemaal geen bezwaar. Post gewoon wat je wilt en de ervaring komt later wel. Ik heb zelf in mijn begintijd ook een hele tijd verschrikkelijk veel gepost op een spankingforum, terwijl ik nog geen enkel live ervaring had opgedaan. Dus laat je fantasie spreken en leef je lekker uit!

Veel plezier hier!

Wink

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 11:44 am

dawn schreef:
Ik heb zelf in mijn begintijd ook een hele tijd verschrikkelijk veel gepost op een spankingforum
... terwijl je nu bijna nooit meer post? Rolling Eyes

Maar loving discipline,ik raad je aan ook te posten als je niets te zeggen hebt. Dat doe ik namelijk ook altijd... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 12:20 pm

W schreef:
dawn schreef:
Ik heb zelf in mijn begintijd ook een hele tijd verschrikkelijk veel gepost op een spankingforum
... terwijl je nu bijna nooit meer post? Rolling Eyes

Tsss... de pot verwijt de ketel... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Jij bent de eerstvolgende obsessieve poster, hoor W! Dat duurt niet lang meer!
En ik had zelf al een terwijl... geschreven, die jouw terwijl... overbodig maakt! stout

Je ziet, loving d., wij posten idd ook als we niets te melden hebben... Voel je vrij om dat ook te doen! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 1:23 pm

Leuk dat je hier bent en welkom loving discipline! Laat je vooral niet afleiden door al die mannen die je het hemd van het lijf vragen.
En als je lekker geen zin hebt om op een vraag in te gaan gewoon niet doen Laughing

En als je ergens iets over wilt weten open dan gerust een nieuwe topic. Wat houdt het forum levendig. Er zijn hier zoveel gevorderde spanko's dat we elkaar inhoudelijk soms niet meer zoveel te zeggen hebben. Dus het is altijd leuk en interessant als iemand met vragen komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 5:00 pm

Hoihoi,

Welkom hier ook van mij. Ik wil me graag helemaal aansluiten bij leentje.

En trek je vooral niet al te veel aan van W, doen wij ook niet Razz
Hij is nou eenmaal gewoon erg nieuwschierig, maar voor de rest redelijk onschuldig.

Liefs,
elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 6:10 pm

elisa schreef:
En trek je vooral niet al te veel aan van W, doen wij ook niet Razz
Helemaal wel! Trek je bijv. wat aan van mij door mijn vragen te beantwoorden. Twisted Evil

elisa schreef:
Hij is nou eenmaal gewoon erg nieuwschierig, maar voor de rest redelijk onschuldig.
"Redelijk". Het betert al. Komt dat doordat ik vond dat je nog lang niet genoeg had, hm? Evil or Very Mad

Maar, eh, lovingdiscipline, ik kijk dus uit naar je antwoorden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 6:24 pm

Welkom hier lovingdiscipline. Laat je niet gek maken door die grappenmakers hier hoor!

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
lovingdiscipline
Meeloper
Meeloper
lovingdiscipline


Aantal berichten : 55

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 9:21 pm

Jeetje wat een warm welkom! Bedankt allemaal Smile

Om op je vragen in te gaan W ; met onervaren bedoel ik dus geen irl ervaring, nooit over de knie gelegd en nog niemand gevraagd om dit te doen.

Ik heb al heel lang spanking gevoelens. Toen ik heel klein was, dacht ik al aan spelletjes rondom straf en speelde dit met mn vriendinnetjes, waarbij ik ervoor zorgde dat de straf altijd uitliep op een pak slaag . Wink
Ik vind het heel moeilijk om uit te leggen wat me precies aantrekt. Straf, schuld, overgave, overheersing, vergeving.... een écht pak slaag. Mmm dit is niet echt een volmondige uitleg, maar beter wordt het nu niet ben ik bang.

Even een technisch vraagje: Ik ben op dit forum gekomen via de huiselijke discipline site. Kan je dit forum ook openen zonder die HDsite aan de zij- en bovenkant te hebben? Als iemand een linkje voor me heeft is dit zeer welkom!

Nogmaals bedankt voor de welkoms en tot schrijfs

~LD~
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 9:44 pm

lovingdiscipline schreef:

Even een technisch vraagje: Ik ben op dit forum gekomen via de huiselijke discipline site. Kan je dit forum ook openen zonder die HDsite aan de zij- en bovenkant te hebben? Als iemand een linkje voor me heeft is dit zeer welkom!

Ja hoor lovingdicipline, dat kan.
Ha gewoon naar http://klaproos.heavenforum.org/.

Nogmaals veel plezier hier en leuk dat je al druk aan het posten bent!

Liefs, elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 10:51 pm

lovingdiscipline schreef:

Ik heb al heel lang spanking gevoelens. Toen ik heel klein was, dacht ik al aan spelletjes rondom straf en speelde dit met mn vriendinnetjes, waarbij ik ervoor zorgde dat de straf altijd uitliep op een pak slaag . Wink
~LD~

Hi LD,

Velen onder ons hebben dit doorgemaakt. Dezelfde gevoelens. De meesten (waaronder ik voor lange tijd) hebben er nooit echt voor uit durven komen, omdat we dachten (denken) dat we een beetje "vreemd" zijn. Wie kan er nu genieten van het slaan van vrouwen of van het geslagen worden. Sociaal is dat volkomen onacceptabel. De BDSM scene was eerder en uitgebreider op het Internet dan Spanking. Ik denk doordat dat een veel breder veld beheerst. Maar het heeft veel "spanko's" tegengehouden om voor hun gevoelens uit te komen omdat BDSM nou precies was wat ze NIET zochten.

Spanko's zochten meestal naar werkelijke belevingen van hun fantasieen. Maar niemand (een enkele uitzondering daargelaten) wil dat doen zonder de andere partij eerst goed te kennen. (De kans op mishandeling bij eerste ontmoetingen is immers veel te groot). Ikzelf kan uitsluitend goede spanking ervaringen hebben met mensen die ik goed ken, die echte vrienden zijn. Van wie je al veel persoonlijke dingen weet. Waardoor je, als het tot spanking komt, al aanvoelt hoe die ander het liefst op haar billen wil hebben. En zelfs dan duurt het nog een tamelijk lang voor je iemands diepste verlangens echt kunt bevredigen. Dan is er volledig vertrouwen.

Het hangt ook van zoveel dingen af. Je gemoedstoestand op het moment, hoe je in je vel zit, of je jezelf op dat moment lief vindt of niet, enz. De "mind" bepaalt in hoofdzaak hoe je een pak voor je billen ervaart.
Ik zie spanking als een "Act of Love" en daardoor zie ik het als heel belangrijk dat degene die het pak voor de billen uitdeelt. zijn 'spankee' goed genoeg kent om haar tevreden te stellen; haar 'body language' kan lezen. Voor mij is het een must dat zowel de Top als de bottom een goede ervaring hebben waaraan ze allebei plezier, genot, bevrediging beleven.

Ik ben gek op vrouwenbillen en er op slaan vind ik verrukkelijk, maar... slaan op de billen van iemand die ik totaal niet ken doet me helemaal NIETS. Al zouden het de billen van Beyonce zijn...

Welkom op dit forum, Funbun
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 11:29 pm

Dank voor je antwoorden, lovingdiscipline!

En, betekent het feit dat je van het HD forum afkomt, dat je denkt dat een HD relatie iets voor je zou zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimevr jun 25, 2010 11:37 pm

Yes weer een 20-er erbij Smile gezellig LD
Welkomwelkom

EN inderdaad trek je niets aan van die vragen overvloed van de mannen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimeza jun 26, 2010 12:29 am

Ja, hoor eens, ze zei: "vraag maar raak" Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimeza jun 26, 2010 3:23 pm

Oh, en lovingdiscipline....

Super welkom hier op dit forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimezo jun 27, 2010 5:37 pm

Mag ik je dan ook welkom heten? Ik loop hier zelf ook al niet al te lang mee, maar heb al wel ervaring. Jottem! Nee, wat dat betreft zou ik zeggen haast je vooral niet, en neem vooral de tijd om een dominant te vinden die bij je past Very Happy!

*ben ik nog steeds de jongste hier hè....
Terug naar boven Ga naar beneden
lovingdiscipline
Meeloper
Meeloper
lovingdiscipline


Aantal berichten : 55

nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitimezo jun 27, 2010 6:01 pm

Björn schreef:
Mag ik je dan ook welkom heten?

Ja natuurlijk mag dat! Bedankt!

*ben ik nog steeds de jongste hier hè....

Ik weet bijna zeker dat er ergens een thread moet zijn over leeftijden op t forum.. zo niet start ik die dadelijk! Too curious for my own good sorry...


Funbun, wat verwoord je je gevoelens goed! Het gedeelte dat je noemde over dat spanking een Act of Love is kan ik me helemaal in vinden. Ik moest dan ook aan de volgende quote denken die ik zelf erg mooi vind:

"A spanking is not meant to diminish. It is meant to nourish. The unspoken message conveyed to anyone over my knee, is, 'I care about you. I am not indifferent to your need, your guilt, your loneliness. I will not walk away. You will not be passed over or ignored. I see you, and I care enough to discipline you.'

Yun, leuk om te horen dat er meer van mijn leeftijd schijnen te zijn hier Smile

En Annemiek, bedankt voor het warme welkom!

Liefs, ~LD~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nieuweling zegt hallo Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuweling zegt hallo   nieuweling zegt hallo I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuweling zegt hallo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Loesbloem zegt hallo
» eefje zegt: Hallo!
» Tja nog zo'n nieuweling erbij!
» Weer een nieuweling.
» Hallo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: