Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Tja nog zo'n nieuweling erbij!

Ga naar beneden 
+6
Ruben
isis
Marc82nl
carlijn
Björn
dalili
10 plaatsers
AuteurBericht
dalili
Watje
Watje



Aantal berichten : 23

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimema nov 12, 2012 1:56 am

Een beetje plotseling, een beetje intuïtief en een beetje op goed geluk heb ik een paar maanden geleden mijn dominant ontmoet. Het woord dominant is in het beginstadium natuurlijk een vaag begrip. Op sommige momenten ben ik minstens net zo eigenwijs als hij is en in het dagelijks leven laat ik mensen nou ook niet bepaald over mij heen lopen. En dat levert soms best interessante gesprekken op. Smile

Om jullie goed voor te bereiden op potentiële trauma's ( flower ), ik ben hier dus lid geworden omdat hij op een zeer helder moment bedacht dat dat goed voor me zou zijn. De juiste gevoelens en verlangens zijn bij mij zeker aanwezig, maar ik weet het nog niet precies te omschrijven en ik heb ook nog niet door hoe ik me daarbinnen moet gedragen.

Mijn plan is om vooral een tijd de stille meelezer uit te hangen, maar wellicht heb ik ooit de neiging om me ergens mee te bemoeien. Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust. Misschien weet ik wel een zinvol antwoord!
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimema nov 12, 2012 2:10 am

Welkom!

En noem je mij nou eigenwijs!?
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimema nov 12, 2012 5:59 pm

Welkom dalili! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimema nov 12, 2012 9:26 pm

Welkom Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimedi nov 13, 2012 12:32 am

Welkom Welkom. Hopelijk werkt het forum idd verhelderend Wink. Als je vragen hebt stel ze dan gerust.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimedi nov 13, 2012 1:44 am

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimedi nov 13, 2012 10:11 pm

dalili schreef:

De juiste gevoelens en verlangens zijn bij mij zeker aanwezig, maar ik weet het nog niet precies te omschrijven en ik heb ook nog niet door hoe ik me daarbinnen moet gedragen.

Mijn plan is om vooral een tijd de stille meelezer uit te hangen, maar wellicht heb ik ooit de neiging om me ergens mee te bemoeien. Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust. Misschien weet ik wel een zinvol antwoord!

Beste Dalili,
Welkom hier.
Ik hoop dat onze bijdragen je helpen met het omschrijven van je verlangens.
Misschien zal je rol uiteindelijk uitstijgen boven die van een stille meelezer.
Met groet
Rein
PS: wat is je leeftijd?
Terug naar boven Ga naar beneden
dalili
Watje
Watje



Aantal berichten : 23

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimewo nov 14, 2012 1:53 am

Allemaal hartelijk bedankt voor de warme reacties!
@ Björn, ik zou niet durven, dat weet je toch Wink
@ Rein, jong genoeg om Björns sub te zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimewo nov 14, 2012 3:09 pm

Hee dalili, welkom! Kun je je nick uitleggen? (En waarom zijn de "st" in de "lost" in je onderschrift niet cursief?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimewo nov 14, 2012 4:25 pm

dalili schreef:

@ Rein, jong genoeg om Björns sub te zijn!

En dat is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimewo nov 14, 2012 7:32 pm

< 22 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dalili
Watje
Watje



Aantal berichten : 23

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimewo nov 14, 2012 9:24 pm

BlackSpanker schreef:
< 22 Smile
Haha, goed gegokt!
Terug naar boven Ga naar beneden
dalili
Watje
Watje



Aantal berichten : 23

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimewo nov 14, 2012 9:29 pm

W schreef:
Hee dalili, welkom! Kun je je nick uitleggen? (En waarom zijn de "st" in de "lost" in je onderschrift niet cursief?)

Wouw, details! Lost was niet cursief omdat ik die per ongeluk niet geselecteerd had voor het aanklikken "cursief" Cool

Mijn nickname? Ik wilde eigenlijk voor mijn veelgebruikte Linda gaan (niet mijn echte naam, overigens), maar die was blijkbaar al bezet. En Björn probeerde mij wijs te maken dat m'n nick met een kleine letter moest beginnen, en toen kwam er gewoon iets randoms uit. Sorry, geen diepgaand verhaal vandaag! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimewo nov 14, 2012 11:51 pm

dalili schreef:
probeerde mij wijs te maken dat m'n nick met een kleine letter moest beginnen
Dat is ook zo! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Welkom dalili!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimedo nov 15, 2012 3:06 pm

Welkom dalili op dit zo bijzondere forum. Very Happy
Dat je maar zo vaak als het nodig is rode billen mag krijgen.
Zoiets bijvoorbeeld Tja nog zo'n nieuweling erbij! She_took_my_birthday_spanking_by_2muchcomix-d4xypxa

De meeste 'subs' of beter gezegd 'spankees' die ik ken, laten in het dagelijks leven, meer in het bijzonder op het werk, bepaald niet over zich heen lopen, maar hebben wel behoefte aan die bijzondere uitlaatklep die 'spanking' heet.
Je vormt dus bepaald geen uitzondering.

dalili schreef:
Wouw, details! Lost was niet cursief omdat ik die per ongeluk niet geselecteerd had voor het aanklikken "cursief" Cool
Ik heb altijd wel oog voor de details, maar desondanks ben ik op dit moment geen 'Lost' bij jouw onderschrift tegengekomen.
Al weer verwijderd?

dalili schreef:
Mijn nickname? Ik wilde eigenlijk voor mijn veelgebruikte Linda gaan (niet mijn echte naam, overigens), maar die was blijkbaar al bezet. En Björn probeerde mij wijs te maken dat m'n nick met een kleine letter moest beginnen, en toen kwam er gewoon iets randoms uit. Sorry, geen diepgaand verhaal vandaag! Smile
De naam Dalili (in jouw geval dalili) wordt veel gebruikt in het Afrikaans en het Swahili.
De betekenis ervan is 'voorteken'.
In het Engels: 'omen'. Dat doet (mij) weer denken aan 'The Omen'.
Dat klinkt dus best wel spannend. Very Happy
Tja nog zo'n nieuweling erbij! TheOmen-poster2

Je hebt nu wel een 'nick' maar een 'avatar' ontbreekt tot nu toe nog.
Wanneer kun we die verwachten?

Ik begrijp dat je sinds een paar maanden een Dominant hebt.
Dan neem ik aan dat je inmiddels al de nodige keren op je billen zult hebben gehad.
Er is op Klaproos een rubriek: 'Deel je ervaringen: Je eerste keer'.
Wellicht een goed idee wanneer jij jouw eerste ervaring zou delen met het forum.
Het voordeel daarvan is dat het nog relatief 'vers' zal zijn, zodat je dus ook weer niet al te diep in het geheugen zult hoeven graven.
Dat is een vraag waar jij ook als nieuweling wel een zinvol antwoord op zult weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimevr nov 16, 2012 1:58 pm

welkom jongedame "voorteken" Rolling Eyes

dat je er maar braaf iets van op mag steken.

Pink
Terug naar boven Ga naar beneden
dalili
Watje
Watje



Aantal berichten : 23

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimeza nov 17, 2012 2:01 am

Ik had dus echt geen flauw idee dat mijn nickname nog een betekenis had ook. Wellicht als je lang genoeg zoekt op een random lettercombinatie dat er dan vanzelf wel een betekenis uitrolt. Maar hij kan er gelukkig mee door Razz. Ik ben niet van plan om mijn eerste ervaring hier op het forum te plaatsen, die ervaringen zijn mij iets te persoonlijk Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimeza nov 17, 2012 2:42 am

dalili schreef:
Ik ben niet van plan om mijn eerste ervaring hier op het forum te plaatsen, die ervaringen zijn mij iets te persoonlijk Wink.

Groot gelijk meid! Goed dat je duidelijk aangeeft dat je dit niet fijn vindt. Voel je ook vooral niet verplicht!
Terug naar boven Ga naar beneden
dalili
Watje
Watje



Aantal berichten : 23

Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitimeza nov 17, 2012 12:32 pm

isis schreef:
dalili schreef:
Ik ben niet van plan om mijn eerste ervaring hier op het forum te plaatsen, die ervaringen zijn mij iets te persoonlijk Wink.

Groot gelijk meid! Goed dat je duidelijk aangeeft dat je dit niet fijn vindt. Voel je ook vooral niet verplicht!
Dankjewel =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tja nog zo'n nieuweling erbij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja nog zo'n nieuweling erbij!   Tja nog zo'n nieuweling erbij! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tja nog zo'n nieuweling erbij!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Weer een nieuweling.
» stel zoekt leuk subje erbij
» nieuweling zegt hallo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: