Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wat zou je doen als...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat zou je doen als... Empty
BerichtOnderwerp: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitimedo jul 01, 2010 11:14 am

Wat zou je doen als je zou merken dat de buren spanken? Zou je het voor jezelf houden ("dat moeten zij weten"). Zou je het leuk vinden?

Niet dat (helaas!) ik mijn buren ooit op spanken heb kunnen betrappen...


Twisted Evil ... en dat is duizend!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Wat zou je doen als... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitimedo jul 01, 2010 1:01 pm

W schreef:
Wat zou je doen als je zou merken dat de buren spanken? Zou je het voor jezelf houden ("dat moeten zij weten"). Zou je het leuk vinden?

Niet dat (helaas!) ik mijn buren ooit op spanken heb kunnen betrappen...


Twisted Evil ... en dat is duizend!

Ik zou er bij die mensen niet aan moeten denken :O. Nee, dat soort dingen moet je wat mij betreft vooral voor jezelf houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat zou je doen als... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitimedo jul 01, 2010 9:32 pm

Ik zou er heimelijk om gniffelen en het aan al mijn spankovriendjes vertellen. Maar met de buren zelf zou ik het er niet over hebben en doen alsof ik van niks wist. bom
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat zou je doen als... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitimedo jul 01, 2010 10:08 pm

dawn schreef:
... en het aan al mijn spankovriendjes vertellen.
Ik ook! Maar wel op een manier dat de privacy van die buren toch nog een beetje beschermd is, denk ik. Althans, dat zou ik proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat zou je doen als... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitimedo jul 01, 2010 10:48 pm

Tuurlijk. Maar als ik zeg "mijn buren" weten de meesten van mijn spankovriendjes nog niet wie het zijn, natuurlijk.

In elk geval heb ik wel een buurvrouw die wel eens een flink pak slaag zou mogen krijgen. Telt dat ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Wat zou je doen als... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitimevr jul 02, 2010 8:11 am

Wat mij betreft wel, dawn, want ik heb ook zo'n buurvrouw.
Het zou mij echt verbazen als dat watje van haar iets in die richting zou kunnen ondernemen. Hoewel...je weet het nooit zeker, natuurlijk. Maar ik zou het best even op willen knappen voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat zou je doen als... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als...   Wat zou je doen als... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat zou je doen als...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zoveel te doen
» Bewegen tijdens het slaan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: