Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Niet kunnen zitten

Ga naar beneden 
+7
TuttiFrutti
isis
annemiek
dawn
sarah
elisa
Roel
11 plaatsers
AuteurBericht
Roel
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimedi aug 03, 2010 10:58 pm

Komt het bij jullie weleens voor dat je zo hard op je billen hebt gehad dat je een paar dagen niet op je bips kunt zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimedi aug 03, 2010 11:49 pm

Zie ook deze topic

Ik in ieder geval niet, en op de eerste keer(en) na eigenlijk ook nooit meer serieus last gehad ervan. Het enige wat er overblijft na een stevig pak slaag is de herinering tot een paar dagen daarna in de vorm van een enigzins oncomfortabel gevoel. Maar tegelijkertijd is dat ook wel weer prettig...
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo nov 21, 2010 12:53 am

Ik kan meestal wel redelijk zitten. Fietsen is al veel moeilijker. Gewoon lopen gaat ook nog wel.
Maar voelen doe ik het zeker wel.
En heel eerlijk gezegd, het zijn gemengde gevoelens, dus niet alleen pijn, maar ook een beetje fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo nov 21, 2010 3:00 pm

Sarah schreef:
Ik kan meestal wel redelijk zitten. Fietsen is al veel moeilijker.

Echt waar? Ik heb meestal veel minder moeite met een half uur fietsen dan bijv een half uur in de auto zitten. Alhoewel een gewone stoel dan wel weer meevalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo nov 21, 2010 4:11 pm

Een rieten stoel, dat is vervelend na een flink pak slaag! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo nov 21, 2010 5:23 pm

Ken je die bankjes op stations, met die ijzeren spijltjes?

Niet kunnen zitten B-10-03-Custom

Onderweg naar huis op vrijdagmiddag heb ik vaak een moeilijk dilemma, want ik ben vaak ook volledig uitgeput.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo nov 21, 2010 5:40 pm

Yep Annemiek, ik heb al menig Brit een foto opgestuurd ter verduidelijking van mijn verhaal...
Ze snapten het probleem niet tot ze de foto zagen ;-)

Ik heb ook menig ritje nar huis last gehad van dat probleem Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo nov 21, 2010 6:09 pm

Ik heb nog niet langdurig genoeg gehad, vermoed ik zo. Hard wel, maar dat leidde eerder tot een soort van kwetsuren, en tot enige boosheid van mij.

Een echt goed uitgewerkt pak slaag heb ik nog niet mogen ontvangen, helaas, het lijkt me heel 'verfrissend.'
Hmmm ... dat zeg ik nu nog ...
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo nov 21, 2010 9:49 pm

Die ellendige stationsbankjes ken ik ook... Rolling Eyes Een extra reden om dagelijks dankbaar te zijn dat ik tegenwoordig een comfy autootje heb! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimedo dec 09, 2010 4:12 pm

Afgelopen week zat ik de dag na het pak slaag een half uur op de fiets in mijn spijkerbroek. Het fietsen zelf was iets ongemakkelijk, maar had ik weinig last van. Maar daarna!! Mijn billen branden echt als een gek en ik wilde er eigenlijk de hele tijd over wrijven, wat weer moeilijk was omdat ik op mijn werk was.
Misschien had dit iets te maken met een schurende spijkerbroek?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimevr dec 10, 2010 2:33 am

Ongetwijfeld. Spijkerbroeken zijn ellendige kledingstukken. Heb er altijd al een hekel aan gehad. Helemaal niet stoer van mij, ik weet het. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom iedereen die dingen zo graag draagt. Ik vind ze afschuwelijk zitten (en vaak ook staan...). En als nu ook blijkt dat je er extra last van een pak slaag door hebt, is er helemaal geen haar meer op mijn hoofd die mij er ooit toe zal verleiden er een aan te trekken. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo feb 13, 2011 10:08 pm

Ik heb het regelmatig gehad dat ik het een paar dagen goed voelde, maar ik heb één keer meegemaakt dat ik létterlijk niet meer kon zitten zoveel pijn deed het. Niet een paar dagen gelukkig, maar gewoon direct na de straf. En toen moest ik op een houten bankje zitten studeren.. Ik probeerde natuurlijk een beetje te blijven staan en te leunen op mn ellebogen, maar dat had hij gelijk door. Meestal kan ik nog wel lachen om dat soort dingen, maar die keer écht niet meer..

Ohw en over spijkerbroeken, ik heb er een die zo strak zit dat het elke keer vreselijk pijn deed hem omhoog of omlaag te doen over gehavende billen.. die trek ik dus nóóit meer aan als mijn D in de buurt is Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo feb 13, 2011 10:10 pm

Nu is leen jaloers! tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo feb 13, 2011 10:12 pm

Hoezo? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo feb 13, 2011 10:21 pm

Dat is haar ultieme fantasie. Wink

Zie hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimezo feb 13, 2011 10:27 pm

Ohw grinn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
car{M}en
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimedo maa 03, 2011 3:26 pm

GROTE fantasie ook hier.. billen die nog dágen pijnlijk zijn en die het zitten nagenoeg onmogelijk maken... Nu heb ik over het algemeen keiharde en snel genezende billen Sad dus zal wel fantasie blijven. Maar is wel heerlijk om over te (dag)dromen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas
Watje
Watje



Aantal berichten : 19

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimewo maa 16, 2011 9:33 pm

achterop de fiets op een bagagedrager schijnt erg pijn te doen na een pak slaag. helemaal als je over een hobbel heen fietst Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimewo maa 16, 2011 9:38 pm

Thomas schreef:
achterop de fiets op een bagagedrager schijnt erg pijn te doen na een pak slaag. helemaal als je over een hobbel heen fietst Laughing

Dat weet ik Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimedo maa 17, 2011 10:27 am

Ja, bagagedragers zijn geweldig wat dat betreft.

Wat ook een leuke is, is haar laten zitten zo'n ouderwetse borstelharige deurmat. De stekeltjes houden het scherp Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimedo maa 17, 2011 2:28 pm

Ja, Nick, dat is héél leuk. Daar houden we allemaal van... :pouty:
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimevr maa 18, 2011 12:43 am

Ja ik heb ze op elke stoel voor het bezoek dan natuurlijk hé Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimevr maa 18, 2011 10:51 am

Oh dat is een leuke, ik ga stoelkussens laten maken van die stof Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimevr maa 18, 2011 2:30 pm

Eeennnnnn het subje van Nick is leen nu héél dankbaar... cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitimevr maa 18, 2011 3:06 pm

Dat denk ik ook peek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Niet kunnen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen zitten   Niet kunnen zitten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Niet kunnen zitten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zitten
» Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden?
» hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?
» Niet best...
» Wil hij het wel of wil hij het niet....?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: