Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden? Empty
BerichtOnderwerp: Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden?   Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden? I_icon_minitimewo dec 21, 2016 3:02 am

Het gaat om een oude film denk ik waarvan ik alleen wat stukken heb gezien maar die mij wel bij zijn gebleven. Hierin zie je een jong volwassen stel die best een BDSM-levensstijl hebben hoe hij haar voorover gebogen vast maakt aan hun tafel, haar kont naar achter, vervolgens op haar billen slaat, zijn sigaret even tegen haar bil aanhoud om vervolgens te vertrekken. Zij blijft vloekend achter, en meer heb ik niet gezien.

Wie herkent deze scène? Ik zou erg graag willen zien of deze film iets bied, in je herinneringen vervorm je toch vaak veel.

Thanks iig!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden?   Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden? I_icon_minitimevr dec 23, 2016 11:51 am

Zegt me niks sorry :-(. Niet toevallig the secretary?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst
» Genetisch bepaald of aan te leren?
» Geklets over het weer!
» Wat vinden jullie?
» Welke jongedame herkent zich hierin?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: