Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoe vaak?

Ga naar beneden 
+5
annemiek
W
leentje
Björn
sarah
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Hoe vaak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 05, 2017 11:34 am

annemiek schreef:
Nee, een dominant is geen spankingmachientje, maar een dominant heeft wel verantwoordelijkheid pas een nieuw subje te nemen als hij weet dat hij de tijd en de behoefte heeft te voorzien in haar behoefte.


Mijn gewezen Meesteres had mij ook tot haar sub genomen, maar keek niet naar me om en verwaarloosde me echt. Ik ben zelfs voor haar verhuisd naar Antwerpen (ik kende er niks/niemand)! Uiteindelijk kwam de aap uit de mouw en bleek dat ze mij gebruikte, om hele foute redenen...

Om terug te komen op het topic.
Ik had meer dan 2 jaar geen spanking meer gehad, hoe zeer ik er ook naar verlangde. Tot 2 maanden terug iemand vanop een ander forum, me wel wou helpen. Er zijn véél mannen die willen helpen, maar eerst moet er gemaild/gechat worden, moet er een duidelijke klik en openheid zijn,... en dan pas, kan er iets...
Nog even vermelden dat ik de voorkeur heb voor vrouwen.
Nee, ik wil niet zeggen dat een man tweede keuze is, al moet ik toegeven dat het eigenlijk, voor mij, wel zo'n beetje is... sorry daarvoor... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe vaak?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hoe vaak
» Hoe vaak?
» Hoe vaak krijgen/geven jullie op de billen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: