Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 De naweeën van Sinterklaas...

Ga naar beneden 
+2
leentje
dawn
6 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitimezo dec 12, 2010 3:59 pm

Het hoeft natuurlijk geen nader betoog dat we gisteravond een heel leuk feestje hadden. Dus bij deze wil ik nogmaals jennifer bedanken voor haar gastvrijheid en Sinterklaas en zijn Pieten voor alle geweldige gedichten, surprises en cadeaus!

Wat mijn eigen surprise betreft had ik beloofd verslag te doen van de uitwerking achteraf. Voor degenen die er niet bij waren: ik kreeg een set dobbelstenen, waarvan de een op elk vlak een ander slaginstrument en de ander de getallen 6, 12, 18, 24, 30 en 36. De regels van dit dobbelspel zullen iedereen waarschijnlijk meteen duidelijk zijn. Men zal begrijpen dat mijn opluchting groot was, toen bij mijn eerste worp de dobbelsteen op "HAND" terecht kwam. Er stonden namelijk heel wat akeliger dingen op de andere vlakken. vervolgens deed ik mijn uiterste best om die andere dobbelsteen op "6" te laten rollen, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Sinterklaas een andere zijde stiekem verzwaard heeft, want na een ogenblik van balanceren en uiterste spanning, rolde hij op "36". Hm. Aangezien Alex & ik onze spankactiviteiten liever niet en plein public uitleven, was het gelukkig ook toegestaan de uitslag thuis uit te voeren.

Vannacht was het een beetje laat toen we thuis kwamen, dus de executie werd naar vandaag uitgesteld. En ja, hoor: hoeveel moeite ik vanochtend ook deed om over lekkere ontbijtjes en leuke activiteiten te beginnen en zo ongemerkt en voorbarig de slaapkamer te verlaten, ik kwam toch niet naar beneden voor Alex me had gecommandeerd netjes te gaan liggen en hij mij mijn broekje afstroopte om zich vervolgens enthousiast van zijn taak te kwijten. Iets te enthousiast naar mijn zin uiteraard... Bij andere spelletjes beschikt hij lang niet altijd over een dergelijk inlevingsvermogen! En dat hij tussendoor nog een keer de tel kwijt raakte en nog een keer opnieuw moest beginnen hielp ook niet mee aan het ware zondagochtend gevoel...

Ik verwacht dat wij dit spelletje nog wel eens vaker zullen spelen. No
En bedankt, hè, tomaat....... Evil or Very Mad

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitimezo dec 12, 2010 4:12 pm

Ook ik heb het uitstekend naar mijn zin gehad. Het was ouderwets gezellig en lekker druk! De ene surprise was nog mooier en origineler dan de andere!.
Ik ben als Dallasfan blij met mijn mooie spel en het was leuk om Victor te zien met het masker van Dallas op, net echt!!! Dank je W!!!

De gastvrijheid was weer groot (dank met name aan jennifer), het eten lekker en het gezelschap aangenaam.

Het doet me deugd dat Alex zijn taak zo serieus op neemt en dawn vanmorgen nog heeft gegeven waar ze zo veel recht op heeft sunny En elke dag even spelen zou ik zeggen, misschien gooi je de volgende keer wel 36 met de paddle affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitimezo dec 12, 2010 4:58 pm

Hè ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitimezo dec 12, 2010 6:03 pm

roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitimezo dec 12, 2010 7:21 pm

Het was superleuk!
En het is een leuk idee dat Dawn haar verdiende loon kreeg terwijl ik vanochtend zat te breien...
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitimezo dec 12, 2010 8:35 pm

Een geweldig idee, I'm sure... Mad

Ga je me dat filmpje nog mailen, annemiek, als ik je héél lief aankijk? engelachtig
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitimezo dec 12, 2010 8:56 pm

Absoluut een zeer geslaagd feestje. Maarre.. annemiek.. ben je nog niet uitgebreid? Wat ga je maken dan? Die wollen paddle misschien? Wink Als ie dan volgend jaar Sinterklaas af is kan je hem meenemen, is misschien beter dan die liniaal Razz
Jennifer bedankt voor de gastvrijheid.. Ik heb me prima vermaakt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitimema dec 13, 2010 1:06 pm

Ik sluit me hier helemaal bij aan, bedankt Jennifer!

En ook bedankt voor de geweldige surprise, terwijl Dawn de uitvoering van haar spel deed, en annemiekje beneden zat te breien, kreeg ik te horen 'Don't be naughty, or you'll get Expankobär!' (of hoe je dat ook spelt Wink).

Dawn, heb je ms het toneelstuk nog op je computer staan?.... leuk voor het archief!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitimema dec 13, 2010 2:16 pm

Ik vond het toneelstuk ook geweldig. Vooral het stukje dat de prinses ervan langs kreeg, met geluidseffecten! Maar ook de rest, de manier waarop de personages opkwamen (zoing) maakte me iedere keer heel erg blij.

Dus ik wil ook wel een kopietje, als dat er nog is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitimema dec 13, 2010 3:09 pm

Vanzelfsprekend heb ik het nog op mijn computer staan. Je denkt toch niet dat ik mijn schier Shakespeariaanse schrijfsels zomaar in de prullenbak mik? Laughing

Komt er aan dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De naweeën van Sinterklaas... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De naweeën van Sinterklaas...   De naweeën van Sinterklaas... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De naweeën van Sinterklaas...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boze Sinterklaas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: