Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Boze Sinterklaas

Ga naar beneden 
+4
dawn
W
meidje
isis
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimewo nov 16, 2011 10:41 pm

Hallo allemaal,

Vandaag kreeg ik het blaadje van de plaatselijke speeltuin binnen, meestal niks interessant maar ik blader het altijd even door. Het was een sinterklaasnummer en er stond een kleurplaat in. En wat zag mijn oog...een huilend kind en een boze Sinterklaas met een cane in zijn handen! Echt heel vreemd. Maar wel grappig Razz .

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimewo nov 16, 2011 10:51 pm


load up and post pleeeaaase!!!! innocent
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimewo nov 16, 2011 11:04 pm

De cane heet in het Nederlands toch ook het "spaans rietje"? Dus dat klopt dan wel weer heel aardig. weetniet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimewo nov 16, 2011 11:15 pm

Haha ik kan helaas niet scannen:(. Ik zal kijkeno f ik ergens kan scannen dan post ik hem hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimewo nov 16, 2011 11:19 pm

isis schreef:
Haha ik kan helaas niet scannen:(. Ik zal kijkeno f ik ergens kan scannen dan post ik hem hier!


ooooh Sad
maybe if you take a photo and load that up....?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimewo nov 16, 2011 11:24 pm

isis schreef:
een boze Sinterklaas met een cane in zijn handen
Je zou toch een roe verwachten! Was het niet gewoon de staf van Sinterklaas? Die is ook gebogen aan het eind...



Kennen jullie trouwens het derde couplet van Sinterklaas is jarig?

Toos is ongehoorzaam, Jantje wel eens lui.
En de kleine Piet heeft vaak een boze bui.
Ik was laatst ook ondeugend, of hij dat ook weet?
Ik mag warempel hopen, dat hij het maar vergeet!


(Vul vooral voor Toos, Jantje en Piet de namen van je favoriete Klaproosgebruikers in. Twisted Evil)

Of:

Laatst kwam hij eens een huis voorbij
Toen keek het knechtje lang niet blij
Hij hoord’ een kind, dat schreeuwde net:
Oh, nee, ik wil nog niet naar bed !
Die stoute jongen heette Piet
En deed zijn moeder veel verdriet
Ons knechtje werd boos
Hij bromde: Boe-boe ! en riep:
Deze jongen krijgt zeker een roe !


(Waar ken ik al deze tekstjes toch van?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 1:11 am

Ben je soms subtiel aan het aansturen op een Klaproos-Sinterklaasviering, W-mans? tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 8:15 am

dawn schreef:
Ben je soms subtiel aan het aansturen op een Klaproos-Sinterklaasviering, W-mans? tongue

die gedachte sprong ook bij mij naar boven toen ik dit zo las Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 9:51 am

dawn schreef:
Ben je soms subtiel aan het aansturen op een Klaproos-Sinterklaasviering, W-mans? tongue
Nee, eigenlijk niet. Sinterklaasvieringen zijn altijd ontzettend leuk, maar de stress van op tijd zo'n surprise te moeten hebben zoek ik toch niet.

Nee, het was dus puur blijdschap om die Sinterklaasliedjes. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 12:56 pm

Tsssssk. Nou, dan niet, hoor. Maar nog wel een fijn versje, dat onze Katwijker voorganger waarschijnlijk ook wel zou weten te waarderen...:

Sinterklaas bij stouten Wim

Toen Sinterklaas bij Willem kwam,
O wee, o wee, o wee! ...
Wat keek die jongen op zijn neus!
Hij dacht iets moois te krijgen, heusch!
Die stoute Wim, die luie Wim,
Wat keek hij op zijn neus!

Wat kreeg hij dan van Sinterklaas?
Een groote, groote roe!
Iets anders kreeg de stouterd niet -
O, o, wat had hij toen verdriet
Een groote, groote roe -
Iets anders kreeg hij niet!

Zijn vader zei: 'Ja, jongenlief,
Dat heb je juist verdiend!
Had jij maar goed je best gedaan
Je zoudt nu niet verlegen staan!
Een groote, groote roe
Die heb je juist verdiend!'

Boze Sinterklaas Stoutewim400

Uit: Sinterklaas en Pieterbaas van S. Abramsz (1919).
Er hoort ook muziek bij, maar die kan ik helaas niet vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 1:17 pm

En voor wie meer over de roe wil weten (vooral waarom het eigenlijk helemaal niet o gek is dat wij vrouwen ons willen laten meppen...) nog twee grappige artikeltjes (met overlappende info, dat wel):

http://www.sinterklaasmythen.nl/entry/15/de_roe_van_zwarte_piet

http://www.sinterklaasmythen.nl/entry/14/roe_stout_en_straf




Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 6:38 pm

Al dit gepraat over de roe, maar heeft er iemand hier ervaring mee? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 6:40 pm

Ik heb wel eens met een roe gehad, ja. Maar nog niet met zo'n echte van berkentakken die je zelf in het bos hebt moeten afsnijden... drunken

Op Spankingtube staan ook wel een paar leuke roe-filmpjes. Maar helaas niet met een Sinterklaas. Misschien leuk voor annemiek om eens zelf te maken en erop te zetten? What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 6:59 pm

Ruben schreef:
Al dit gepraat over de roe, maar heeft er iemand hier ervaring mee? Wink
dawn schreef:
...met zo'n echte van berkentakken die je zelf in het bos hebt moeten afsnijden.....

jaaaaaaaaa.....!!! en dit was helemaal niet leuk!!! Boze Sinterklaas Smilie_girl_099

Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 8:42 pm

Wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel!!!!!!!

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce


/me weigert te geloven dat dat geen superervaring zou zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 9:45 pm

dawn schreef:

Op Spankingtube staan ook wel een paar leuke roe-filmpjes. Maar helaas niet met een Sinterklaas. Misschien leuk voor annemiek om eens zelf te maken en erop te zetten? What a Face

Wat let dawn zelf, zou ik zeggen.

Maar ik zal het eens aan de baas voorleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimedo nov 17, 2011 11:33 pm

Ik heb destijds expres een roe in een spel dat ik heel toevallig aan het maken was gestopt. Ik vind een roe geven een van de leukste dingen van het Sinterklaasfeest.

Die roe had ik trouwens gewoon in een winkel gekocht. Voor één euro. Hij was eigenlijk één vijftig, maar ze had zich vergist, en toen mocht ik 'm goedkoop hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimevr nov 18, 2011 12:00 am

Hm, dan heeft zij misschien aan eht eind van de dag toen de kas moest worden opgemaakt nog wel met een ander exemplaar uit de winkel gehad omdat de kassa niet klopte... over knie

En wat mij zelf let om een spankingtubefilmpje te maken? Ik ben op dit gebied totaal niet exhibitionistisch aangelegd. Al kan ik het uiteraard wel waarderen dat anderen dat wel wel zijn. Anders had ik niks om naar te kijken... cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimevr nov 18, 2011 12:40 am

dawn schreef:
Wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel wel!!!!!!!

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce


/me weigert te geloven dat dat geen superervaring zou zijn!



believe me - it was really, really, really painful!!! the branches were freshly cut and it was just bad!

even "Mr. Sint" relented...!!!

Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimevr nov 18, 2011 2:24 am

Vierde jij vroeger ook Sinterklaas, meidje? Doen ze dat in Duitsland? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimevr nov 18, 2011 3:15 am

dawn schreef:
Vierde jij vroeger ook Sinterklaas, meidje? Doen ze dat in Duitsland? Smile

sure!
in germany it's on the 6th of december. "st.nikolaus" comes in the night. you have to clean your shoes - that's where he puts the sweets in.....or the "rute", if you've been naughty. (of course no child gets one)
but he would only leave it in your shoes anyway.
on st.nikolaus it's only sweets for the german children. maybe very little presents.

the big presents come on christmas eve. in most areas the 'kerstman' brings them. he's way more threatening than st.nikolaus, because a lot of families order someone to come to their houses in a 'kerstmans' costume.
scary, because he has the 'roe' on him - which means there's a possibility he could spank. (of course he doesn't)

nowadays it's like in the netherlands I think. no one really makes the children believe that st.nikolaus or the 'kerstman' could do them any harm. it's old-fashioned and not practised anymore.


Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimevr nov 18, 2011 1:28 pm

Ah, maar dat is niet zo, hoor, meidje. Wij maken onze kinderen hier wel degelijk wijs dat Sinterklaas echt bestaat. Compleet met een landelijke intocht, toestanden en bezoeken op scholen, een eigen Sinterklaasjournaal en zelfs, als hij aankomt, een item in het gewone 8 uur journaal 's avonds.
De meeste kinderen komen er op een gegeven moment vanzelf achter dat hij niet echt is, maar dat kan soms héél lang duren!

De Kerstman gelooft hier sowieso niemand in, denk ik. Traditioneel werden hier ook geen cadeaus gegeven met de kerst. Tegenwoordig wel, hoor. Maar niet met zoveel heisa en spannende geheimzinnigheid omgeven als met Sinterklaas.

Een Zwarte Piet met een roe heb ik al heel lang niet gezien, behalve misschien een poppetje in een etalage. Waarom heeft de Hoofdpiet er tegenwoordig geen een meer?!? Zou Erik van Muiswinkel toch niet misstaan... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimevr nov 18, 2011 1:47 pm

meidje schreef:

the big presents come on christmas eve. in most areas the 'kerstman' brings them. he's way more threatening than st.nikolaus, because a lot of families order someone to come to their houses in a 'kerstmans' costume.
scary, because he has the 'roe' on him - which means there's a possibility he could spank. (of course he doesn't)

nowadays it's like in the netherlands I think. no one really makes the children believe that st.nikolaus or the 'kerstman' could do them any harm. it's old-fashioned and not practised anymore.

Ik had niet goed gelezen... je schreef dat niemand zijn kinderen meer wijs maakt dat Sinterklaas ze iets zal doen als ze niet lief zijn geweest. Op zich heb je misschien gelijk, vooral de tv-Sint is wel een beetje een zijen sok op dat gebied vandaag de dag. Maar er wordt zeker in sommige regio's nog wel gedreigd dat je in elk geval geen cadeautjes krijgt als je stout bent geweest. En ik werk in een regio waar de kinderen zelfs wel eens echt een zakje zout in hun schoen krijgen als hun ouders... eh, Sinterklaas vindt dat ze niet braaf genoeg zijn!!! Shocked Alleen meppen en in de zak stoppen doet hij niet meer. Op zich wel jammer. Want een goede mep is goud waard en een gratis reisje naar het warme Spanje slaat natuurlijk niemand af. Laughing

Er zijn hier trouwens ook families waar steevast elk jaar een Sinterklaas op bezoek komt op pakjesavond. En in ieder geval komt hij op elke school. En je kunt hem ook gewoon op straat tegenkomen, natuurlijk! Zwarte Pieten zijn helemaal overal.

En soms... is Sinterklaas wel héél erg bedreigend...

Boze Sinterklaas Full14182177

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimevr nov 18, 2011 1:54 pm

dawn schreef:
En wat mij zelf let om een spankingtubefilmpje te maken? Ik ben op dit gebied totaal niet exhibitionistisch aangelegd. Al kan ik het uiteraard wel waarderen dat anderen dat wel wel zijn. Anders had ik niks om naar te kijken... cyclops

Precies, dat is juist de kracht van spankingtube, echte filmpjes gemaakt door echte mensen. Met de juiste camera hoek kan de spankee totaal annoniem blijven, en met de juiste baard de sint ook. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitimevr nov 18, 2011 3:41 pm

Totaal anoniem? Ik durf er toch een roe om te verwedden dat er mensen zijn die mijn kont uit duizenden zouden herkennen... en die mij aan mijn kont zouden herkennen dus. Nochtans heb ik geen blotebillengezicht. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Boze Sinterklaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boze Sinterklaas   Boze Sinterklaas I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boze Sinterklaas
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De naweeën van Sinterklaas...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: