Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vriendschap en spanking

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Vriendschap en spanking Empty
BerichtOnderwerp: Vriendschap en spanking   Vriendschap en spanking I_icon_minitimewo dec 15, 2010 8:09 pm

Hallo. ik ben Mosella....goed verzorgde vrouwelijke vrouw met lang donker haar en groen bruine ogen. Ben op zoek naar een leuke dominante man die het leuk vindt binnen een vriendschappelijke relatie mij af en toe een goede spanking te geven. Geen SM en geen straffen op andere lichaamsdelen, behalve de billen. Als je gebonden bent mag je ook reageren. Ik ben 56 en woon alleen. Jij bent een goed verzorgde man, niet jonger dan ik en geen tattoo's of piercings svp.
Groetjes, Mosella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Vriendschap en spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendschap en spanking   Vriendschap en spanking I_icon_minitimezo jan 02, 2011 6:45 pm

Hallo Mosella,

Ik heb een tijdje zitten broeden op dit antwoord maar ik werd natuurlijk ook door de feestdagen en alles daar omheen wel bezig gehouden.
Ik ben ergens in juli jl. bij Klaproos verzeild geraakt en zit zo nu en dan lekker een beetje mee te mailen. Ik voldoe volgens mij aan je criteria want ik vind mijzelf een leuke dominante man, ben niet jonger dan jij (ook 56), geen t en p, ook geen b of s, wel een leesbril. Verder zou ik wel wat meer privé met je willen mailen als er ook van jouw kant interesse is.
Vriendelijke groet, Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos_I
Watje
Watje
Carlos_I


Aantal berichten : 15

Vriendschap en spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendschap en spanking   Vriendschap en spanking I_icon_minitimezo sep 21, 2014 5:45 pm

Gast schreef:
Hallo. ik ben Mosella....goed verzorgde vrouwelijke vrouw met lang donker haar en groen bruine ogen. Ben op zoek naar een leuke dominante man die het leuk vindt binnen een vriendschappelijke relatie mij af en toe een goede spanking te geven. Geen SM en geen straffen op andere lichaamsdelen, behalve de billen. Als je gebonden bent mag je ook reageren. Ik ben 56 en woon alleen. Jij bent een goed verzorgde man, niet jonger dan ik en geen tattoo's of piercings svp.
Groetjes, Mosella.


mmm, weer iemand die een ad plaatst en dan afhaakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vriendschap en spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendschap en spanking   Vriendschap en spanking I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vriendschap en spanking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vriendschap, begeleiding, spanking
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» spanking rok
» Spanking gereedschapswinkel
» richten met spaans rietje of cane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: s zoekt D M/f-
Ga naar: