Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Profielen lezen.....

Ga naar beneden 
+2
elisa
spoilt
6 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Profielen lezen..... Empty
BerichtOnderwerp: Profielen lezen.....   Profielen lezen..... I_icon_minitimewo dec 22, 2010 12:07 am

.....dat zou ik wel graag willen doen, zo van anderen hier in het Forum. helaas krijg ik steeds te zien: 'You haven't got the rights to access this page'...als ik op een profiel van iemand klikl.

Maar misschien doe ik iets niet goed??
Crying or Very sad

bedank en groetjes, Mosella
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Profielen lezen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Profielen lezen.....   Profielen lezen..... I_icon_minitimedo dec 23, 2010 5:44 pm

Ik denk dat iedereen hetzelfde berichtje krijgt te zien als jou hoor, ik krijg tenminste ook het hetzelfde te zien als jou. Maar volgens mij valt er ook niet echt veel te zien op zo'n profiel...
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Profielen lezen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Profielen lezen.....   Profielen lezen..... I_icon_minitimedo dec 23, 2010 6:20 pm

Ooit kon het wel, maar ik weet niet of dit express uit is gezet of dat het net als de weer verschijnende advertenties gewoon komt door de hoster van het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Profielen lezen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Profielen lezen.....   Profielen lezen..... I_icon_minitimema dec 27, 2010 7:45 pm

Het is een voor de hand liggende wens om op een profiel te kunnen klikken en enige informatie over een deelnemer te kunnen zien.
Bij andere websites zijn via een profiel soms te zien:

Aantal berichten
Geslacht
Leeftijd / geboortejaar
Korte beschrijving over jezelf
Huwelijkse staat
Actief / passief
Woonplaats / regio
Beroep
Interesses
Door jou verstuurde berichten of gestarte onderwerpen

Misschien is iets hiervan te realiseren?
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Profielen lezen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Profielen lezen.....   Profielen lezen..... I_icon_minitimema dec 27, 2010 8:02 pm

Niemand hier heeft ook maar iets ingevuld bij het profiel. Om veiligheidsredenen, we kwamen erachter dat ook niet leden bij het profiel konden hebben we de mogelijkheid geblokkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Profielen lezen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Profielen lezen.....   Profielen lezen..... I_icon_minitimema dec 27, 2010 10:48 pm

Ik gebruik profielen alleen om alle berichten van iemand snel langs te kunnen kijken. Dat is nu wat moeilijker. Maar ik vind zichtbaarheid van profielen niet héél belangrijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Profielen lezen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Profielen lezen.....   Profielen lezen..... I_icon_minitimezo feb 13, 2011 4:49 pm

W, misschien weet je het wel maar voor de zekerheid: dat kan gewoon via de zoekfunctie.. Of bedoelde je dat juist met "nu iets moeilijker"?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Profielen lezen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Profielen lezen.....   Profielen lezen..... I_icon_minitimezo feb 13, 2011 10:42 pm

Nee, die mogelijkheid had ik me niet gerealiseerd. Dank voor de tip, tuttifrutti!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Profielen lezen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Profielen lezen.....   Profielen lezen..... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Profielen lezen.....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fake profielen/berichten...?
» waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: