Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Fake profielen/berichten...?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Fake profielen/berichten...? Empty
BerichtOnderwerp: Fake profielen/berichten...?   Fake profielen/berichten...? I_icon_minitimewo sep 27, 2017 9:09 am

Hoi allen,

Ik wist niet zo goed of ik het bij "klachten" of "vragen" moest zetten... Dus mocht het hier niet op z'n plaats staan, mag dat gerust elders gezet worden, hoor.
Ik krijg de laatste dagen heel wat berichten over "fake profielen en fake berichten", maar ook om mensen die geld vragen om "te spelen" of hoe zeg ik dat best? Om dus iets in de D/s te doen, dus.
Mijn vraag is: Kunnen jullie achterhalen wie er zo'n fake profiel(en) of berichten gebruikt of verstuurt/post? Het is gewoon niet fijn om te lezen dat "dit forum ENKEL een verzamelpunt is voor fakers" (stond letterlijk zo in één van de berichten die ik kreeg). Met zo'n mails maak je mensen volgens mij ook onnodig bang. Dit zou een veilige setting moeten zijn, waar open en eerlijk over spanking (maar ook over andere niet spanking-gerelateerde dingen) kan gepraat worden.
Nu ja, er zullen altijd mensen zijn met minder goede bedoelingen, maar het is gewoon niet leuk om het idee te krijgen dat je mede-forumgebruikers niet zou kunnen vertrouwen.
Voor mij is dit een leuk forum waar ik al heel wat positieve ervaringen mee gehad heb, en ook de chat loopt lekker. Dus ik blijf zeker niet weg omwille van die "waarschuwingen"...
Maar er moet misschien gewoon eens gekeken worden wat de mogelijkheden zijn om potentieel misbruik te vermijden.

Alvast bedankt.
Greetz...
kythana.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Fake profielen/berichten...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fake profielen/berichten...?   Fake profielen/berichten...? I_icon_minitimedi okt 31, 2017 3:18 pm

Het forum wordt helaas al een tijdje niet meer gemodereerd, maar ook al zou dat wel zou zijn betwijfel ik of de herkomst van priveberichten achterhaald kan worden. Met achterhalen bedoel je neem ik aan IPadres en dergelijke? De naam van degene die jou een bericht stuurt staat nl al naast het bericht als het goed is.

Er kunnen pas berichten gestuurd worden als mensen een minimaal aantal posts op het forum gezet hebben, dus het moet wel om mensen gaan die hier actief zijn lijkt me.

Gr

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fake profielen/berichten...?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Profielen lezen.....
» Vindbaarheid website en berichten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: