Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Pijn vergeten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Pijn vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Pijn vergeten   Pijn vergeten I_icon_minitimedi feb 16, 2010 10:05 pm

Op de een of andere manier vergeten we iedere keer hoeveel pijn een spanking doet. Uiteraard vergeet ik niet dat een spanking pijn doet, maar ik verbaas me er toch elke keer weer over hoeveel. Waarom denk je dat een mens pijn vergeet, en denk je dat het (nog) effectiever zou zijn als je je de pijn precies kan herinneren. Zou het dan meer motivatie zijn?

Ik denk dat het iets met het voortbestaan van de mens te maken heeft. Als moeders zich de pijn van een bevalling precies kunnen herinneren, willen ze misschien geen 2e of 3e meer. En door de hoge kindersterfte vroeger, zou dat het voortbestaan van de mens in gevaar brengen. Vandaar dat we pijn vergeten.

Wat de reden ook moge zijn, het is toch iedere keer weer een schok als je de klappen weer voelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Pijn vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn vergeten   Pijn vergeten I_icon_minitimedi feb 16, 2010 10:12 pm

Ik denk ook dat het iets biologisch is hoor. Mannen schijnen een beter pijn geheugen te hebben en zijn daardoor veel kleinzeriger Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Pijn vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn vergeten   Pijn vergeten I_icon_minitimedi feb 16, 2010 10:13 pm

Ik denk ook dat het te maken heeft met het voortbestaan van de soort, ja.

Verder denk ik dat die pijn juist ook een kick voor ons is. Zonder de pijn werkt het niet. En - ik zal dan maar voor mezelf spreken - ik vind (in andere dan disciplinaire situaties) pijn ook gewoon opwindend. Ik ben gewoon masochistisch dus.

Want ik denk eerlijk gezegd dat als je onze afwijking niet hebt, je een flink pak slaag wel degelijk onthoudt als onaangenaam en afschrikwekkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Pijn vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn vergeten   Pijn vergeten I_icon_minitimedi feb 16, 2010 10:18 pm

dawn schreef:

Want ik denk eerlijk gezegd dat als je onze afwijking niet hebt, je een flink pak slaag wel degelijk onthoudt als onaangenaam en afschrikwekkend.

Ik weet het niet hoor dawn. Ik had het ook met bevallen, de tweede keer kwam het als een schok dat het zoveel pijn deed.
De schok die ik voel bij de eerste harde klap lijkt heel erg op dat gevoel en dat elke keer maar weer. Maar misschien heb ik ook gewoon een slecht geheugen, wat steeds opnieuw opgefrist moet worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Pijn vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn vergeten   Pijn vergeten I_icon_minitimedi feb 16, 2010 10:28 pm

Nou ja, als dit soort dingen echt afschrikwekkend zou werken, zouden in vorige eeuwen en huidige Midden-oosterse landen de misdaadcijfers wel veel dieper gedaald zijn dan ze ijn... Shocked Maar ik denk wel dat een non-spanko aan een flink pak slaag terug denkt als aan een afschuwelijke ervaring pale , terwijl wij er de volgende dag een erotische fantasie van maken... 🐷
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Pijn vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn vergeten   Pijn vergeten I_icon_minitimewo feb 17, 2010 12:17 am

Voor mij is het meer dat ik het geheel nodig heb en wil en daar horen de klappen nou eenmaal wel bij. Maar als het alleen de klappen zouden zijn, dan zou ik passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Pijn vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn vergeten   Pijn vergeten I_icon_minitimewo feb 17, 2010 12:34 am

Natuurlijk, klappen van iemand die je niet moet of zonder enige context, daar zit niemand op te wachten. Mad

Maar tomaatje... wil jij dan echt beweren dat jij nooit over spanking fantaseert in bepaalde situaties??? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Pijn vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn vergeten   Pijn vergeten I_icon_minitimewo feb 17, 2010 12:36 am

Jawel, maar dan voel je de pijn niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pijn vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn vergeten   Pijn vergeten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pijn vergeten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een straf om niet te vergeten
» Oeps, vergeten voor te stellen.
» plastic stokkie
» Spoorloos
» Opmerkingen waar je spijt van krijgt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: