Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Opmerkingen waar je spijt van krijgt

Ga naar beneden 
+21
Merel
Strafhand
Delftse Studente
sandertje
Neill
puk
IngridD
frizzle65
Madelief
machteld
Ruben
carlijn
car{M}en
isis
Björn
spijtebijt
angelica
annemiek
sarah
elisa
tomaatje
25 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:23 pm

Soms floept er wel eens een opmerking uit waar je later spijt van krijgt. Welke opmerkingen kreeg jij spijt van?

Ik heb wel eens gezegd toen hij een paddletje omhoog hield onder zijn kin: lijkt net een microfoon zo, maar dat is beter, want die voel je niet. Dus toen ging hij een microfoon halen en die voel je inderdaad niet. Ik zei dat je die niet voelde en toen pakte hij iets anders en vroeg: voel je deze ook niet? Sad

"Ik vraag me af of je nu een ei op mijn billen kunt bakken" Gelukkig had hij geen eieren.

Nadat hij voor het eerst het rietje aan het begin gebruikte, op koude billen: "Ik heb het liever op het eind." Waarop hij zei: Ok, prima, dan krijg je het ook op het eind. Evil or Very Mad

Wat ik een hele goede vond was nina die riep: ik moet morgen nog fietsen. Hij: oh, waar zit het zadel ongeveer, hier he. En sloeg daar ff extra. Sorry nina, maar daar moesten wij erg om lachen. Maar hopelijk heb je je lesje geleerd. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimezo feb 28, 2010 9:02 pm

Last time I thought you were a bit of a wimp....

Op een of andere manier lag ik toen 5 seconden later weer in houdgreep over de knie. Hoe dat nu zo opeens kwam?
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimedo dec 02, 2010 4:58 am

Rohan klaagde over pijn in zijn hand van het meppen ... dus dan snap je wel, wat ik dan zeg ... 'watje' ... nou ... en toen pakte hij een verlengstuk van de hand, een bijdehandje ... mijn 'favoriet' pale pollepel ... als beloning voor mijn bijdehandte opmerking. Sad
En aangezien ik wel vaker bijdehand doe, gaat Rohan ook bij de hand doen. Nu hebben we als resultaat daarvan welgeteld drie stukgeslagen pollepels. Wat dat over de kwaliteit zegt van de pollepels of mijn billen, doet er niet toe ... pijn doet het zeker ...
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimedo dec 02, 2010 9:49 am

'Je weet dat dat plastic snijplankje niks doet, he?'
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimema jan 10, 2011 5:41 pm

Na de spanking je billen in de spiegel bekijken en zeggen dat het nog best meevalt terwijl de Dom nog in de buurt is. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimevr jan 14, 2011 3:20 pm

vloeken wanneer je nog over de knie ligt Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimevr jan 14, 2011 4:04 pm

"je doet maar wat hè?..."
"grappige techniek heb jij zeg... zo rondjes zwaaien met je arm"

Dat was m'n eerste keer. De tweede keer lag 't meisje te huilen over m'n knie.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimezo jan 16, 2011 1:21 pm

Flauw hoor Bjorn! Eerlijkheid hoort toch beloond te worden bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimezo jan 16, 2011 4:10 pm

En dat soort opmerkingen ook Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
car{M}en
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimezo jan 16, 2011 4:15 pm

Spijt van opmerkingen... hmmm...

'Wedden dat...' is wel een goeie :S
Meestal verlies ik, niet altijd erg... maar soms toch echt niet zo handig!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimewo jan 11, 2012 6:26 pm

Haha ik zat zo te bedenken wat ik voor domme dingen gezegd heb. Maar volgens mij zeg ik alleen maar domme dingen als ik over de knie lig Razz .

Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimewo jan 18, 2012 11:18 am

'Dat is echt een grap!!'

Tsjah..ik heb mijzelf wel weer overtroffen qua domme opmerkingen vind ik zelf
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimewo jan 18, 2012 11:21 am

ach misschien een béétje dom, maar wel heel grappig isis :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimewo jan 18, 2012 11:24 am

Domme opmerkingen zijn net de kruiden op het eten, het kan wel zonder maar dan is het saai. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimewo jan 18, 2012 2:00 pm

Nou Ruben ,

Ben ik niet altijd met je eens. Een sub die haar klappen "onderdanig" kan ondergaan vind ik ook niet verkeerd. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimewo jan 18, 2012 2:46 pm

BlackSpanker schreef:
Nou Ruben ,

Ben ik niet altijd met je eens. Een sub die haar klappen "onderdanig" kan ondergaan vind ik ook niet verkeerd. Cool

QFT. Niets mooier dan een subje die haar straf vol acceptatie ondergaat. Sterker nog, te veel protest kan voor mij persoonlijk best een afknapper zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimewo jan 18, 2012 3:17 pm

Het gaat hier ook niet persé om protest tijdens straf, maar om domme opmerkingen. Smile
Die kunnen op elk punt en ook weer leiden tot meer straf.
En acceptatie maakt het geheel wel beter, al is een beetje weerstand aan het begin ook wel leuk soms. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimewo feb 01, 2012 12:00 pm

Ruben houdt van uitdagingen... :p
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimezo apr 22, 2012 11:46 pm

De eerste keer dat Victor bij mij thuis kwam liet ik trots onze collectie instrumenten zien. Ik vertelde er ook bij wat ik overal van vond. Ik had toen nog niet zoveel op dit forum gelezen en had nog geen idee van de voorkeur van Victor... Dom, dom dom. Ook dacht ik dat hij rekening ging houden met welk instrument ik als leuk en welk als vreselijk omschreef. Nog dommer...

Hij pakte enthousiast een zwarte glimmende paddle uit de la en zei dat hij die wel wilde gaan gebruiken. Ik had echt geen flauw idee meer hoe een paddle voelde, aangezien ik de laatste 6 jaar in bdsm kringen vertoefde waar ze geen paddles gebruiken (tja het had voordelen...).

Hij is inmiddels een paar keer bij mij thuis geweest en ik heb er spijt van dat ik bepaalde dingen aan hem heb laten zien. Het ergste is nog een klein houten ding dat hij gebruikt als ik over zijn knie lig. Hij slaat er heel zachtjes mee, maar dan vlieg ik al tegen het plafond. Ik houd mijn hart dus vast...

Nu ik inmiddels heel veel gelezen heb op dit forum ben ik toch ook wel blij verrast dat hij ook rietjes, leren paddles en een soort tawse gebruikt i.p.v. alleen maar hout. Of zou dat alleen in het begin zo zijn? Rolling Eyes

Leentje, ik moet ook wel denken aan jouw geheimpje... Misschien vergeet hij wat er allemaal in die la bij ons lag... Of zou dat weer een actie zijn waar ik spijt van zal krijgen... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimevr maa 01, 2013 1:34 am

"You wouldn't dare...!"

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimevr maa 01, 2013 4:08 pm

Nee inderdaad...... Ik heb een paar keer gedreigd om heel erg meptuig weg te gooien, maar dan krijgt hij zo'n griezelige grijns op zijn gezicht dat ik het toch maar niet doe...
Terug naar boven Ga naar beneden
frizzle65
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimewo jun 26, 2013 6:43 pm

ik heb een keer gezegd ik kan jullie aan want ik ben de man.
nou dat heb ik geweten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
IngridD
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimevr jun 28, 2013 12:18 pm

frizzle65 schreef:
ik heb een keer gezegd ik kan jullie aan want ik ben de man.
nou dat heb ik geweten Wink

haha dat heb je zeker geweten Very Happy
en of je opmerking waar is zijn de meningen ook over verdeeld Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimeza okt 25, 2014 10:07 am

hij gaf me een standje, maar moest eigenlijk lachen. Dat was duidelijk te zien, dus ik zei plagend "niet lachen hoor, echt niet lachen..." Toen hij uitgelachen was, heb ik het geweten Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitimeza okt 25, 2014 10:29 am

Ik slaag er gewoon nooit in om mijn grote mond te houden. En dan word ik geslagen omwille van die grote mond, flap ik er nog zo'n opmerking uit... Is over het algemeen geen goed idee, maar ja, wat doe je eraan ;-)
Ik zeg ook wel eens dat ik eigenlijk net een heel kleine mond heb volgens mijn tandarts en die kan het weten, maar dat is blijkbaar ook al geen goeie opmerking...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opmerkingen waar je spijt van krijgt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opmerkingen waar je spijt van krijgt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een paar opmerkingen en vragen...
» Spijt
» het spijt me
» waar issie
» Meptuig - waar haal je het?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: