Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 ervaren/onervaren

Ga naar beneden 
+3
Ruben
leentje
marlou
7 plaatsers
AuteurBericht
marlou
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 56

ervaren/onervaren Empty
BerichtOnderwerp: ervaren/onervaren   ervaren/onervaren I_icon_minitimema jan 31, 2011 1:01 am

Graag zou ik jullie mening eens willen horen,van een paar weet ik het al via de chat.Het ging over on/ervaren D,en subs.
voor mezelf ben ik er wel uit,zou ik ooit een D/s relatie willen dan moet de D bij mij ervaren zijn,maar soms is er een goeie klik met iemand zonder ervaring,zou je die daar dan op die gronden afwijzen?zou een ervaren sub wel met een beginnende D kunnen.Zou allebei beginners kunnen etc etc.schrijf het maar, neer hier ik ben best benieuwt naar jullie reacties.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

ervaren/onervaren Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaren/onervaren   ervaren/onervaren I_icon_minitimema jan 31, 2011 2:05 am

Ik denk dat de klik die je met iemand hebt belangrijker is dan de ervaring. Als je gewoon verliefd op iemand wordt kijk je toch ook niet naar elkaars seksuele ervaring. Als je die niet hebt dan doe je die vanzelf op. Met spanking is het net zo. Iedereen is ooit beginner geweest!
Alleen moeten beginnende Doms een beetje voorzichtig zijn omdat ze de technische ervaring nog niet hebben. Dus niet gelijk met rietjes gaan meppen en ook niet meteen met enorme paddles of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

ervaren/onervaren Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaren/onervaren   ervaren/onervaren I_icon_minitimema jan 31, 2011 3:25 am

Ik denk dat elke ervaren/ondervaren combinatie wel een voordeel heeft. Als beide partijen onervaren zijn snappen ze wat de ander voelt. Een beginnende dom kan veel hebben aan een ervaren sub die goed kan verwoorden wat ze wil en voelt, en andersom werkt het natuurlijk ook goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

ervaren/onervaren Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaren/onervaren   ervaren/onervaren I_icon_minitimema jan 31, 2011 6:43 pm

Een onervaren dominant heeft zeker zijn beperkingen, maar ik zou het niet zien als een belemmering om een goede verhouding aan te gaan.
Het lijkt me belangrijker, dat je aandacht hebt voor elkaars wensen [vooral vanuit de dominant bekeken], dat de persoonlijkheden passen, dat je voldoende gespreksstof hebben, etc.
Leentje heeft natuurlijk weer een punt, vooral met haar laatste zin.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

ervaren/onervaren Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaren/onervaren   ervaren/onervaren I_icon_minitimema jan 31, 2011 11:47 pm

Ik denk dat er veel combinaties mogelijk zijn met allemaal voordelen en nadelen. Toen ik begon waren Liquid en ik allebei onervaren en het is wel leuk om samen alles te ontdekken. Nu heb ik wat ervaring en zou een Dom met ervaring handig zijn. Maar ik zou er ook weinig moeite mee hebben dat iemand geen ervaring heeft. Ervaring is immers zo opgedaan. En als ik dan als sub met ietsje meer ervaring iemand een klein beetje op weg kan helpen dan lijkt me dat ook best leuk. Je kan je Dom dan iig goed opleiden Razz .

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

ervaren/onervaren Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaren/onervaren   ervaren/onervaren I_icon_minitimema jan 31, 2011 11:56 pm

marlou schreef:
Graag zou ik jullie mening eens willen horen,van een paar weet ik het al via de chat.Het ging over on/ervaren D,en subs.
voor mezelf ben ik er wel uit,zou ik ooit een D/s relatie willen dan moet de D bij mij ervaren zijn,maar soms is er een goeie klik met iemand zonder ervaring,zou je die daar dan op die gronden afwijzen?zou een ervaren sub wel met een beginnende D kunnen.Zou allebei beginners kunnen etc etc.schrijf het maar, neer hier ik ben best benieuwt naar jullie reacties.

Welke chat? Volgens mij mis ik iets...

Zelf vind ik het fijn om een ervaren D te hebben, maar ook onervaren D's moeten de kans krijgen om ervaren te worden. Dus ik zou hem niet direct op die grond afwijzen, zeker als er wel een klik is.
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

ervaren/onervaren Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaren/onervaren   ervaren/onervaren I_icon_minitimedi feb 01, 2011 12:04 am

de chat van klaproos op mirc! (zie uitleg van isis bij de helpdesk Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

ervaren/onervaren Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaren/onervaren   ervaren/onervaren I_icon_minitimedi feb 01, 2011 12:17 am

Thanks, ga daar ff kiek'n
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ervaren/onervaren Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaren/onervaren   ervaren/onervaren I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ervaren/onervaren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht: ervaren dominant uit Groningen
» Wie laat mij de andere kant ervaren?
» Ervaren Dom zoekt jongemeid met onderdanige gevoelens.
» ervaren bestraffer zoekt dame voor spanking-sessies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: