Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ervaring

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Ervaring   Ervaring I_icon_minitimeza sep 17, 2011 11:00 pm

Hoe belangrijk is ervaring eigenlijk voor het geven van een goede spanking? Hm?

http://nikzulaspankingart.wordpress.com/2011/05/14/tell-me-the-truth-do-you-have-any-experience-in-this/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring   Ervaring I_icon_minitimezo sep 18, 2011 1:59 pm

Dat hangt ervan af. Toen ik zelf nog redelijk onervaren was maakte het me niet uit. Mijn toenmalige partner er ik ontdekten samen en groeiden er samen verder in. Je moet dan wel een beetje gezond verstand gebruiken natuurlijk. Niet meteen aan de slag met dikke grote paddles of rietjes.
Nu vind ik het inmiddels prettiger als mijn spanker ervaren is. Mijn behoeften zijn anders en ik heb domweg het geduld niet meer om de ander te laten groeien en ontdekken. Ik voel me dan veel teveel een schooljuf.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring   Ervaring I_icon_minitimedi sep 20, 2011 10:07 pm

Ik vind het wel belangrijk.. Althans, als het gewoon een beetje voor de lol en als spel is, dan niet per se, maar als het om serieuze aangelegenheden gaat, dan vind ik het heel belangrijk. Maar ervaring is voor mij niet het enige belangrijke. Ook natuurlijk overwicht.. Het lijkt me echt totaal zinloos en misschien wel averechts werken, straf te krijgen van iemand die het niet kan en geen overwicht heeft. Ik word alleen maar enorm opstandig als ik na een straf niet het gevoel heb gestraft te zijn. Als iemand onzeker op mij overkomt, heb ik geenszins de behoefte me door die persoon de les te laten lezen.
Maar nou ja, ik ben best veeleisend misschien.. En een moeilijk mens ook ongetwijfeld Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring   Ervaring I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaring
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nou, neuh.
» Mislukt...
» Lotion tijdens of voor de spanking
» mijn eerste spanking ervaring
» Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: