Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM

Ga naar beneden 
+2
W
Dutch Spank Daddy
6 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimevr nov 30, 2012 6:56 pm

Hallo Allemaal,

Softmaster-Dick heeft zich ook maar eens ingeschreven hier bij de Klaproos. Hoewel ik veel ervaring heb met Soft SM, ben ik nog steeds leergierig en zoekende naar weer nieuwe ervaringen.

Ik ben met name geschikt voor beginnende SM-ers en Soft SM-ers met ervaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Welkom!   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimevr nov 30, 2012 8:54 pm

Welkom op:
Klaproos
Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft.

Naar mijn mening valt spanking ook onder (BD)SM, hoewel er ook 'preciezen' zijn die dat zullen betwisten.
Spanking is volgens mij dan toch in ieder geval een 'niche' binnen de BDSM.

Ik hoop voor je dat jij op dit spankingforum zult vinden wat jij zoekt.

Veel succes en leesplezier.

Groet,

DSD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimevr nov 30, 2012 11:48 pm

Ik weet nooit precies wat dat is "soft SM". Mijn beeld is altijd: "de billen zijn zacht, en de klappen zijn hard." Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Wat is soft SM?   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimeza dec 01, 2012 12:04 am

W schreef:
Ik weet nooit precies wat dat is "soft SM".

Wat is soft SM?
Heel simpel gezegd zijn de klappen dan even wat minder hard.

W schreef:

Mijn beeld is altijd: "de billen zijn zacht, en de klappen zijn hard." Rolling Eyes
Ik heb toch ook wel (meer dan) eens spankees meegemaakt met (ge)harde billen.
De klappen waren toen uiteraard ook hard (genoeg). Twisted Evil
Als Dominant heb je dan toch het voordeel dat wanneer de (ge)harde hand niet meer volstaat, je kunt overgaan op het instrumentarium.
Wat dat laatste betreft heb ik inmiddels een rijke collectie opgebouwd waar ik heel erg trots op ben. Very Happy

Een kleine selectie.Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Implements

Softe heelmeesters...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimeza dec 01, 2012 9:10 pm

Welkom hier!

Omg je kúnt ook overdrijven DSD Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimeza dec 01, 2012 10:37 pm

Ik vind die twee handjes wel leuk! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Handjes   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimezo dec 02, 2012 11:55 am

W schreef:
Ik vind die twee handjes wel leuk! Twisted Evil
Ze zijn er in het zwart en in het rood.
Rood is denk ik wel geschikt voor met de Kerstdagen.Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Tennosuke-hand-palm-spanking-crop

Doordat de vingers op die paddle gespreid zijn, kun je dus (als het bij een enkele mep blijft) een mooie handafdruk achterlaten op het achterste van de spankee.Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Tumblr_lqo5a9LtuX1qc9vgmo1_500

Als je doormept, verdwijnt dat natuurlijk weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimewo dec 05, 2012 1:04 am

Hmm, is die afdruk niet een beetje 'buiten de perken'? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimewo dec 05, 2012 10:05 pm

Softmaster-dick schreef:
Hallo Allemaal,

Softmaster-Dick heeft zich ook maar eens ingeschreven hier bij de Klaproos. Hoewel ik veel ervaring heb met Soft SM, ben ik nog steeds leergierig en zoekende naar weer nieuwe ervaringen.

Ik ben met name geschikt voor beginnende SM-ers en Soft SM-ers met ervaring.

Beste Softmaster-dick,
Welkom op deze website.
Op jouw website probeer je het verschil het verschil tussen soft-SM en harde SM uit te leggen aan de hand van voorbeelden, maar ik ben er nog niet over uitgepeinst.
Ik vind de 10 geboden die je formuleert op je website zeer sympathiek: je begint met veiligheid en plezier van de onderdanige; pas op de 10e plaats noem je het belang van de dominant. ik ben het eens met de strekking van je tekst, al zou ik wat anders formuleren.
Veel leesplezier hier.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimedo dec 06, 2012 12:03 am

Ik zie nu pas dat "Softmaster-dick" nogal lijkt op "Master with a soft dick" (Engels voor "slappe piemel"). Dat is vast niet expres, lijkt me! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimeza dec 08, 2012 2:41 am

Whahaha W toch! Razz

Maargoed ook van mij een welkom hier Softmaster-Dick.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Wie is Softmaster Dick?   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitimeza dec 08, 2012 11:16 am

W schreef:
Ik zie nu pas dat "Softmaster-dick" nogal lijkt op "Master with a soft dick" (Engels voor "slappe piemel"). Dat is vast niet expres, lijkt me! Laughing

WIE IS SOFTMASTER DICK? schreef:

Ik heb een "prettig en zeer gevarieerd" sexleven achter de rug, maar eens kom dan toch die dag dat je bij jezelf denkt "is sex nog wel die uitdaging die het mij altijd gaf ?". Als het antwoord dan "nee" is, en die vraag komt steeds vaker bij je terug, dan weet je dat het tijd wordt voor andere dingen op sex gebied.
Bron:WIE IS SOFTMASTER DICK?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM   Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw hier
» ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden!
» nieuw hier
» nieuw hier...
» Nieuw hier...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: