Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Coton blanc

Ga naar beneden 
+7
annemiek
leentje
sarah
dawn
TuttiFrutti
carlijn
W
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:00 am

W schreef:
TuttiFrutti schreef:
Razz
Nou doet ze 't alwéér! Gelukkig weet ik wie haar Dom is, ik zal eens vragen of hij wat aan haar gedrag kan doen. Twisted Evil

Lol, ik gok zomaar dat hij niks gaat doen aan dat ik tonguitsteeksmileys gebruik. Dus als je alleen dat zegt, prima Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:08 am

Citaat :
Lol, ik gok zomaar dat hij niks gaat doen aan dat ik tonguitsteeksmileys gebruik. Dus als je alleen dat zegt, prima Razz
"Alleen dat"? Wat zou hij nog meer kunnen zeggen dan?

En een spanking op verzoek gaat natuurlijk op basis van de regels van de verzoeker. Dus ik ben heel benieuwd naar W's reactie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:28 am

Nick schreef:
Citaat :
Lol, ik gok zomaar dat hij niks gaat doen aan dat ik tonguitsteeksmileys gebruik. Dus als je alleen dat zegt, prima Razz
"Alleen dat"? Wat zou hij nog meer kunnen zeggen dan?

En een spanking op verzoek gaat natuurlijk op basis van de regels van de verzoeker. Dus ik ben heel benieuwd naar W's reactie Wink

Sja, dat zou ik niet weten natuurlijk, want ik had natuurlijk ook niet kunnen verwachten dat hij tonguitsteeksmileys iets vond om tegen mijn D te gaan zeggen he.. Dus géén idee, uiteraard Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 11:34 am

Het gaat mij niet zozeer om die smileys per se, maar haar uitdaaggedrag lijkt me een heel duidelijk teken dat ze ergens behoefte aan lijkt te hebben. En als ze dat nodig heeft, dan is het voor iedereen erg belangrijk dat dat niet genegeerd wordt.

Wat ik zelf zou doen? Ze schreef:

tuttifrutti schreef:
en iets dat ik dolgraag wil doen
Dus daar zou ik het zoeken. Om de sfeer goed op temperatuur te laten komen zou ik haar eerst een poosje in haar blote billen en met haar handen op haar hoofd in de hoek laten staan, om er eens goed over na te denken. En dan dus direct op de blote. Met hout. Direct met hout. Niet al dat opgewarm.

(Dat komt ervan als je "dolgraag" schrijft, tutti! Twisted Evil)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:02 pm

Tss W, je quote wat Nick schrijft alsof ik het geschreven heb. Ik zou het woord "dolgraag" nóóit gebruiken. Lees dus eerst maar even goed terug wat ik geschreven heb alvorens te oordelen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:07 pm

Jee ja, je hebt gelijk! Goh. Ik word dement.

Okee, dan trek ik alles terug wat ik hier ooit geschreven heb. Dus Nick, ze heeft wel duidelijk slaag nodig, maar doe het dan (vooruit) toch maar op de wollen onderbroek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:16 pm

Lol
*mompelt iets over vormfouten en eist onder de gehele door W bedachte straf uit te komen*
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:18 pm

Nou ja! Een wollen onderbroek is niet genoeg? Doe dan maar de gebreide onderbroek van kriebelwol.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:24 pm

Het beroep op vormfouten wordt afgewezen. Verdachte is niet wezenlijk in haar verdediging geschaad, artikel 359a Strafvordering. Het pak slaag zal dan ook morgen zonder nadere discussie ten uitvoer worden gelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:29 pm

Nick schreef:
Verdachte is niet wezenlijk in haar verdediging geschaad
WEL WAAR!! Shocked W levert overduidelijk vervalst bewijs!


Laatst aangepast door TuttiFrutti op di okt 25, 2011 12:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:37 pm

Verdachte is in de gelegenheid geweest haar bezwaar tegen het door eiser W gepresenteerde bewijs te presenteren. Zij is er ook in geslaagd het bewijs te ontkrachten. Het betreffende bewijsstuk is dan ook niet meegenomen in de vaststelling van schuld of straf. Er kan dus geen sprake meer zijn van schade in haar verdediging.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:43 pm

Nou Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 12:48 pm

TuttiFrutti schreef:
Crying or Very sad
Beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 25, 2011 1:05 pm

W schreef:
TuttiFrutti schreef:
Crying or Very sad
Beter.

Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 2:36 pm

TuttiFrutti schreef:
Shocked Dat klinkt héél pijnlijken heel erg als iets wat ik ook wel een keer mee wil maken nog
Hier wil ik graag even op terugkomen.. het ís heel pijnlijk en vooral niet iets dat ik óóit nog eens mee wil maken Shocked Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 3:47 pm

TuttiFrutti schreef:
TuttiFrutti schreef:
Shocked Dat klinkt héél pijnlijken heel erg als iets wat ik ook wel een keer mee wil maken nog
Hier wil ik graag even op terugkomen.. het ís heel pijnlijk en vooral niet iets dat ik óóit nog eens mee wil maken Shocked Crying or Very sad

consoling
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 5:01 pm

Aha, ik wíst dat je zoiets had geschreven. Toen ik Nick per ongeluk citeerde in plaats van jou was dit dus de kwoot die ik in gedachten had. Ik ben blij dat ik nu weet dat je tóch ook zelf zoiets gezegd had.

Maar je bent dus een ervaring rijker, tutti? Dat is mooi! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 5:03 pm

TuttiFrutti schreef:
en vooral niet iets dat ik óóit nog eens mee wil maken Shocked Crying or Very sad
Ah, nog even: dan kun je je maar beter voortaan goed gedragen, denk je niet? Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 5:35 pm

W schreef:
TuttiFrutti schreef:
en vooral niet iets dat ik óóit nog eens mee wil maken Shocked Crying or Very sad
Ah, nog even: dan kun je je maar beter voortaan goed gedragen, denk je niet? Twisted Evil

*stampvoet*
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 5:35 pm

W schreef:
Aha, ik wíst dat je zoiets had geschreven. Toen ik Nick per ongeluk citeerde in plaats van jou was dit dus de kwoot die ik in gedachten had. Ik ben blij dat ik nu weet dat je tóch ook zelf zoiets gezegd had.

Maar je bent dus een ervaring rijker, tutti? Dat is mooi! Twisted Evil

Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 6:34 pm

TuttiFrutti schreef:
*stampvoet*
en

TuttiFrutti schreef:
Razz
Hm. Ik geloof niet dat je gedrag al helemáál is wat het moet zijn.

Maar toch kom je tevreden over. Raar is dat. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 7:49 pm

W schreef:
TuttiFrutti schreef:
*stampvoet*
en

TuttiFrutti schreef:
Razz
Hm. Ik geloof niet dat je gedrag al helemáál is wat het moet zijn.

Maar toch kom je tevreden over. Raar is dat. Rolling Eyes

Het zou zo saai worden als er geen ruimte meer zou zijn voor verbetering toch clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 10:09 pm

TuttiFrutti schreef:
Hier wil ik graag even op terugkomen.. het ís heel pijnlijk en vooral niet iets dat ik óóit nog eens mee wil maken Shocked Crying or Very sad
En om er zelf ook even op terug te komen: het is een héél bijzondere kick om zo straf te geven. Maar inderdaad iets voor zeer speciale gelegenheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 10:20 pm

Moet je dan niet heel snel stoppen?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 10:37 pm

Nick schreef:
het is een héél bijzondere kick om zo straf te geven
Meteen op de blote dus? Maar wel eerst met de hand, of ook meteen met een instrument?

Niet dat ik nieuwsgierig ben natuurlijk... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Coton blanc - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Coton blanc
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: