Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Coton blanc

Ga naar beneden 
+7
annemiek
leentje
sarah
dawn
TuttiFrutti
carlijn
W
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 10:38 pm

Ow ik dacht meteen met een instrument. Meteen bloot is toch niet zo heel heftig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 11:09 pm

isis schreef:
Moet je dan niet heel snel stoppen?

Nou nee want dan is het strafeffect er natuurlijk weer af. Maar het is wel moeilijker, want het doet écht meer pijn en dat geeft een heel andere sfeer. En ik moet natuurlijk véél beter opletten welke grenzen ik benader.

W schreef:
Niet dat ik nieuwsgierig ben natuurlijk... Laughing

Jij bent inderdaad heel nieuwsgierig. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 11:39 pm

Hmmmm nou het lijkt me ergens wel wat om een keer mee te maken..maar ergens ook weer niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimewo okt 26, 2011 11:42 pm

Dat kan allemaal wel zo wezen, maar nu heb ik nog steeds niet begrepen of het meteen met een instrument was... Evil or Very Mad
tutti? Nick? Help me eens uit de droom?

Eh... asjeblieft? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 27, 2011 12:58 am

isis schreef:
Ow ik dacht meteen met een instrument. Meteen bloot is toch niet zo heel heftig?

Dat is maar net wat je gewend bent en waar je pijngrens ongeveer ligt natuurlijk. En ik zal dan misschien wel een watje zijn Razz, ik vond het wél erg heftig.

Enne W, heb ik jou ook gelijk uit je droom geholpen nu? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 27, 2011 1:19 am

Haha ik bedoelde het niet lullig maar meer dat het me minder heftig leek als gelijk met een instrument op blote billen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 27, 2011 10:02 am

isis schreef:
Haha ik bedoelde het niet lullig maar meer dat het me minder heftig leek als gelijk met een instrument op blote billen.
Oh, dat zeker. Dat heb ik één keer gedaan en dan heb je al héél snel de grens bereikt. Logisch ook, het is zonder enige opwarming én keihard met zo'n ding.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 27, 2011 10:56 am

isis schreef:
Haha ik bedoelde het niet lullig maar meer dat het me minder heftig leek als gelijk met een instrument op blote billen.

Nou dat is ook zeker waar, maar dat heb ik (zoals Nick al zegt Razz ) één keer meegemaakt en liever niet nog een keer.. Hoewel alles er omheen ook wel erg heftig was..
Hij had toen gezegd dat ik de voordeur op een kier moest zetten (toen hij er bijna was) en alvast over de tafel moest buigen met billen bloot.. Ik had nog geen woord met m gewisseld, hem niet gezien ook (want de deur was achter mij).. Het had bij wijze van spreken ook de buurman kunnen zijn, maar gelukkig zei hij wél even wat zodat ik in elk geval zeker wist dat hij het was Razz En dan gelijk met de hemapaddle... pffff Crying or Very sad

Maar ik ben dus heel erg gewend dat er eerst op de broek, dan soms nog even op mn onderbroek en daarna pas op mn blote billen geslagen wordt. En sowieso ben ik ook gewoon écht een watje tegenwoordig. Dus ik vond zo met de hand gelijk over de knie waarbij hij gelijk hárd sloeg op mn blote billen toch wel erg heftig.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 27, 2011 11:26 am

Ja dat met die paddle is idd wel heftig.
Ik ben gewend om gelijk bloot te gaan, dus vandaar. Als je iets natuurlijk maar lang genoeg doet wordt het vanzelf normaal.
Maar ik ben tegenwoordig waarschijnlijk ook een watje hoor, dus ik wil niet weten hoe ik ga reageer als ik ooit weer geslagen word Razz .
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 27, 2011 12:48 pm

Nu begrijp ik in ieder geval wel hoe het komt dat mijn vanille vriendinnetjes altijd zo heftig reageerden als ze over de knie moesten. Twisted Evil Want op kleren slaan, daar doe ik niet aan hoor. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 27, 2011 2:18 pm

Ik heb ook bar weinig ervaring met op kleren geslagen worden. Alleen de allereerste keer heel even en de allereerste keer met Alex, omdat we elkaar toen nog helemaal niet kenden en het meer een soort van voorzichtig uitproberen was. In mijn beleving hoort het ook dat je eerst je billen bloot maakt. Maar dat zal vast voor iedereen verschillend zijn.

Meteen met een instrument vind ik ook heel heftig, maar het kan soms wel effectief zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 27, 2011 2:24 pm

dawn schreef:
maar het kan soms wel effectief zijn.
Effectief in welke zin, dawn? drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimedo okt 27, 2011 2:33 pm

In de zin dat je heel hard gaat spartelen en na afloop minstens een week heel gehoorzaam en gezeglijk bent, W. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimevr okt 28, 2011 6:41 pm

Zou mijn Dominant dan toch dit forum lezen?

Opwarmen met hout... niet echt mijn ding.

Auw.

Oh, en mijn nieuwe rietje doet het trouwens ook goed.
Darned. Had het alleen nog maar op alysa uitgeprobeerd.
Is toch wel anders zo.

Auw.

Wel, deadline over 2 weken en weinig vrijheden.

En auw.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimevr okt 28, 2011 10:33 pm

Wie koopt er dan ook een nieuw rietje??? Question . Dat laat je toch zeker aan die mannen over????
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimevr okt 28, 2011 10:42 pm

Moest, he.

Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimevr okt 28, 2011 11:45 pm

annemiek schreef:
Auw.
Auw.
En auw.
Jee, wat klinkt dat tevreden. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimevr okt 28, 2011 11:48 pm

Ik mag niet klagen.


Letterlijk trouwens.

Of anders auw.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimeza okt 29, 2011 12:36 am

En zelfs als je niet klaagt ook auw, schat ik zo? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimeza okt 29, 2011 10:29 am

Letterlijk niet mogen klagen over de auw op straffe van meer auw? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimeza okt 29, 2011 10:43 am

Ah ja! Doorgaan met slaan tot ze deemoedig als een stil muisje de klappen in ontvangst neemt. Dus schreeuwen, spartelen, huilen, etc. is reden voor meer straf.

Ja, dat heeft wel wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimeza okt 29, 2011 10:46 am

Wauw! Wát een goed idee Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimeza okt 29, 2011 11:26 am

En zo oneerlijk! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimeza okt 29, 2011 11:52 am

Nick schreef:
Wauw! Wát een goed idee Very Happy Very Happy Very Happy

Shocked Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitimeza okt 29, 2011 7:09 pm

Ik heb dat eens meegemaakt dat ik niks mocht zeggen/laten horen tijdens de sessie... Ik werd er onmeunig agressief van!!! Echt, ik had hem wel kunnen vermoorden! Vreselijk om geen uitlaatklep te hebben! Maar het was wel heel spannend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Coton blanc - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coton blanc   Coton blanc - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Coton blanc
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: