Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Dat krijg je ervan.

Ga naar beneden 
+5
isis
Ruben
carlijn
wenneke
Marc82nl
9 plaatsers
AuteurBericht
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 12:51 am

Nu zitten we nog gezellig een bakje koffie te drinken, alsof er niks bijzonders staat te gebeuren, als vrienden. Maar even na de laatste slokken valt het gesprek stil, en weten we allebei hoe laat het is. Ik zeg rustig dat het tijd is voor een hartig woordje en roep haar naast me op de bank. Ze zwijgt. Ik haal in mijn gedachten de misdragende meid voor me, die tot nu toe even op de achtergrond was verdwenen. Zonder iets te zeggen, gaat ze naast me zitten. Een voor een haal ik de gebeurtenissen van de afgelopen tijd naar boven waarin ze zich niet aan de regels had gehouden of zich keer op keer misdragen had, en vraag haar elke keer om een bevestiging. Ze ontwijkt mijn ogen, en ze is het duidelijk eens dat haar gedrag geen schoonheidsprijs heeft verdiend. Ze zal het met de consequenties minder eens zijn. Uiteindelijk kom ik tot mijn onvermijdelijke conclusie dat ze nu een flink pak slaag verdiend heeft en gaat krijgen. Terwijl ik haar vraag om op te staan en haar naast me roep, zet ik alles op een rijtje en gaat in mijn gedachten rond dat ik dat ik absoluut geen moeite zal hebben om dat haar ook echt te geven. Ik weet dat ze dit beslist nodig heeft.

Ik roep haar bij me. Ze staat op en ik leidt haar aan haar arm tot ze naast me staat. Ik doe haar broek los en naar beneden. Ze kijkt me nog even aan voordat ik haar over mijn schoot trek. Ik leg haar goed neer, en ontbloot haar billen. Behalve enkele vage donkere plekken, is er geen bewijs meer voor de vorige keer dat ze over de knie ging. Ik bedenk me dat op dezelfde manier de les van die keer, hoe oprecht ook destijds door haar geaccepteerd, ook is vervaagd. Met mijn rechterhand begin ik aan de les van vandaag, terwijl ik de redenen nog eens herhaal. Al na een paar klappen merk ik dat ze door begint te krijgen wat haar te wachten staat. Als haar billen rood beginnen te kleuren, krijgt ze meer moeite om in positie te blijven, en verdwalen haar handen en voeten naar waar ze niet horen te zijn. Ik leg haar uit dat ze haar straf moet accepteren, en na een paar waarschuwingen fixeer ik haar uiteindelijk stevig. Als ik de borstel pak, voel ik de anticipatie door haar heen gaan. Ze weet dat hout een heel ander verhaal is dan mijn hand, en al snel verandert haar reactie evenredig. Haar billen kleuren nog donkerder, en langzaam maar zeker begint ze zich over te geven. Een voor een herhaal ik de lessen, en wacht op een net antwoord van haar. Ondanks dat ze beter weet, weigert ze vooralsnog om deze stap te nemen. Weer geef ik haar genadeloos met de vlakke kant van de borstel. Even later vraag ik haar nog eens, waarna ze eindelijk instemt. Ze geeft toe en accepteert haar lessen een voor een. Ik ben tevreden. Het pak slaag is klaar. Snikkend ligt ze over mijn schoot, haar billen diep rood gekleurd. Ik vraag haar om op te staan, en zet haar in de hoek. Daar mag ze een tijdje afkoelen en haar gedrag overdenken, terwijl ik de krant ga lezen. Af en toe inspecteer ik haar gloeiende billen, die keurig worden geëtaleerd, als bevestiging van mijn werk.

Na een kwartier roep ik haar weer bij me. Ze ontwijkt opnieuw mijn ogen, en ik moet haar kin weer omhoog duwen om oogcontact te maken. Nogmaals herhaal ik een voor een de lessen, en verwacht volledige acceptatie. Zachtjes en met twee woorden bevestigd ze elke keer. Eventjes lijkt het erop dat ze gaat weigeren, maar na een dreigement van een herhaling van het pak slaag geeft ze uiteindelijk snel toe. Tevreden sta ik op, en troost ik haar in mijn armen. Dat was toch niet zo erg? Als ze later tegen me aan op de bank ligt, zegt dat het haar spijt, en doet ze beloftes, keer op keer. Ik aai haar over de bol, en zeg dat het nu goed is, dat ik niet meer boos ben. Dat lucht haar op. Ook zegt ze keer op keer dat het echt pijn doet, en wrijft over haar verhitte achterste. Tsja, dat krijg je ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 12:56 am

wie zei ook alweer dat ie geen verhalen kan schrijven cheers

hele mooie beschrijving markus Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 12:57 am

heel mooi geschreven! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 12:58 am

De nadruk op precies de goede dingen. Smile Netjes werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 1:56 am

cheers Yeah!!!

Wat kun jij liegen zeg...met dat ik kan geen verhalen vertellen......

Very nice!!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 2:23 am

Aha, de andere kant van de medaille... Interessant, Marc! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 11:27 am

Marc82nl schreef:

Dat was toch niet zo erg?

Voor de duidelijkheid: Dat zegt tie ook echt steeds!!! Tis toch ongelofelijk..... Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 2:05 pm

Dat moet ernstig bestraft worden!!!! Want hij kan dus echt wel leuk schrijven. Wat denken jullie van 10 strafopstellen hier te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 4:28 pm

10? Wat dacht je van 15 Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 6:15 pm

Goed idee, laten we het dan afronden naar 20 Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 6:29 pm

Goed idee Twisted Evil . Aan te leveren over een week?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo dec 21, 2011 7:20 pm

Dan heb ik wel verse inspiratie nodig...en dat kan maar op 1 manier isis... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo jan 11, 2012 3:22 pm

Nou, waar blijven al die strafopstellen nou??
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo jan 11, 2012 3:42 pm

ja vroeg ik me ook al af.

volgens mij probeert ie er onderuit te komen Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo jan 11, 2012 4:21 pm

Ik voel weer inspiratie aan komen een dezer dagen.... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo jan 11, 2012 6:52 pm

Nou daar houden we je aan. Uiterlijk volgende week woensdag 1e verhaal aanleveren!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo jan 11, 2012 11:01 pm

Ik doe alleen aan performance art Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 11:01 am

Het is woensdag!! Kom maar op!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 11:19 am

Genoeg inspiratie op gedaan Markus Wink
Hup hup aan het werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimewo jan 18, 2012 6:29 pm

Ja Markus. inspiratie zat. als ik al inspiratie kreeg om een stukje te schijven van alleen de zondag. moet jij inspiratie genoeg hebben Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
maantje
Meeloper
Meeloper
maantje


Aantal berichten : 80

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimedo jan 19, 2012 12:33 am

Is wel benieuwd naar het nieuwe meesterwerk
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimedo jan 19, 2012 3:05 pm

Ik zal er eens over nadenken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
saar
Watje
Watje
saar


Aantal berichten : 13

Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitimezo maa 18, 2012 5:09 pm

wauw, echt super mooi verhaal. goed geschreven ook Smile
We want more!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dat krijg je ervan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat krijg je ervan.   Dat krijg je ervan. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dat krijg je ervan.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: