Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?

Ga naar beneden 
+14
Strafhand
leentje
Dutch Spank Daddy
Gert Top
Tim
TuttiFrutti
sarah
W
wenneke
isis
Björn
Ruben
annemiek
Il_Principe
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Variatie is leuk   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 I_icon_minitimewo jun 05, 2013 8:22 am

Mijn old time favoriet en dat van mijn spankee is beslist de hand en daarna een batje van een strandbal set, lekker groot en het kletst heerlijk hard zonder dat het "bijt" zoals de haarborstel, vergis je niet dat deze wel terdege hard aankomt maar goed te verdragen is.
Een spanking moet immers hard maar lekker zijn voor beiden, heerlijk tot het randje en soms er over heen!

Terug naar boven Ga naar beneden
fabi
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 14, 2013 11:02 pm

Riem en hand!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Persoonlijk kies ik    Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 17, 2014 12:35 pm

Er zijn veel middelen die ook een heerlijk geluid maken, maar een mooie brede haarborstel is mijn favoriet, die kletst heerlijk, is vaak wel bij de hand en doet niet zo'n pijn als de kleine haarborstel, ook de brede leren riem kletst heerlijk en natuurlijk gewoon met de hand geven mag ook niet ontbreken en als je het hebt is een houten batje van een strandbalset ook aan te raden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk1954
Watje
Watje
Henk1954


Aantal berichten : 10

Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 05, 2014 4:34 am

Mijn favoriet is mijn bamboe die ik met eenvoudige middelen heb gemaakt. Na enige oefening lekker in de hand, stuurbaar effect, het suizen tijdens de aanhaal van de slag en dan - pats - op billen. Het auweffect is heel bijzonder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Gelukkig dat iedereen een eigen favoriet heeft.   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 06, 2014 11:03 am

Ik werk ook wel met bamboe maar vindt het tijdens een over de knie sessie niet echt handig, een haarborstel is dan goed te hanteren en klinkt heerlijk op een vrouwenbips en mijn spankee heeft er ontzag voor!
Vaak is het zo dat je goede spanking middelen wel in huis hebt of simpel kan aanschaffen, een haarborstel is overal te koop, een brede bakspaan kletst ook heerlijk en een houten paddle maak je zelf uit een stuk berkentriplex, op maat zagen, glad schuren en zeer goed afronden, al of niet met gaten er in en meerdere keren aflakken met blanke lak.
Een tawse maak je van een brede riem,moet redelijk dik zijn en dan in twee stukken snijden en aan elkaar bevestigen, dat kan met klinken, een cm of 40 is al goed te hanteren.
Maar met de hand beginnen en eindigen is mijn favoriet!
Zo zie je maar weer iedereen zijn voorkeur en lekker genieten met zijn tweetjes van de spanking!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?   Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk instrument maakt de minste herrie?
» Crawl USA 2012
» Welk dier?
» welk woord voor spanking
» welk instrument

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: