Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Even voorstellen

Ga naar beneden 
+7
carlijn
Marc82nl
Strafhand
Ruben
leentje
Dutch Spank Daddy
Vorrion
11 plaatsers
AuteurBericht
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimezo nov 25, 2012 4:44 am

Hallo, ik ben hier al een tijd lid maar had me nog niet eerder voorgesteld. Ik ben een man van 26 en al zolang ik me kan herinneren geineresseerd in spanking. Het gaat hierbij voornamelijk om het geven van billenkoek aan vrouwen. Helaas heb ik niet meer ervaring dan wat speelse tikjes en tikken tijdens de seks. Ook mijn huidige partner is vanilla, al vind ik het moeilijk en beangstigend om over dit onderwerp een gesprek aan te gaan. Over het algemeen is dit geen probleem, maar soms mis je wel 'wat'. Ik ben wel benieuwd hoe andere ' minder dominanten' hier mee om (zijn) gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Welkom en tips voor de beginnende Spanko.   Even voorstellen I_icon_minitimezo nov 25, 2012 12:21 pm

vorrion schreef:
Hallo, ik ben hier al een tijd lid maar had me nog niet eerder voorgesteld.
Van harte welkom Vorrion. Ik begrijp dat jij Dominant bent. Dan is het gebruikelijk om je naam met een hoofdletter te schrijven en niet met een kleine letter.
Dat laatste is voor de subjes gereserveerd.
vorrion schreef:
Ik ben een man van 26 en al zolang ik me kan herinneren geïnteresseerd in spanking.
Dat laatste is best wel interessant voor de statistieken.
Volgens mij zijn de meeste spankingliefhebbers al hun leven lang geïnteresseerd in spanking. De variabele zit dan meer in de leeftijd waarop ze daar wat mee zijn gaan doen.
vorrion schreef:

Het gaat hierbij voornamelijk om het geven van billenkoek aan vrouwen.
Hoe moet dat 'voornamelijk' worden opgevat?
Betekent het dat je ook een switch bent en dus niet alleen geïnteresseerd bent in het geven maar ook in het ontvangen?
vorrion schreef:

Helaas heb ik niet meer ervaring dan wat speelse tikjes en tikken tijdens de seks. Ook mijn huidige partner is vanilla, al vind ik het moeilijk en beangstigend om over dit onderwerp een gesprek aan te gaan. Over het algemeen is dit geen probleem, maar soms mis je wel 'wat'. Ik ben wel benieuwd hoe andere ' minder dominanten' hier mee om (zijn) gegaan.
Volgens mij zullen de meeste Dominanten wel zijn begonnen met het geven van wat speelse tikjes en tikken tijdens de seks.
Zo ben ik indertijd ook begonnen toen ik bijna net zo oud was als jij en toen was ik een stuk minder Dominant dan nu het geval is.
Als dan blijkt dat die speelse tikjes en tikken wel op prijs worden gesteld, kun je stapje voor stapje verder gaan en ook eens een over de knie spanking proberen toe te passen.
Weet je zeker dat jouw huidige partner werkelijk vanilla is?
Heeft zij dan echt afwijzend gereageerd op het ontvangen van die speelse tikjes en tikken?

Het aangaan van een gesprek over dit onderwerp zou naar mijn mening op dezelfde manier kunnen als het aangaan van een gesprek over een andere seksuele variant die je tot nu toe nog niet met je partner hebt uitgeprobeerd, maar wilt gaan uitproberen.
Dan kun je toch ook aangeven dat jij die variant eens wilt uitproberen, dat die helemaal niet zo ongebruikelijk is en dat het best belangrijk voor je is om die toe te passen.
Als ze het vervolgens 'niks' blijft vinden, wordt het volgens mij vervolgens een kwestie van wat je voor elkaar over hebt in een relatie.
Er zijn vanilla's die het helemaal niks vinden om over de knie te worden gelegd en op hun blote billen te krijgen, maar het desondanks ondergaan omdat ze weten dat hun partner het zo graag wil en zij willen voorkomen dat deze anders op dat gebied 'vreemd' gaat.
Gewoon een kwestie van even de tanden op elkaar zetten. Twisted Evil

Even voorstellen Spank_by_ebrummer-d5ezyys
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimezo nov 25, 2012 1:37 pm

Hallo vorrion,

Allereerst welkom op Klaproos.
Ik zou zeggen geef je partner de 50 tinten trilogie en begin daar een gesprek over. Zo kom je er op een speelse manier achter of haar fantasieën en voorkeuren compatibel zijn met die van jou. Je boft eigenlijk want op dit moment is kinky seks en SM door die boeken helemaal in. Ik zou daar gebruik van maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Vijftig Tinten Grijs   Even voorstellen I_icon_minitimezo nov 25, 2012 3:52 pm

leentje schreef:

Ik zou zeggen geef je partner de 50 tinten trilogie en begin daar een gesprek over. Zo kom je er op een speelse manier achter of haar fantasieën en voorkeuren compatibel zijn met die van jou. Je boft eigenlijk want op dit moment is kinky seks en SM door die boeken helemaal in. Ik zou daar gebruik van maken!
Ja, maar die trilogie bij elkaar telt in de Nederlandse vertaling 1682 bladzijden en voordat zij daar doorheen zal zijn. Rolling Eyes
Makkelijker zou het zijn geweest indien jullie gezamenlijk zouden hebben gekeken naar de uitzendingen van Net5 in het kader van de Vijftig Tinten Grijs Maand
Citaat :
De hele maand november is het bij Net5 Vijftig Tinten Grijs Maand – november is nou eenmaal een grijze maand die traditioneel gezien in het teken staat van huiselijke gezelligheid. Er zullen erotische films worden uitgezonden en ook ziet het programma I Love Vijftig Tinten Grijs het licht, waarin BN’ers als Marijke Helwegen en Lange Frans hun ongezouten mening geven over verschillende thema’s van het boek.
Dan had je haar reactie kunnen peilen. Op 30 november 2012 doet zich nog een laatste mogelijkheid voor met de film 'Eyes Wide Shut'.
Net5 schreef:


November is Vijftig Tinten Grijs Maand bij Net5
Hoe koud het ook wordt in november, bij Net5 zit je er broeierig bij deze winter. Wij dopen november namelijk om tot de Vijftig Tinten Grijs-maand. Het onder vrouwen meest besproken boek van dit moment verdient een eigen themamaand en dus verwent Net5 haar kijkers met de mooiste erotische films. Bind jezelf vast aan je stoel en blijf zitten voor heerlijke klassiekers als Eyes wide Shut, Nine ½ weeks en Original Sin. Natuurlijk zijn de populaire boeken bij de zender te winnen. Met daarnaast het TV-programma I Love Vijftig Tinten Grijs, waarin bekende Nederlanders als Jan Heemskerk, Pauline Wingelaar en Marijke Helwegen hun ongezouten mening geven over alle onderwerpen die voorbij komen in het populaire boek Vijftig Tinten Grijs, is er voor niemand meer een excuus om in november de deur uit te gaan.

Miljoenen
Vijftig Tinten Grijs is het eerste deel van de zinderende trilogie die over de hele wereld miljoenen vrouwen in vuur en vlam heeft gezet. In slechts enkele maanden zijn er wereldwijd tientallen miljoenen exemplaren van het boek verkocht. In Nederland staan de boeken al weken achtereen op plaatsen 1, 2 en 3 op de bestsellerlijsten. Op social media zijn talloze fanpagina’s te vinden waarop vrouwen hun fantasieën met elkaar delen en de seksspeeltjes die in het boek voorkomen, zijn in de winkels niet aan te slepen. Inmiddels is ook duidelijk dat er een verfilming komt en is het de grote vraag wie de hoofdrollen op zich gaan namen. Kortom: het vrouwelijke deel van de wereld is de ban van Vifjtig Tinten Grijs.

Eyes Wide Shut
Reden genoeg voor Net5 om een themamaand te lanceren waarin de veelbesproken trilogie centraal staat. In de hele maand november komen de allerbeste erotische films voorbij. Indecent Proposal, Striptease, Disclosure en Eyes Wide Shut zijn enkele voorbeelden van klassiekers die in deze koude –maar nu dus toch erg warme- maand te zien zijn. Behalve de films brengt Net5 het programma I Love Vijftig Tinten Grijs, waarin seks, erotiek en de onderwerpen uit het boek centraal staan. Bekende Nederlanders waaronder Veronica van Hoogdalem, Jeroen Nieuwenhuize, Marijke Helwegen, Pauline Wingelaar, Jan Heemskerk e.v.a. worden stevig aan de tand gevoeld over uiteenlopende seksonderwerpen en ook krijgen ze pittige passages uit ’50 tinten grijs’ voor hun kiezen. Voor wie het boek nog niet heeft gelezen is er goed nieuws, want Net5 geeft ze de hele maand cadeau aan haar kijkers.

Het boek
Het verhaal vertelt hoe de jonge, onbevangen literatuurstudente Anastasia Steele onverwachts in aanraking komt met de charismatische, mysterieuze miljardair Christian Grey. Ze is direct betoverd door hem, maar probeert hem uit haar hoofd te zetten omdat hij te rijk en te hoog gegrepen is voor haar. Totdat Christian ook voor haar lijkt te vallen. Hij introduceert de onervaren studente in zijn wereld van duistere seksuele fantasieën en hij krijgt de verliefde Anastasia in zijn macht, totdat er geen weg meer terug is voor haar..

Overzicht films november:
Vrijdag
2 november: Striptease
9 november: Indecent Proposal
16 november: Femme Fatale
23 november: Disclosure
30 november: Eyes Wide Shut
Je zou je partner ook met Sinterklaas of met Kerstmis zo'n twintigdelige 'Fifty Shades' toy collection kunnen geven.

'Fifty Shades' toy collection. Even voorstellen Lovehoney-more-fifty-shades-collection

Je ziet, de mogelijkheden zijn legio. Very Happy
In de rubriek Klaproos, Algemeen, Zomaar geklets, Roddelhoek is dieper ingegaan op het onderwerp: "invloed van het boek 'vijftig tinten grijs".

Wellicht is de navolgende passage wel relevant voor jullie:
Citaat :
De handboeien en zweepjes worden ook wel gebruikt in de slaapkamer, maar deze speeltjes zijn meer in trek bij de wat jongere vrouwen. Met name vrouwen onder de 25 focussen zich op ruige seks.
Jij schrijft dat je een man van 26 bent.
Ik veronderstel dat jouw vriendin in dezelfde leeftijdsklasse zit en dus nog een wat jongere vrouw is.

Veel succes.
Hou ons op de hoogte en eventuele verdere vragen worden natuurlijk voorzover mogelijk beantwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema nov 26, 2012 1:10 am

Welkom op het forum. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema nov 26, 2012 12:18 pm

vorrion schreef:

Ook mijn huidige partner is vanilla, al vind ik het moeilijk en beangstigend om over dit onderwerp een gesprek aan te gaan. Over het algemeen is dit geen probleem, maar soms mis je wel 'wat'. Ik ben wel benieuwd hoe andere ' minder dominanten' hier mee om (zijn) gegaan.

Hallo Vorrion,
Welkom op dit forum.
Ik heb in het verleden mijn spanking behoeften ooit voorgelegd aan toenmalige vriendinnen; dat ging wel eens gepaard met enig hakkelen en stamelen. Het effect ervan was wisselend: soms een neutrale reactie en de vraag om het eens te proberen, soms een positieve ['maar ik heb die behoefte ook!'], soms een negatieve [ ‘die hobby van jou!’].
De reactie lijkt me moeilijk te voorspellen.
Ik zou de interesse in spanking wel meedelen aan je vanille partner, of in de vorm van een gesprek, of in de vorm van een mail of het laten lezen van een boek[fragment].
Succes ermee.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi nov 27, 2012 12:09 am

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi nov 27, 2012 1:12 am

Welkom hier! sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Nog meer tips voor de beginnende Spanko   Even voorstellen I_icon_minitimedi nov 27, 2012 2:16 pm

Rein schreef:

Ik heb in het verleden mijn spanking behoeften ooit voorgelegd aan toenmalige vriendinnen; dat ging wel eens gepaard met enig hakkelen en stamelen.
Ik vraag mij af of dat de juiste manier van aanpak was/is.
Als je als Dominant uiting aan je Dominantie wilt geven door haar op de billen te geven, dan is het denk ik handig om toch op zijn minst een enigszins Dominante uitstraling te hebben en zelfverzekerd over te komen.
Als je vriendin inderdaad onderdanige gevoelens mocht hebben, zal het voor haar makkelijker zijn om zich over te geven aan iemand die Dominant en zelfverzekerd overkomt dan aan een hakkelende en stamelende persoon die daardoor eerder als een verlegen onderdanige overkomt.
Als je normaliter niet hakkelt en stamelt, maar je dat wel dreigt te doen in zo'n situatie dat je het over jouw spankingbehoefte zou willen hebben, dan zou ik het gesproken woord al helemaal vermijden. Het is handig als je je bewust bent van zowel je sterke als je zwakke kanten.

Er bestaat ook nog zoiets als 'lichaamstaal' waarmee eveneens iets aan de orde kan worden gesteld.

Wij Dominanten hebben het denk ik wat betreft het aan de orde stellen van onze spankingbehoeften een stuk makkelijker dan de spankees.
Als Dominant ben ik in mijn studententijd begonnen met het geven van een paar speelse tikjes op de billen van mijn toenmalige vriendinnetje tijdens de seks.
Omdat zij daar niet afwijzend op reageerde, ben ik een tijdje later weer iets verder gegaan.
Tijdens het stoeien wat wij wel vaker deden, trok ik haar speels over mijn knie en gaf haar een paar ferme tikken op haar spijkerbroek. Ze lachte, begon te 'bokken' en riep: 'Oh nee!'.
Vanwege deze woorden stopte ik direct en schoof haar weer van mijn knie af.
Ze bleef vervolgens op haar knieën voor mij zitten en ik zag de diepe teleurstelling in haar ogen.
Op dat moment realiseerde ik mij pas dat ze in plaats van te 'bokken' zo van mijn knie had kunnen opstaan als ze haar billenkoek echt niet had gewild.
Vervolgens trok ik haar op, legde haar opnieuw over mijn knie en begon haar weer op haar broek te slaan, van zachtjes naar steeds harder, ondertussen haar lichaamstaal in de gaten houdend.
Na hetgeen daarop is gevolgd, vroeg ze mij hoe ik wist dat dit was wat zij wilde en nodig had...
Toen pas hebben wij het verbaal verder gehad over onze wederzijdse behoeften terzake.
Als submissive had zij het zelf niet aan de orde kunnen of durven stellen.

Als ik het anders had aangepakt en het eerst aan de orde had gesteld in een zwaar en serieus gesprek zo van: 'Nu wil ik het toch eens hebben over mijn behoefte om jou op je billen te slaan.' dan denk ik dat zij uit schrik afwijzend zou hebben gereageerd. Als zij echt niet 'into spanking' zou zijn geweest, zou het voor mij ook lastiger zijn geweest om zonder veel gezichtsverlies terug te treden.
Dan zou ik altijd hebben gedacht dat zij van mij wel zou denken: 'Wat een perverseling!'.
Het terugtreden na een afwijzende reactie op een speels tikje zou veel makkelijker zijn geweest.
Rein schreef:

Het effect ervan was wisselend: soms een neutrale reactie en de vraag om het eens te proberen, soms een positieve ['maar ik heb die behoefte ook!'], soms een negatieve [ ‘die hobby van jou!’].
De reactie lijkt me moeilijk te voorspellen.
Ik zou de interesse in spanking wel meedelen aan je vanille partner, of in de vorm van een gesprek, of in de vorm van een mail of het laten lezen van een boek[fragment].
Zelf zou ik pas voor de vorm van een gesprek of een mail pas kiezen als zij negatief reageert op de (speelse) tikjes en dus duidelijk niet 'into spanking' is en het desondanks jouw wens blijft om haar op de billen te slaan.

Het laten lezen van een boek(fragment) waarin op natuurlijke wijze spanking voorkomt, is natuurlijk altijd wel handig.
Nog makkelijker en beter is om samen te kijken naar een mainstream film waar spanking in voorkomt. Dan bedoel ik ook echt een mainstream film en niet zo'n spankingfilm waar van begin tot eind wordt gespanked. En dan kijken hoe zij reageert op de spankingscène die vaak maar heel kort duurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo nov 28, 2012 1:34 am

Dutch Spank Daddy schreef:

Ik begrijp dat jij Dominant bent. Dan is het gebruikelijk om je naam met een hoofdletter te schrijven en niet met een kleine letter.
Dat laatste is voor de subjes gereserveerd.

Volgens mij kan ik dat zelf niet meer veranderen, hopelijk kan een admin dat voor me doen.

Dutch Spank Daddy schreef:
vorrion schreef:

Het gaat hierbij voornamelijk om het geven van billenkoek aan vrouwen.
Hoe moet dat 'voornamelijk' worden opgevat?
Betekent het dat je ook een switch bent en dus niet alleen geïnteresseerd bent in het geven maar ook in het ontvangen?

Ter verduidelijking: qua fantasiën/verhalen/etc ben ik breder geörienteerd, zelf ben ik niet geïnteresseerd in switchen.

Dutch Spank Daddy schreef:

Weet je zeker dat jouw huidige partner werkelijk vanilla is?
Heeft zij dan echt afwijzend gereageerd op het ontvangen van die speelse tikjes en tikken?

Ze heeft niet negatief gereageerd, dus er zijn wel mogelijkheden. Van speelse tikjes tijdens de seks naar iemand over de knie leggen is echter wel nog een grote stap.

Dutch Spank Daddy schreef:

Het aangaan van een gesprek over dit onderwerp zou naar mijn mening op dezelfde manier kunnen als het aangaan van een gesprek over een andere seksuele variant die je tot nu toe nog niet met je partner hebt uitgeprobeerd, maar wilt gaan uitproberen.
Dan kun je toch ook aangeven dat jij die variant eens wilt uitproberen, dat die helemaal niet zo ongebruikelijk is en dat het best belangrijk voor je is om die toe te passen.
Als ze het vervolgens 'niks' blijft vinden, wordt het volgens mij vervolgens een kwestie van wat je voor elkaar over hebt in een relatie.
Er zijn vanilla's die het helemaal niks vinden om over de knie te worden gelegd en op hun blote billen te krijgen, maar het desondanks ondergaan omdat ze weten dat hun partner het zo graag wil en zij willen voorkomen dat deze anders op dat gebied 'vreemd' gaat.
Gewoon een kwestie van even de tanden op elkaar zetten. Twisted Evil

Om de een of andere reden is dit toch spannender dan een gemiddeld gesprek over 'wat anders', maar toch iets om een keer door heen te moeten denk ik.

Rein schreef:
vorrion schreef:

Ook mijn huidige partner is vanilla, al vind ik het moeilijk en beangstigend om over dit onderwerp een gesprek aan te gaan. Over het algemeen is dit geen probleem, maar soms mis je wel 'wat'. Ik ben wel benieuwd hoe andere ' minder dominanten' hier mee om (zijn) gegaan.

Hallo Vorrion,
Welkom op dit forum.
Ik heb in het verleden mijn spanking behoeften ooit voorgelegd aan toenmalige vriendinnen; dat ging wel eens gepaard met enig hakkelen en stamelen. Het effect ervan was wisselend: soms een neutrale reactie en de vraag om het eens te proberen, soms een positieve ['maar ik heb die behoefte ook!'], soms een negatieve [ ‘die hobby van jou!’].
De reactie lijkt me moeilijk te voorspellen.
Ik zou de interesse in spanking wel meedelen aan je vanille partner, of in de vorm van een gesprek, of in de vorm van een mail of het laten lezen van een boek[fragment].
Succes ermee.
Rein

Fijn om te lezen dat er ook anderen zijn die hier moeite mee hebben, of in elk geval ooit mee hadden. Niet iedereen straalt van het zelfvertrouwen en ook minder dominante persoonlijkheden kunnen behoeftes hebben om billenkoek uit te delen tenslotte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Gesprekken en durven te zeggen wat je wilt.   Even voorstellen I_icon_minitimewo nov 28, 2012 2:51 am

vorrion schreef:

Om de een of andere reden is dit toch spannender dan een gemiddeld gesprek over 'wat anders', maar toch iets om een keer door heen te moeten denk ik.

Madonna schreef:

A lot of people are afraid to say what they want. That's why they don't get what they want.

Ik weet niet of je Madonna kent want zij is niet van jouw generatie, maar ik vind het wel een rake 'quote' over uitstel of zelfs afstel gedrag.

Ik wens je uiteraard alle wijsheid en succes toe.

Groet,

DSD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo nov 28, 2012 11:20 am

Welkom hier! Ik hoop dat je eruit komt met je vriendin Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
irctc044
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo nov 28, 2012 5:01 pm

Welkom op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo nov 28, 2012 7:00 pm

Welkom op het forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo nov 28, 2012 8:55 pm

Ja, ook van mij welkom! Wat betreft het "uit de kast komen naar je vriendin", dat lijkt me enorm lastig. Ik heb het zelf in mijn relatie altijd in dag één (minuut één drunken) aan de orde gesteld. Om dat later alsnog te doen lijkt me dus erg moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimeza jan 19, 2013 1:32 am

W schreef:
Ja, ook van mij welkom! Wat betreft het "uit de kast komen naar je vriendin", dat lijkt me enorm lastig. Ik heb het zelf in mijn relatie altijd in dag één (minuut één drunken) aan de orde gesteld. Om dat later alsnog te doen lijkt me dus erg moeilijk.

Dat is ook zo, maar in gebaar is het beter gelukt. Na de eerdere tikjes tijdens de seks heb ik haar nu over de schoot getrokken en billenkoek gegeven. Het was nog wat voorzichtig (ook weer niet té Razz ), maar de opwinding was duidelijk. Gaat wel de goeie kant op:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Gefeliciteerd!   Even voorstellen I_icon_minitimeza jan 19, 2013 4:29 pm

vorrion schreef:

Dat is ook zo, maar in gebaar is het beter gelukt. Na de eerdere tikjes tijdens de seks heb ik haar nu over de schoot getrokken en billenkoek gegeven. Het was nog wat voorzichtig (ook weer niet té Razz ), maar de opwinding was duidelijk. Gaat wel de goeie kant op:)

Precies zoals ik al had aangeraden. Very Happy
Je zult gemerkt hebben dat het makelijker was dan je had gedacht.
Sommige dingen moet je gewoon doen en niet eerst uitgebreid over gaan 'lullen'.
Als je met een zwaar en ingewikkeld gesprek over zoiets begint, dan is de kans volgens mij veel groter dat hetgeen je wilt als 'een beetje vreemd' wordt beschouwd.

Beginnen met wat speelse klapjes en als daar niet afwijzend op wordt gereageerd kun je verder gaan: tijdens de seks, maar ook als je buiten de seks om haar rechtopstaand omhelst en aldus ook makkelijk bij haar billen kunt, als je je betoog nog wat extra kracht wilt bijzetten door haar een klap(je) op haar billen te geven vergezeld van de (retorische) vraag: 'Vind jij ook niet?' etc. etc. Het aantal mogelijkheden is nagenoeg onbepekt.
Net zoals een oud Chinees spreekwoord luidt dat een afbeelding meer kan zeggen dan duizend woorden, geldt dat een speels klapje op de billen van je vriendin meer kan zeggen dan een uitgebreid kletsverhaal over jouw voorkeur voor het geven van billenkoek.

Uiteraard mijn welgemeende felicitaties met het behaalde eerste succes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimeza jan 19, 2013 4:49 pm

Dank je Wink Nu inderdaad de volgende stappen gaan zetten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» Even voorstellen
» Voorstellen
» Even voorstellen
» voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: