Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 fleur

Ga naar beneden 
+11
Strafhand
isis
Deepdiver
pinkie
dawn
spijtebijt
leentje
Dutch Spank Daddy
tomaatje
W
fleur
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 8:54 am

fleur schreef:
(en nee, ik ben niet verkrijgbaar bij Sinterklaas, ondanks heftig smeken heeft de piet mij nooit mee naar Spanje willen nemen....)
Maar Piet heeft je wel eens met de roe gegeven, toch? Of was dat Sinterklaas zelf?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 9:33 am

W schreef:
Deepdiver schreef:
ik wil ook iemand met zo'n avatar.
... en ik wil ook zo'n hond! Twisted Evil

rofl terrific pandalol
Terug naar boven Ga naar beneden
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 10:04 am

W schreef:
Maar Piet heeft je wel eens met de roe gegeven, toch? Of was dat Sinterklaas zelf?

Nee W, dat was de Paashaas natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 10:50 am

lieve Fleur,

Aardig van je dat je, om mij te redden, je avatar zou willen aanpassen, maar ik ben bang dat de schade al is toegebracht en permanent is. Mijn sinterklaascadeautje gaat dus ook niet door begrijp ik nu....het leven zit tegen......Ik snap overigens wel, waarom jij niet in Spanje terecht bent gekomen, dat zit zo: Jij doet (net als ik overigens, maar dan anders, mij gaat het gewoon om de zon) enorm je best op in Spanje terecht te komen, door stout te zijn, want dat is de voorwaarde, heb ik gisteren nogmaals van SInt begrepen. Normaliter zou je dan daar naartoe meegenomen (overgevlogen, businessclass..) worden en met de z.g.n. "roe" krijgen (ouderwets maar toch..).
In deze tijd van internetfraud en anders zaken, checked sinterklaas wel of iemand is wie zij zegt te zijn en of iemand inderdaad voldoende stout is geweest....gelijk heeft hij.
Toen kreeg hij degene, die jou die mooie streepjes heeft bezorgd aan de lijn en die heeft heftig ontkend, volgens Sinterklaas,, dat je ook maar iets fout had gedaan, enorm braaf bent en derhalve helemaal niet mee hoeft naar Spanje !!!!!! De snoodaard. Waarop Sinterklaas, nuchter als hij is en zuinig, liet weten dat je dan niet voldeed en gewoon bij hem moest blijven. No Spain for you girl. Maar ja gelijk heeft hij, ik zou ook alles in het werk stellen, zelfs liegen tegen sinterklaas (hoofdzonde nr 1) , om jou bij mij te houden. Maar wij zijn hier blij mee, allemaal!! Wij hebben ook niets aan jou in Spanje. Dus laat die avatar toch maar staan, want ook al verander je hem, hij staat toch in mijn geheugen gegrift. Mijn psychiater, die ik nu wel heb ingeschakeld, vond dat een goed idee, toen ik het gisteren in een extra lange sessie met hem over jou en je avatar had, "vooral niet ontkennen" zei hij. Hij heeft mij ook geadviseerd iets anders aan sinterklaas te vragen. Maar dat wil ik niet. "Vraag dan een playstation 3, jongen, ook leuk", toen moest ik een beetje huilen, maar dat mag daar. Is zelfs goed, begreep ik. Maar dat betekend wel dat sinterklaas bestaat !!!!! cheers En dus blijft er hoop.... (cheers meid, Dd)
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 11:21 am

fleur schreef:
W schreef:
Maar Piet heeft je wel eens met de roe gegeven, toch? Of was dat Sinterklaas zelf?

Nee W, dat was de Paashaas natuurlijk!

Surprised Hmmm... scratch Eerstvolgende paasvakantie ga ik maar eens naar Tsjechië, denk ik... drunken Of zullen we er een forumreis van maken? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 1:01 pm

fleur schreef:
Nee W, dat was de Paashaas natuurlijk!
Zoals je ongetwijfeld weet is Tsjechië sowieso een spanko-land.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 2:32 pm

Deepdiver schreef:
Mijn psychiater, die ik nu wel heb ingeschakeld, vond dat een goed idee, toen ik het gisteren in een extra lange sessie met hem over jou en je avatar had, "vooral niet ontkennen" zei hij. Hij heeft mij ook geadviseerd iets anders aan sinterklaas te vragen. Maar dat wil ik niet. "Vraag dan een playstation 3, jongen, ook leuk", toen moest ik een beetje huilen, maar dat mag daar. Is zelfs goed, begreep ik. Maar dat betekend wel dat sinterklaas bestaat !!!!! cheers En dus blijft er hoop.... (cheers meid, Dd)

Zo Dd, daar schuif je me nogal wat in de schoenen..... permanente schade.... Ik zou me toch bijna schuldig gaan voelen, zo schuldig dat de Sint mij dit jaar wel mee MOET nemen! En natuurlijk hoop ik dan dat de Sint een playstation voor jou mee neemt, of zakdoekjes natuurlijk.

Deepdiver schreef:
Toen kreeg hij degene, die jou die mooie streepjes heeft bezorgd aan de lijn en die heeft heftig ontkend, volgens Sinterklaas,, dat je ook maar iets fout had gedaan, enorm braaf bent en derhalve helemaal niet mee hoeft naar Spanje !!!!!!


Maar, maar.... dat kan helemaal niet, want de kunstenaar achter deze streepjes weet helemaal niet wie Sinterklaas is...

W schreef:
Zoals je ongetwijfeld weet is Tsjechië sowieso een spanko-land.

Hij komt namenlijk uit Tsjechie! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 6:12 pm

De kans dat je dit jaar inderdaad wel naar Spanje mag is aanzienlijk groter geworden...met een tussenstop in Tjechie. Zakdoekjes heb ik niet nodig...maar als je om die playstation wilt vragen....graag en bedankt!

Zijn er eigenlijk dan wel spanko-games voor de playstation....? Of de nog beter de Wi, daar kan je ook al mee tennissen, (werkelijk net echt) dus dat biedt mogelijkheiden...
Gat in de markt!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 6:46 pm

Dan moeten de spankees wel van die Wii-poppetjes kunnen maken met rode, blauwe of gestreepte billen! (Kunnen best onder die korte rokjes uitpiepen!)

Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 7:18 pm

Misschien kunnen een aantal van jullie model staan. En die voegen wij dan in, in dit nieuw te ontwikkelen spel. Ben benieuwd wie dat dan allemaal koopt....zou je nog eens versteld kunnen staan.

Wie biedt zich aan? Over de kleur streepjes wordt eerlijk geloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 7:40 pm

Ik heb al erg veel ervaring in het ontwerpen van Wii-poppetjes. eb mijn hele vrienden- en familiekring er in zitten. Vooral mijn schoonzus is erg goed gelukt. Hahahahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 7:57 pm

Model staan? Je weet toch zeker inmiddels wel hoe rode, getreepte en blauwe billen eruitzien? Rolling Eyes

Hoe zit het dan met spankees in dat spel? Hebben die ook nog een rol, of is het een spel voor Dominanten?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 8:31 pm

tomaatje schreef:
Hoe zit het dan met spankees in dat spel? Hebben die ook nog een rol,
Die spannen samen tegen elkaar, neem ik aan. Als ik spankees een beetje ken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 8:57 pm

Samen spannen, tegen elkaar? Maar W, hoe kom je daar nou toch bij. Wij proberen alleen maar elkaar te helpen. engelachtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 21, 2010 4:24 am

@ tomaatje:

Nee, spankees hebben helemaal geen rol in dit spel, dit Wii-spel is inderdaad geheel voor het genoegen van dominanten. Al dat democratische gedoe. Wordt ook niet verkocht aan meisjes, heb ik vandaag al met Bart Smit afgesproken.

Wij hebben ook de spanker al uitgezocht en ingescand...en hij lijkt op ...Outlaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 21, 2010 8:19 am

Heel fijn Dd. Veel plezier met je spel. Ik vrees alleen dat met model Outlaw als spanker weinig subs model willen staan. Wordt dus een eenzaam spelletje. Ronddolende Outlaw, rondzwiepend met virtueel rietje alsmaar op zoek naar een subje.
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 21, 2010 2:29 pm

MMM outlaw als spanker?? Nou er lopen toch ook wel andere voorbeelden rond?
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 21, 2010 4:28 pm

Deepdiver schreef:
en hij lijkt op ...Outlaw.

Gut, dat ook Doms kunnen bratten...

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 21, 2010 6:11 pm

Nee, Annemiek,

Bij jullie heet dat bratten, bij ons heet dat (heel vleiend) humor....of zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 21, 2010 8:19 pm

Ik zou denken dat bij zo´n spel de spanker zichzelf - net als bijvoorbeeld de tenniser bij Wii Sports - in doorzichtige versie van achteren zou zien. Nou, de achterkant van Outlaw hebben we ook allemaal in dat ene filmpje kunnen zien. Als de heren spankers zich daar graag mee vereenzelvigen, zou ik zeggen: laat ze... Geniet ervan, heren!

terrific
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 21, 2010 9:53 pm

Ik zie liever de scene van boven. Qua over de knie, zeg maar.


(Dan kan je m'n kalende kruintje zien, ook wel, maar ja, iets moet je er voor over hebben.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 21, 2010 11:09 pm

W schreef:
Ik zie liever de scene van boven. Qua over de knie, zeg maar.

Zeg maar "de helikopterview"?

Je ziet een en ander vanuit dat perspectief in ieder geval wel in wat breder verband.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 2:55 am

Nee, nee, nee Dawn, help, misverstand, wij identificeren ons helemaal niet met Outlaw, dan moeten wij er allemaal acuut mee stoppen, ondanks alles.

Ik bedoelde eigenlijk Dallas. Kijk, dat begint er meer op te lijken, toch, Dawn of is dat het ook nog niet helemaal (zie andere rubriek...hoewel ik daar ook geen eensluidend beeld van de voorkeur van de dames krijg) Maar het is dus, foutje van marketing, Dalles....met zijn vrolijjke hawaiishirts...op de Wii. Het programma is overigens zo aangepast dat je niet de speler, dus nu de acherkant van Dallas (ja?!) ziet, maar de focus is "op de bal" zal ik maar zeggen.... De bal wordt dus geslagen. Dat zie je. ( zie je het voor je....?)
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 8:19 am

Nou zeg Dd. strafpunt!!!!! hoe kun je nou Otlaw en Dallas door elkaar halen Sad Mad .
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 11:22 am

Deepdiver!~ Mad Shame on you!~ stout
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





fleur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
fleur
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: