Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 fleur

Ga naar beneden 
+11
Strafhand
isis
Deepdiver
pinkie
dawn
spijtebijt
leentje
Dutch Spank Daddy
tomaatje
W
fleur
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

fleur - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 3 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 11:29 am

Deepdiver schreef:
Ik bedoelde eigenlijk Dallas.

Kijk... dat begint er meer op te lijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

fleur - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 3 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 2:14 pm

Een verschil van dag en nacht, zeker. Dames, ik buig mijn hoofd in nederigheid. Vergeef mij deze enorme fout. Bedenk een straf...want ik ben de lulligste niet?

Maar het wordt dus, met jullie instemming, Dallas op de Wii. Overigens begon ik mijn draadje, met een oproep voor modellen, remember? Daar heb ik niets meer op gehoord...hmmmm. We hebben nu dus definitief Dallas, maar nu jullie, wie oh wie en hoe?

Dd
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

fleur - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 3 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 2:21 pm

Deepdiver schreef:
wie en hoe?
Je bedoelt: wii en hoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

fleur - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 3 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 2:23 pm

Deepdiver schreef:
Nee, spankees hebben helemaal geen rol in dit spel, dit Wii-spel is inderdaad geheel voor het genoegen van dominanten. Al dat democratische gedoe. Wordt ook niet verkocht aan meisjes, heb ik vandaag al met Bart Smit afgesproken.

Tsja Dd, als jij er geen vrouw-vriendelijk spel van kunt maken, hoef je ook niet op medewerking te rekenen natuurlijk!

Overigens kan ik me wel een paar opties bedenken waarin de dames ook een rol kunnen spelen..... Bijvoorbeeld in combinatie met een quiz, sport spelletjes enz. Als de Sub dan verliest mag de D de virtuele spanking uitvoeren. Verliest de D dan moet hij op de Wii Fit plaat opdrachten doen Wink.

Jeej, nu ik er over nadenk is dit zo veel leuker dan echte spelletjes spelen. Daarbij gaat het dan zo dat als ik verlies er een weddenschap op staat, maar als ik win krijg ik niets... behalve de eer :/
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

fleur - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 3 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 2:29 pm

fleur schreef:
Verliest de D dan moet hij op de Wii Fit plaat opdrachten doen Wink
Ik weet wel een leuke opdracht voor als een Dom verliest: op een kussen zijn techniek demonstreren. Eventueel met vantevoren hand of instrument ingesmeerd met krijt, zodat je goed kan zien waar de klappen vallen.

En de subs mogen dan commentaar leveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

fleur - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 3 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 3:23 pm

@ Fleur

Ach, Fleur....aan het einde van de dag zijn jullie toch het object van onze abslotute adoratie, ...en dat weet jij ook, al voelt dat soms even anders....toch?!

Maar de suggestie, ook van W. zijn prima, doen we....ik zie het al voor mij, als je verlies kom je voor straf als dom meteen in Wii Fit terecht, 100 keer opdrukken of zo. Of dat kussen met commentaar van een materie-deskundige jury, de dames dus.

Zo krijgen wij met elkaar de nieuwe versie op de Wii, "Wii spanking (18 +) " wel rond..
Wel boven in het schap bij de Bart Smit, net als de Penthouse bij de boekhandel. (alsof ze daar niet bij kunnen...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




fleur - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 23, 2010 10:50 am

Spel maken , spanking , wii...


mmm like game design lovee spanking hahaha dus wat is wat nu Wink

Developers hier aan boord? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





fleur - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: fleur   fleur - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
fleur
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: