Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen

Ga naar beneden 
+5
W
Strafhand
Dutch Spank Daddy
minime
Tessa3
9 plaatsers
AuteurBericht
Tessa3
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimema jan 28, 2013 7:22 pm

Hallo allemaal,
Ik loop al een tijdje een klein beetje rond op dit forum, en op anderen. Ik ben 23 jaar oud, kom uit Utrecht en studeer. Zoals vele andere speelt spanking, in ieder geval de fantasie, al mijn hele leven een rol bij mij. Al heel jong was ik toen ik merkte dat ik dingen spannend vond, waar mijn zussen toch echt anders naar keken. Ik wist ook al snel dat het niet iets was wat je zomaar vertelde aan je familie. Toen wij thuis eindelijk internet hadden, had ik al snel gevonden in welke hoek ik moest zijn en begon ik al snel alle forums af te speuren. Na een langdurige relatie, ook met enkele spanking experimentjes maar niet het echte werk, heb ik eindelijk de grote stap gezet en ben ik eens contact gaan zoeken met mensen.

Dat is nu 1,5 jaar geleden, in deze tijd ben ik er achter gekomen dat spanking echt is wat ik zoek en een grote uitlaatklep voor me kan zijn. Hoewel er ook andere dingen zijn waar mijn interesses naar uit gaan, wat iemand laatst zei vond ik wel toepasselijk, ik ben een spanking-plus Razz

Thanks for listening Smile

Groetjes,
Tessa
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimema jan 28, 2013 9:20 pm

Welkom hier Tessa!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Welkom Tessa3!   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimedi jan 29, 2013 1:11 am

Tessa3 schreef:
Hallo allemaal,
Hallo tessa. Bij deze alsnog een verlaat welkom op dit forum.

Tessa3 schreef:

Ik loop al een tijdje een klein beetje rond op dit forum, en op anderen. Ik ben 23 jaar oud, kom uit Utrecht en studeer.
Utrecht is ongeveer de bakermat van Klaproos, dus je zit dichtbij de bron.
Hopelijk ga je nu flink vaak posten en haal je op die manier de achterstand van de afgelopen 1,5 jaar weer in.
Op welke andere (spanking)fora zit je nog meer?
Zoveel zijn er volgens mij ook weer niet in Nederland althans.
Wat studeer je? Als je 23 jaar oud bent, dan zal het einde van de studie inmiddels toch wel in zicht zijn.
Tessa3 schreef:

Dat is nu 1,5 jaar geleden, in deze tijd ben ik er achter gekomen dat spanking echt is wat ik zoek en een grote uitlaatklep voor me kan zijn.
Hoewel er ook andere dingen zijn waar mijn interesses naar uit gaan, wat iemand laatst zei vond ik wel toepasselijk, ik ben een spanking-plus :
Dat is goed nieuws. Very Happy
Ik leid daar uit af dat jouw billen goed getuchtigd worden en dat doet mij uiteraard goed.
Is onderstaand devies ook op jou van toepassing?
Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Spanked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Tessa3
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimedi jan 29, 2013 9:47 pm

Dank je wel beiden Smile

@Dutch Spank Daddy
Ik doelde niet meteen op spanking fora, maar bijvoorbeeld fetlife en smverhalen.nl.
Ik studeer bedrijfskunde en ga inderdaad binnenkort starten met afstuderen, jeej!
Haha, wie weet Smile Hmm, ik denk dat hij niet altijd van toepassing is, maar soms wel Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimevr feb 01, 2013 2:21 pm

Hallo Tessa3,
Ook welkom op dit forum.
Een grappige term, spanking-plus; heb je die ‘gemunt’?
Groet Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimevr feb 01, 2013 6:53 pm

Welkom tessa! En wat zit er bij jou dan nog meer bij "spanking-plus", vertel eens? En wat is je nick op FetLife? Ook iets met "tessa"?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Ruud
Watje
Watje
Ruud


Aantal berichten : 17

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Welkom   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimeza feb 02, 2013 9:46 pm

Dag Tessa,

Welkom hier! Niet te netjes worden he? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimema feb 04, 2013 4:03 pm

Welkom! Smile

Kom ook eens langs op de chat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa3
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimewo feb 06, 2013 2:59 pm

Dankjewel!
Mijn profiel op fetlife is ook Tessa3.

Netjes zal ik vast niet worden Wink
Spanking-plus is erg ruim, denk aan soft sm.

Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
mRob
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimezo maa 03, 2013 11:06 pm

welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 4:25 pm

Welkom tessa Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen   Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oeps, vergeten voor te stellen.
» elsa stelt zich ook netjes voor
» Misschien wel mijn baan kwijt
» Spanking Machine
» Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: