Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lillian94
Watje
Watje
Lillian94


Aantal berichten : 12

Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  Empty
BerichtOnderwerp: Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!    Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  I_icon_minitimeza feb 02, 2013 11:56 pm

Hallo allemaal!

Ik ben al een tijdje een beetje aan het rondkijken op deze geweldige site!!! Dus het werd nu toch wel eens tijd om mezelf netjes voor te stellen. Mijn naam is Lillian, ik ben 18 jaar oud en ik woon in Overijssel. Ik ben spontaan en sportief en ik ben zeker niet op mijn mondje gevallen maar ik kan ook lief zijn op z’n tijd.

Ik ben op deze site beland omdat ik toch wel geïnteresseerd ben in spanking zoals vele hier… Op dit moment zit ik in mijn 2e studie jaar en net zoals alle andere jaren ben ik een beetje een rebel… Nou ja laat dat beetje maar weg ik ben gewoon verschrikkelijk op school… Mijn cijfers daarentegen zijn wel redelijk van niveau dus dat compenseert dan weer vind ik Smile . Ik ben nu eigenlijk toch wel een beetje op zoek naar iemand die mij kan begeleiden met mijn studie. Someone who calls me on my bullshit… Om het zo maar te zeggen scratch . Man/vrouw maakt mij niet echt uit ik ben namelijk niet op zoek naar een relatie of seks maar wel een vriendschap en een ‘coach’. Het liefst een relatief jong iemand die niet vergeten is hoe het is om jong te zijn…. tongue

Later wil ik vast wel een man van wie ik heel veel hou die mij af en toe over de knie legt maar dat is mij nu allemaal nog veel te bindend. Verder hou ik wel van een lolletje en vind ik het heel leuk om met jullie allemaal kennis te maken.

Groetjes,
Lillian
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fetlife.com/users/2182367
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!    Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  I_icon_minitimezo feb 03, 2013 4:39 am

Welkom hier lilian!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillian94
Watje
Watje
Lillian94


Aantal berichten : 12

Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!    Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  I_icon_minitimezo feb 03, 2013 12:47 pm

Thanks Isis! flower
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fetlife.com/users/2182367
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  Empty
BerichtOnderwerp: Welkom Lillian94!   Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  I_icon_minitimezo feb 03, 2013 1:11 pm

Welkom Lillian94 Exclamation

Wij vinden het op onze beurt natuurlijk ook heel leuk om met jou kennis te maken.
Er lijkt op dit moment een kleine inhaalslag plaats te vinden met betrekking tot het alsnog 'netjes voorstellen'.

Wat voor studie volg je eigenlijk?
Heb je inmiddels al eens op je billen gekregen?

Lillian94 schreef:

Man/vrouw maakt mij niet echt uit ik ben namelijk niet op zoek naar een relatie of seks maar wel een vriendschap en een ‘coach’. Het liefst een relatief jong iemand die niet vergeten is hoe het is om jong te zijn…. tongue
Ik vraag mij werkelijk af of je ooit echt kunt vergeten hoe het is/was om jong te zijn.
Je kunt het volgens mij wel met het stijgen der jaren enigszins gaan relativeren.

Wat daar ook van zij, succes met de studie, het vinden van een geschikte coach, het ontvangen van billenkoek en alles wat het leven verder voor jou aangenaam maakt.

Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  To_hell_with_love_spanking_only

Groet,

DSD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!    Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  I_icon_minitimema feb 04, 2013 4:01 pm

Welkom Smile

Ik zou zeggen, bekijk het forum en de voostel-topic, en lom vooral eens langs op de chat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!    Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mezelf voorstellen
» Het is wel geen M/f, maar toch... :D
» Nog een keer voorstellen
» ook maar even voorstellen dan .....
» Beetje zieke fantasie, maar ja het is tenslotte maar fantasie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: