Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mezelf voorstellen

Ga naar beneden 
+5
carlijn
Dutch Spank Daddy
Madelief
isis
Tim
9 plaatsers
AuteurBericht
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimevr maa 01, 2013 1:10 am

Hallo allemaal!

Ik ben Madelief en ik ben 24 jaar. Ik lees al jaren mee op fora, zoals het Daphne forum onder andere. Ik weet al heel lang dat ik 'iets' met spanking heb, zoals de meesten van jullie. Toen er internet kwam, ben ik gaan zoeken op diverse sites en ging er een wereld voor me open. Eindelijk begonnen mijn gevoelens een plek te krijgen.

Ik studeer en ik woon in Brabant. Waar ergens laat ik nog even in het midden ;-)
Ik zou het trouwens leuk vinden om contact te hebben met meer gevoelsgenoten, liefst van mijn leeftijd. Ik ben nog steeds bezig om mijn spanking-gevoelens een plek te geven en ik voel me soms erg alleen met deze gevoelens, al weet ik wel dat ik niet de enige ben.

Ik zal proberen om actief mee te schrijven op dit forum.

Groetjes,
Madelief
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimevr maa 01, 2013 2:07 am

Ha madelief

Wees welkom, voel je vrij, vraag maar raak, discussieer mee...kortom, hallo!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimevr maa 01, 2013 2:17 am

Welkom hier Madelief!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Welkom Madelief!   Mezelf voorstellen I_icon_minitimevr maa 01, 2013 11:20 am

Welkom Madelief!
Je studeert en bent 24 jaar.
Dan zul je denk ik gelet op je leeftijd wel zo'n beetje tegen het einde van je studie aan zitten.

Nog steeds bezig je spanking-gevoelens een plek te geven?
Betekent dit dat je nog steeds niet op je billen hebt gehad?
Ik neem aan dat jij de (retorische?) vraag op jouw avatar bevestigend beantwoordt. Very Happy

Should wives be spanked?Mezelf voorstellen Tumblr_m4508ikLqg1qc0r0wo1_500

Wat daar ook van zij, ik wens je veel plezier op dit forum en hoop dat je actief gaat meeschrijven.
Tot mijn genoegen zag ik dat je inmiddels al een paar korte berichtjes hebt geplaatst.

Groet,

DSD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimeza maa 02, 2013 12:20 am

Wat een fijne reacties, leuk!

Om even de vragen van DSD te beantwoorden: ik heb wel eens over de knie gelegen, maar dan in een erotische setting. Ik heb nog nooit billenkoek voor straf gehad.
En eerlijk gezegd: ik denk dat zoiets misschien wel een keer goed voor me kan zijn, niet per sé de billenkoek maar meer een soort begeleider die een oogje in het zeil houdt. Ik heb een paar nare eigenschappen waarmee ik mezelf soms behoorlijk in de weg zit. Ik merk dat ik meer en meer de behoefte krijg om 'verantwoording af te leggen' en ik heb het gewoon nodig dat er een stok achter de deur staat. Ook betreft mijn studie...

Ik ben nu een tijdje begonnen met mijn studie maar ik vind het soms erg moeilijk om huiswerk te plannen bijvoorbeeld, waardoor ik in de problemen kom. Dat is niet de bedoeling, want ik wil dit heel graag afmaken en dat kan natuurlijk niet als ik dingen links laat liggen.

Het is weer een heel verhaal geworden, hieruit kun je misschien wel uit op maken dat ik nog steeds mijn spanking gevoelens aan het ontdekken ben, alhoewel ik wel heel zeker weet dat het gewoon een deel van mij is, iets wat nooit weg zou gaan. Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Studie & spanking   Mezelf voorstellen I_icon_minitimeza maa 02, 2013 10:42 am

Madelief schreef:
Ik heb nog nooit billenkoek voor straf gehad.
Dat wordt dus de hoogste tijd. Twisted Evil

Madelief schreef:

En eerlijk gezegd: ik denk dat zoiets misschien wel een keer goed voor me kan zijn, niet per sé de billenkoek maar meer een soort begeleider die een oogje in het zeil houdt. Ik heb een paar nare eigenschappen waarmee ik mezelf soms behoorlijk in de weg zit. Ik merk dat ik meer en meer de behoefte krijg om 'verantwoording af te leggen' en ik heb het gewoon nodig dat er een stok achter de deur staat. Ook betreft mijn studie...
Je toont in ieder geval zelfinzicht en dat is de eerste goede stap. Nu de volgende stap nog zetten.

Madelief schreef:

Ik ben nu een tijdje begonnen met mijn studie maar ik vind het soms erg moeilijk om huiswerk te plannen bijvoorbeeld, waardoor ik in de problemen kom. Dat is niet de bedoeling, want ik wil dit heel graag afmaken en dat kan natuurlijk niet als ik dingen links laat liggen.
Dingen links laten liggen en uitstelgedrag kunnen fnuikend zijn voor iedere studie en een daaropvolgende carrière.
Zoals praktisch elk negatief gedrag valt dat ook wel af te leren.

Met de juiste methode natuurlijk.Mezelf voorstellen Tab-hunter-spanking-natalie-wood

Wat studeer je eigenlijk?
Als die vraag te direct mocht zijn; in welke richting studeer je?
Alfa, Bèta of Gamma?

Bij deze nog een voor jou passend welkomstgeschenk.
Mezelf voorstellen Spanking

Groet,

DSD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimeza maa 02, 2013 9:14 pm

Ik studeer in de richting van Gamma. Wink

Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben om 'die volgende stap' te gaan zetten. Voorlopig nog niet in ieder geval. Ik merk dat ik met periodes heel dwars kan zijn, en ben dan overduidelijk aan het bratten omdat ik niet zo goed weet wat ik met die gevoelens aan moet dan.
Dat bratten gaat overigens niet heel ver hoor (is dit trouwens herkenbaar voor de vrouwen onder ons, continu het gevoel hebben dat je geintjes uit wil halen en gewoon ondeugend wil zijn?)


DSD, vertel jij eens wat over jezelf Smile hoe oud ben je (of moet ik u zeggen?) en heb je al veel ervaring met spanking?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Vragen & antwoorden.   Mezelf voorstellen I_icon_minitimeza maa 02, 2013 9:59 pm

Madelief schreef:
Ik studeer in de richting van Gamma. Wink
Wat leuk. Very Happy
In die richting heb ik ook gestudeerd en ben ik nu al een kleine dertig jaar lang werkzaam.

Madelief schreef:

Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben om 'die volgende stap' te gaan zetten. Voorlopig nog niet in ieder geval.
Uitstelgedrag? Rolling Eyes scratch

Madelief schreef:
Ik merk dat ik met periodes heel dwars kan zijn, en ben dan overduidelijk aan het bratten omdat ik niet zo goed weet wat ik met die gevoelens aan moet dan.

Zucht. Is er dan niemand die jou laat weten/merken wat je met die gevoelens aanmoet en jou op gepaste wijze corrigeert? (Retorische vraag)
Mezelf voorstellen 018SpankedGothGirl_2

Madelief schreef:

DSD, vertel jij eens wat over jezelf Smile hoe oud ben je (of moet ik u zeggen?) en heb je al veel ervaring met spanking?
Ik heb mij indertijd, net als jij, ook netjes voorgesteld en daarbij het nodige over mijzelf verteld.
Zie: Klaproos Welkom Aangenaam Dutch Spank Daddy stelt zich voor.
Verder vertel ik via mijn inmiddels meer dan 637 berichten op dit forum ook wel het nodige over mijzelf.
Ik zou zeggen: veel leesplezier. Laughing

Ik ben 57 jaar, een 'Grumpy Old Man' dus. Razz
Mijn armspieren zijn in ieder geval goed ontwikkeld. Twisted Evil

Je mag nu 'je/jij' zeggen.
De spankees die ik begeleid moeten alleen tijdens de strafsessies 'u' tegen mij zeggen en mij dan met 'Mijnheer' aanspreken.
Mijn voornaam en 'je/jij' vormen dan de 'safewords'. Als de spankees dat dan zeggen is de strafsessie voor dat moment voorbij.
Is overigens nog nooit voorgekomen.
Zie: Klaproos Algemeen Wat billen betreft Safewords.

Of ik veel ervaring met spanking heb? Ik heb het spanken & canen praktisch uitgevonden. Laughing
Ik doe het in ieder geval al ruim dertig jaar met veel overtuiging.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimezo maa 03, 2013 12:17 am

Antwoord op de retorische vraag: nee, er is niemand die mij op 'gepaste wijze' kan corrigeren. Het bratten op zich is ook niet erg, maar de onrust in in mij is gewoon vervelend. Zo van, doe nou iets! Terwijl andere mensen natuurlijk ook niet weten hoe ze hier mee moeten dealen.

Ik kan niet in iemands profiel kijken om te zien wat diegene allemaal heeft gepost op dit forum, omdat ik hier nieuw ben en 7 dagen moet wachten voordat ik berichten mag bekijken en links mag plaatsen. Wink

Grappig dat je ook in die richting gestudeerd hebt. Het werkveld is natuurlijk heel breed, mag ik vragen wat voor een functie je ongeveer hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimezo maa 03, 2013 2:28 am

He madelief!

Allereerst welkom op klaproos natuurlijk!

Madelief schreef:
is dit trouwens herkenbaar voor de vrouwen onder ons, continu het gevoel hebben dat je geintjes uit wil halen

Daar kan ik heel kort over zijn: ja Wink Ook wat je zegt over niet weten wat je met je gevoelens aan moet en de onrust is heel herkenbaar. Ik ben zelf ook nog aan het uitzoeken wat het nou eigenlijk precies is wat ik wil. Ik heb bij mezelf een beetje gemerkt ik ongeveer 3 'states of mind' heb:

1. Ik zit vervelend te doen en zoals je al zei heb ik een onverklaarbare behoefte om geintjes uit te halen
2. Ik wil absoluut niks met mijn gevoelens te maken hebben, ik doe alsof het er niet is en wil er niet over praten
3. Ik kan mijn gevoelens (min of meer) accepteren, fase 1 en 2 (h)erkennen en er over praten

Het is een nogal frustrerend proces, en ik denk dat je er behalve veel praten ook weinig aan kan doen om het minder frustrerend te maken. Uiteindelijk merk je vast vanzelf wel wanneer je wel klaar bent voor die volgende stap Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimezo maa 03, 2013 4:38 pm

Mooi geschreven carlijn consoling Ik heb al die fases ook gehad en het is een soort proces van ups en downs bij mij. Soms heb ik periodes dat ik echt zo bezig ben met spanking en soms werkt het gewoon allemaal niet.
Ik heb inmiddels maar besloten dat ik me gewoon overgeef aan mijn staat van zijn, dat werkt voor mij het beste.

En wat de vraag van Madelief betreft, ik ben niet zo van de 'geintjes' Als ik graag geslagen wil worden ga ik wel heel brutaal doen, maar ik heb nooit zout in de koffie gedaan enzo Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Nog meer vragen en antwoorden.   Mezelf voorstellen I_icon_minitimezo maa 03, 2013 10:21 pm

Madelief schreef:
Antwoord op de retorische vraag: nee, er is niemand die mij op 'gepaste wijze' kan corrigeren.
Kan corrigeren of corrigeert?
Ik denk dat dat laatste op jou van toepassing is. Laughing

Madelief schreef:

Het bratten op zich is ook niet erg, maar de onrust in in mij is gewoon vervelend. Zo van, doe nou iets! Terwijl andere mensen natuurlijk ook niet weten hoe ze hier mee moeten dealen.
De ervaring leert dat een goed pak slaag op de blote billen de onrust uit het hoofdje van een spankee heel effectief kan doen verdwijnen.
Zulks niet op de laatste plaats omdat dit de aandacht van de spankee dan van het hoofdje naar een ander onderdeel van het lichaam verplaatst. Twisted Evil

Madelief schreef:

Ik kan niet in iemands profiel kijken om te zien wat diegene allemaal heeft gepost op dit forum, omdat ik hier nieuw ben en 7 dagen moet wachten voordat ik berichten mag bekijken en links mag plaatsen. Wink
Geduld is een schone zaak. Die 7 dagen zijn om voordat je het weet.
Je mag overigens als 'Newbie' wel gewoon berichten bekijken.
Je kunt dan kennelijk alleen nog geen gebruik maken van zoekfaciliteiten.

Madelief schreef:

Grappig dat je ook in die richting gestudeerd hebt. Het werkveld is natuurlijk heel breed, mag ik vragen wat voor een functie je ongeveer hebt?
De gammawetenschappen zijn inderdaad best wel breed.
Eigenlijk alles dat zich met maatschappij en gedrag bezighoudt, zoals antropologie, communicatiewetenschap, economie, psychologie, sociologie en last but not least rechten.
Dat mag je inderdaad best vragen. Laughing

Madelief schreef:
Dat bratten gaat overigens niet heel ver hoor (is dit trouwens herkenbaar voor de vrouwen onder ons, continu het gevoel hebben dat je geintjes uit wil halen en gewoon ondeugend wil zijn?)
Je had overigens ook aan de Heren Dominanten onder ons de vraag kunnen stellen hoe zij tegenover 'bratten' staan.
Ik heb er niet zoveel mee dat een sub door middel van geintjes uithalen en ondeugend zijn een pak slaag wil uitlokken.
De ervaring leert dat in de praktijk al vaak genoeg aanleiding bestaat voor een goed pak slaag.
Dat hoeft dan daarnaast echt niet nog eens een keer uitgelokt te worden.
Tenslotte vind ik het belangrijk dat een pak slaag echt ergens voor gegeven moet worden.
Er moet dus een duidelijke aanleiding voor zijn.
Dat kan overigens ook zijn dat de sub al te lang geen pak op haar billen meer heeft gehad en toe is aan een 'maintenance spanking', zeg maar gewoon periodieke billenkoek nodig heeft.
Zie: Klaproos Media Boeken artikelen etc. die de fantasie prikkelen woordenlijsten.

Mezelf voorstellen Haley_susan_special8
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 4:26 pm

Welkom hier madelief. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 5:32 pm

Ook van mij welkom, madelief! ("Should wifes be spanked?" Wil je dat echt weten? Twisted Evil)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Should wives be spanked?   Mezelf voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 6:49 pm

W schreef:
Ook van mij welkom, madelief! ("Should wifes be spanked?" Wil je dat echt weten? Twisted Evil)
Wifes or wives, that is the question. Question

Blijkens de verdere tekst op de avatar ('MEN ALWAYS ASK') is het kennelijk iets dat mannen willen weten.
Als het goed is weten de vrouwen, althans de subs, dat al.
Ik neem aan dat madelief het in ieder geval wel weet. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 7:00 pm

Oeps!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Ruud
Watje
Watje
Ruud


Aantal berichten : 17

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimedi maa 05, 2013 8:43 pm

Dag Madelief,

Wat een mooie naam... Welkom hier! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimeza maa 09, 2013 10:58 pm

Welkom madelief Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimezo maa 10, 2013 6:21 am

Hoi Madelief,

welkom en veel plezier hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mezelf voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» celine
» Even voorstellen.. :)
» ik za mij even voorstellen
» Even voorstellen
» ff voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: