Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mezelf voorstellen

Ga naar beneden 
+5
carlijn
Dutch Spank Daddy
Madelief
isis
Tim
9 plaatsers
AuteurBericht
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimevr maa 01, 2013 1:10 am

Hallo allemaal!

Ik ben Madelief en ik ben 24 jaar. Ik lees al jaren mee op fora, zoals het Daphne forum onder andere. Ik weet al heel lang dat ik 'iets' met spanking heb, zoals de meesten van jullie. Toen er internet kwam, ben ik gaan zoeken op diverse sites en ging er een wereld voor me open. Eindelijk begonnen mijn gevoelens een plek te krijgen.

Ik studeer en ik woon in Brabant. Waar ergens laat ik nog even in het midden ;-)
Ik zou het trouwens leuk vinden om contact te hebben met meer gevoelsgenoten, liefst van mijn leeftijd. Ik ben nog steeds bezig om mijn spanking-gevoelens een plek te geven en ik voel me soms erg alleen met deze gevoelens, al weet ik wel dat ik niet de enige ben.

Ik zal proberen om actief mee te schrijven op dit forum.

Groetjes,
Madelief
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimevr maa 01, 2013 2:07 am

Ha madelief

Wees welkom, voel je vrij, vraag maar raak, discussieer mee...kortom, hallo!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mezelf voorstellen   Mezelf voorstellen I_icon_minitimevr maa 01, 2013 2:17 am

Welkom hier Madelief!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster