Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite

Ga naar beneden 
+4
annemiek
len78
Björn
carlijn
8 plaatsers
AuteurBericht
len78
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimema jul 15, 2013 10:19 am

Ja.... lastig dit.. Ik zit momenteel op een datingsite en probeer verschillende teksten uit om "de juiste man" aan te trekken... maar het valt niet mee.

Op dit moment stel ik me brutaal op en dat een man daar wel tegenop moet kunnen, in de hoop dat dat een man aantrekt die me over de knie zou leggen, en niet een die zegt "ik zou wel bereid zijn het te doen" maar iemand die de leiding neemt in een relatie en gewoon van nature een spanker is.

Mijn vraag is aan de spankers hier, wat voor soort kreten, uitspraken zouden jou duidelijk maken dat ik over de knie wil?
Wat zou ik kunnen zeggen waardoor het meteen duidelijk is zonder het letterlijk te zeggen?

Overigens overweeg ik zelfs nog om het letterlijk te zeggen, maar ben tegelijk bang dat ik daarmee ook juist mannen aantrek die alleen maar kinky sex willen en niet serieus zijn.

Is brutaal juist verkeerd misschien? Mijn manier van bratten/flirten is nou eenmaal door een grote mond te hebben in de hoop dat ie gesnoerd wordt.

Hoor het graag... heel benieuwd.

Thx,
Len

Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimema jul 15, 2013 11:28 pm

Hoi len,

Ik denk eerlijk gezegd dat de kans dat je zo iemand tegen komt op een gewone datingsite minimaal is. Vooral omdat je er niet bijzet wat je precies wil, en mannen zijn nou eenmaal geen helden in tussen de regels door lezen Wink Als je bij het eerste gesprek gelijk super brutaal gaat doen, denk hij waarschijnlijk dat je echt zo bent en dat schrikt natuurlijk af.

Als ik jou was zou ik het eens proberen op sites zoals deze of fetlife. Daar is de kans dat je die man die je zoekt veeeel groter, en hoef je in elk geval niet omslachtige pogingen te doen om duidelijk te maken wat je wil! Smile 

Succes ermee, en ik hoop dat je iemand vindt!

Groetjes carlijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimedi jul 16, 2013 1:02 am

Brutaal doen lijkt me ook niet het beste. Als ik met meiden praat van wie ik niet weet of ze al-dan-wel-of-niet spanko zijn, en ze doen brutaal, dan denk ik eerder dat je gewoon wat ongemanierd bent dan dat je spanko bent. Als het per se via een vanilla datingsite moet, denk ik dat je beter eens kunt laten vallen dat je wel valt op mannen met 'ouderwetse' normen en rolverdelingen. Dat zou mij in ieder geval wel triggeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
len78
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimedi jul 16, 2013 10:17 am

Thanks voor de replies.

Ja fetlife.... ik ben eigenlijk helemaal niet kinky, ik heb daar een account maar ik voel me daar eigenlijk helemaaaaal niet op mijn gemak.
Ik wil alleen maar spanking eigenlijk.

Daarom hoop ik dat ik via een gewone datingsite wel iemand tref.

Het grappige is dat ik een paar jaar geleden ook op een datingsite ingeschreven heb gestaan, en de eerste!!! man die reageerde was spanko, die vatte mijn brutale hint meteen en we hebben toen ontmoet maar het klikte op iets anders niet, eh... heb ik nu nog wel eens spijt van Razz

En daarna nooooit meer ook maar iets in de juiste richting.

Vandaar dat ik met dat brutaal ben blijven hangen, toen ik nu opnieuw inschreef.

Maar je hebt gelijk, misschien schrikt het juist wel af. Ik zal het eens met die traditionele rollen proberen, hoewel dat lastig is want ik ben zeeer zelfstandig ondernemer Razz

Hoop nog meer reacties te krijgen Very Happy alle tips welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimedi jul 16, 2013 11:03 am

Misschien is het een idee om 'vijftig tinten grijs' te noemen als je favoriete boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
len78
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimedi jul 16, 2013 11:23 am

Ja die heb ik er in staan hoor Very Happy

Als tekst heb ik op dit moment:


Over mij:
Lekker eigenwijs en ondernemend... zie daar maar eens tegenop te kunnen Wink

<>

Ik zoek ik zoek ik zoek.... ja wat zoek ik... de juiste man,die niet op zijn mond is gevallen en mijn eigenwijsheid kan handelen. Of een Christian Grey, met of zonder miljarden.


Ik vond het zelf best duidelijk eigenlijk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimewo jul 17, 2013 10:11 pm

Klinkt duidelijk genoeg inderdaad Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimewo jul 17, 2013 11:26 pm

Lijkt mij ook duidelijk genoeg. Je zou nog expliciet kunnen zeggen dat je een dominante man zoekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimevr jul 19, 2013 9:58 am

Je zoekt een partner ook op een website voor ‘gewone’ kennismaking; dit is een prima idee. Maar ik vermoed, dat je iets duidelijker moet aangeven wat je wilt. Alleen maar brutaal zijn, wekt vraagtekens op. Misschien moet je vertellen, dat je wilt dat je met je brutale mond  wilt worden gestraft met spanking, en wel door de juiste persoon onder de juiste voorwaarden.
Niet iedereen zal dat boek 50 tinten grijs hebben gelezen. Je verwijst naar Christian Grey. Ik heb alleen deel 1 gelezen en vond dit een arrogante en beperkte dictator. Die spanking kwam er nauwelijks aan te pas: liep Anastasia al gillend weg voor een paar klappen met een rijzweep? Iemand die dit zo leest, kan vraagtekens in zijn voorhoofd kerven.
Dat een zelfstandig en eigenwijs persoon zo gecorrigeerd wil worden, is lastig uit te leggen. Dit toelichten op een spankingsite, is iets eenvoudiger; maar ook dan moet je vertellen, of je een strafspanking wilt, of eentje die de spanning doet ontladen, of eentje die sexueel getint is, etc.
Fetlife heeft ook beperkingen, dat geef ik toe. Misschien kun je je opgeven voor de groep Spanking in Nederland?
Tot slot een vreemd lijkende tip: heb je vrienden aan wie je je belangstelling kunt toevertrouwen? Kan iemand van hen  je als proef je een pak slaag geven?
Veel succes ermee en groet
Terug naar boven Ga naar beneden
len78
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimezo jul 21, 2013 11:24 am

Hoi Rein,

Bedankt voor je reactie.

Heb geen behoefte om eenmalig door een kennis rode billen te krijgen.... Dat hoort echt voor mij in een relatie.
Ik weet wel hoe het voelt om over de knie te gaan, ben een jaar lang door mijn ex vrijwel dagelijks onder handen genomen.

Ja... om letterlijk spanking te noemen durf ik echt niet.

Ik vond de spankings in het boek ook niet echt shocking, maar de spanning die tussen hen steeds is wel. Ik vond hem zeeer aantrekkelijk Very Happy

Ik denk er nu over om DD, OTK en dat soort termen misschien te noemen, zonder uit te wijden. Iemand die er into is zal dat neem ik aan wel snappen.

Ik blijf proberen....
Terug naar boven Ga naar beneden
len78
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimezo jul 21, 2013 12:15 pm

zoiets als:

Ik zoek ik zoek ik zoek.... ja wat zoek ik... de juiste man :)die niet op zijn mond is gevallen en mijn eigenwijsheid kan handelen en hem niet hoef uit te leggen dat ik OTK wil binnen een DD (oftewel HD op zijn nederlands) relatie.

Maar toch vind ik dat wel een bbeeeettjjee eng hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimedi jul 23, 2013 10:43 am

len78 schreef:
zoiets als:

... dat ik OTK wil ...

Ja, veel beter.  Zonder dat "OTK" zou ik in ieder geval er niet uithalen dat je spanko bent.  En dan ben ik zelf spanko, kan je nagaan, dus ik ben me er zeer van bewust dat dat bestaat. In tegenstelling tot de meeste andere Nederlanders.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gast
Gast




Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Oproepen voor spankers en spankees   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitimema sep 09, 2013 12:58 pm

Ik run al heel wat jaren een site op spanking gebied, puur voor de fun en omdat ik een overtuigd spanker ben en in de loop van de jaren ook al heel wat vrouwen over mijn  knie heb mogen leggen en hun billen heerlijk rood mocht slaan, daar geniet ik nog altijd van.
En wat ik altijd aangeef is dat een spanking met wederzijdse instemming plaatsvindt en dat je er samen ook plezier en opwinding moet beleven.
Ik krijg wel meer oproepjes voor een spanking of mensen melden zich aan bij mij met soms de tekst ik meld mij aan, ja daar kan ik ook niets mee!
Het is nu eenmaal zo dat als je succes wil hebben je een gedeelte van jezelf zal moet laten zien wie je bent en wat je op spanking gebied naar op zoek bent.
Weet eerst heel goed waar je naar op zoek bent of geef aan dat je nog onervaren bent en het is nog steeds zo dat een betrouwbare spanker niet op elke straathoek te vinden is en dat is met spankees net zo.

Ik bedoel maar te zeggen dat je wat van jezelf moet laten zien en dat kan heus wel zonder dat jij je privacy geheel uit het oog verliest.
Mijn ervaring is dat als je serieus opzoek gaat moet je wel eens een risico nemen maar ga vooral op je gevoel af en vraag ook naar zijn gewone leven en denken en doen, dan krijg je al snel een beeld van de persoon achter de spanker of spankee.
Spreek voor het eerst ook nooit af bij je thuis als vrouw maar ook als man, een openbare gelegenheid is dan veiliger en met een wandeling kun je vaak ongestoord van gedachten wisselen en neem desnoods iemand mee die op de  achtergrond blijft als veiligheidsmaatregel voor jezelf.
Mijn spankee deed ook een oproep bij mij en nam daarmee toch een risico waant ze kende mij nog niet en we hadden beiden geluk want het was een schot in de  roos en we genieten samen van elke spankingsessie, heerlijk!
Dit kan jou ook gebeuren als je zelf weet wat je zoekt en toch ook wat van jezelf durft te laten zien.
O ja mijn site:

http://spankees.blogse.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite   Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favoriete Spanker
» Spanker (20) is op zoek!
» Johan, 29 jaar spanker
» spanker zoekt spankee
» 40 jarige spanker zoekt spankee

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: