Onderwerp: Favoriete Spanker wo maa 03, 2010 8:05 pm
Wat zijn je favoriete Spankers die in een spanking filmpje voorkomen?
Mijn favorieten: Bryn uit Online Encounter van Firmhand: http://klaproos.heavenforum.org/je-favoriete-spanking-filmpje-f10/online-encounter-met-hele-leuke-dom-imo-t65.htm
Dallas van Dallas spanks hard. Wie kent hem niet?
Kyle van spankingtube. Erg jong, maar wel goed.
Alex ( met Lily Starr) en Niko zijn ook wel leuk op spankingtube, tussen alle slechte filmpjes vallen zij daar wel op.
Verder valt het vaak op dat de meisjes bloedmooi zijn en de mannen die die meisjes spanken heel oud en/of lelijk. Of ze zijn wel knap, maar slaan als een watje of zijn niet dominant. De meeste klanten zijn blijkbaar mannen, dus daar ligt de focus op ( zo veel mogelijk mooie meiden), maar ik zou toch graag leuke en goede Doms zien in filmpjes.
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Favoriete Spanker wo maa 03, 2010 10:24 pm
Bij de films van Jennifer Brooks komt een strenge hoofdmeester voor met een kaal hoofd. De dames die ik ken, zijn helemaal weg van hem; hij lijkt mij beneden de 40 jaar en slaat hard, heeft een goede intonatie. Hun adoratie voor hem loopt soms een verkeerde weg in, als ze grappen maken over de "bijna kale man" [ik dus]. Maar goed, ik zie wel eens iets door de vingers. Groet Rein
Laatst aangepast door Rein op wo maa 10, 2010 9:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Favoriete Spanker wo maa 03, 2010 10:26 pm
Ik vind Kyle van spankingtube errug leuk. Ik hou zoiezo erg van jonge dominante mannen, vind het altijd geweldig als ze zo jong al zo dominant kunnen zijn, en toch jong en schattig blijven.
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Favoriete Spanker wo maa 03, 2010 10:29 pm
Lol isis, als je zelf ouder wordt heb je hetzelfde met de iets ouder dominanten. Ik vind het nog steeds heel schattig als zo'n dominante vent tegelijkertijd af en toe iets van een klein jongetje heeft.
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Favoriete Spanker wo maa 03, 2010 10:43 pm
Ik kan me er slechts bij aanluiten: de combi Dominant en dottig is onweerstaanbaar!
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Het eeuwige leven wo maa 03, 2010 11:34 pm
isis schreef:
Ik hou zoiezo erg van jonge dominante mannen, vind het altijd geweldig als ze zo jong al zo dominant kunnen zijn, en toch jong en schattig blijven.