Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hippe broek

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Switch
Watje
Watje



Aantal berichten : 18

Hippe broek Empty
BerichtOnderwerp: Hippe broek   Hippe broek I_icon_minitimema okt 21, 2013 1:11 am

Laatst had een meisje op mijn werk een hele hippe broek aan, zo niet kinky. De broek had namelijk de rits aan de achterzijde. Als spanko kun je dan maar aan 1 ding denken natuurlijk...erg praktisch om de billen te ontbloten. Iemand wel eens gezien of gedragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hippe broek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hippe broek   Hippe broek I_icon_minitimewo okt 23, 2013 4:32 pm

http://fashionviews.wordpress.com/tag/acne-zipper-broek/ ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hippe broek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hippe broek   Hippe broek I_icon_minitimedo okt 24, 2013 12:01 am

Wat lelijk! Waarom zou je dat aan willen doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Hippe broek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hippe broek   Hippe broek I_icon_minitimedo okt 24, 2013 8:19 pm

Nou ja, hip ? Ik vind hem niet zo geweldig. Maar leuk voor een spelletje zoek mijn rits als je mijn broek naar beneden wil hebben Twisted Evil 
Terug naar boven Ga naar beneden
Switch
Watje
Watje



Aantal berichten : 18

Hippe broek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hippe broek   Hippe broek I_icon_minitimevr okt 25, 2013 2:45 am

Hip, in de zin dat heel anders is. Maar nee ik vond het ook zeker niet mooi staan. Een mooie spijkerbroek is veel leuker om te zien (en een mep op te geven natuurlijk).
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri
Watje
Watje
Henri


Aantal berichten : 21

Hippe broek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hippe broek   Hippe broek I_icon_minitimezo dec 18, 2016 7:05 pm

Tegenwoordig zijn die strakke zwarte legging broeken in voor vrouwen. Dat kletst zo lekker. Omdat het niet zo'n zeer doet kun je ook lekker lang doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hippe broek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hippe broek   Hippe broek I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hippe broek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gelaatsuitdrukking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: