Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 gelaatsuitdrukking

Ga naar beneden 
+7
meidje
isis
dawn
Marc82nl
wenneke
Ruben
W
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo jul 03, 2011 11:02 pm

Voor het geval jullie spankingblog niet volgen:
https://www.dailymotion.com/video/xahnh2_hot-girl-suffers-through-a-painful_sexy

Zo mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimema jul 18, 2011 10:25 pm

... en op More Than It Hurts Me (sinds kort mijn favoriete spankingsite) is nu ook de andere kant te zien!
http://morethanithurtsme.tumblr.com/post/7767674892
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimeza nov 12, 2011 1:48 pm

Het is inderdaad een hele mooie uitdrukking, en ook heel leuk om beide camera hoeken naast elkaar te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimeza nov 12, 2011 4:28 pm

zag er pijnlijk uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimeza nov 12, 2011 6:26 pm

Hehe, die filmpjes moet je even parallel draaien voor optimaal effect Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimeza nov 12, 2011 8:39 pm

Hoe doe je dat? Op 2 pc's? Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimeza nov 12, 2011 10:48 pm

Hear Hear!! Groot respect voor de dame. Ik wil al mijn toekomstige spankings zo in ontvangst nemen!! Echt netjes gedaan, en heel mooi om naar te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 12:41 am

Toch vind ik dat gedoe met die broek en onderbroek aan het begin niks. Gewoon meteen goed aanpakken. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 1:23 am


@ dawn

Ja, dat klopt! gelaatsuitdrukking Smilie_girl_148
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 1:38 am

Eens, dat hoeft van mij ook niet zo. Ik vind slaan op mijn broek geslagen worden een beetje...tsjah...nutteloos ofzo..Desnoods op mijn onderbroek, het uitdoen daarvan vind ik nog wel een 'momentje'.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 4:07 pm

Ja maar... ik vind dat ook wel een "momentje"... maar dan op het moment dat je slaag gaat krijgen... dat je vooraf dus echt alle bescherming moet verwijderen... Dat vind ik nu juist zo spannend! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 4:33 pm

Ik heb natuurlijk nog niet zo veel ervaring, heel weinig zelfs :p maar mij lijkt toch het zogenoemde opwarmen toch het fijnst, ook in filmpjes of in mijn fantasie vind ik de momenten van wisseling van broek naar onderbroek of van onderbroek naar blote billen heel interessant, maar misschien veranderd dat later nog een keer ergens hoor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 5:43 pm

Hmmm weet je wat het is Jim. Ik vind dat ook spannende momenten, zeker in filmpjes. Maar in de praktijk werkt het voor mij persoonlijk toch anders. Het is gewoon zo dat je slaan op je broek minder goed voelt. Als ik een straf inga en de eerste paar klappen doen niet zoveel pijn dan wordt het voor mij moeilijk om gelijk goed in de sfeer te stappen. Als ik idd aan het begin gelijk alles uit moet doen en dan vervolgens gelijk pijnlijke klappen krijg komt het bij mij beter binnen.
Daarnaast vind ik het nogal storend om tussendoor te moeten stoppen om kleding uit te trekken.
Doe mij maar in 1x de volle mep Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:31 pm

Ja, precies. Ik kan anders niet zo goed mijn straffantasieën uitleven. Want zo zachtjes beginnen en dan steeds een beetje uit/opbouwen is eigenlijk alleen maar lekker. Ook niks op tegen... Op zijn tijd prima, trouwens. Maar niet als de straffantasie moet worden beleefd. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:32 pm

@ Jim

you see - that is the difference between movies and reality.
there are two reasons for me, why I never let someone spank me over pants (or panties).

1. it's not safe.
the top litarally can't see what he's doing, so there can be damage anybody should want to risk. (especially at a punishment spanking when he might start with an implement right away...)

and 2. it just annoys me.
over the knee, *smack**smack**smack*, up. pants down.
over the knee, *smack**smack**smack*, up. panties down.
over the knee........

it's a spanking, not a workout. *gg*



actually I like to go over the knee with panties on. nothing has started at all. his hand reaches for them and - ooouuh! - down they go!
for me that's the best part! yumm!!! gelaatsuitdrukking Smilie_girl_308
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 6:57 pm

Ik kan dit allemaal gelijk begrijpen, echt heel goed, dat het voor jullie fijner is om gelijk over te gaan op het echte werk Smile Maar ik weet het niet persoonlijk spreekt me het tot nu toe gewoon meer aan, maar ik moet ook gewoon afgaan op filmpjes en en fantasie. Misschien kom ik er wel ooit achter dat het in de praktijk anders werkt, dat zou ik gelijk geloven, maar dat weet ik nog niet Smile Plus dat het feit, maar dat weet ik niet hoor dat verschilt denk ik ook per persoon, dat ik een dom ben en jullie sub misschien een beetje meespeelt, weet ik niet hoor, maar kan misschien, maar deze zin is eerder een vraag dan dat ik het zeg Smile Voorlopig heb ik dit als ja fantasie, maar dat kan altijd nog veranderen!Smile


Laatst aangepast door Jimvdberg op zo nov 13, 2011 8:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 7:09 pm

Ik denk dat het gewoon per persoon verschilt wat je prettig/spannend vindt. En ieder zijn meug, toch!

Wat betreft de damage als je met een broek aan geslagen wordt... Zolang je met de hand slaat is dat denk ik onmmogelijk. En bovendien heb je zelfs met instrumenten minder kans op beschadigingen met een broek aan (zeker een spijkerbroek!) dan zonder. Bovendien... iemand die je zo hard slaat dat hij door je broek heen je billen met een paar klappen kapot slaat, is gek. Daar zou je überhaupt niet bij over de knie moeten gaan. Want die houdt zich heus niet in als jij daar in je blote billen ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 7:21 pm


it happened, once.

it was a punishment situation (back in my beginnings) and I had been twice over his knee before that day. I was totally terrified I wouldn't be able to take more, so he spanked me over the jeans with a wooden spoon.
I was blistered badly, close to busted skin!

he didn't mean to do any harm to me - he just hadn't been able to take care, because he couldn't see what he was doing!
we both were shocked - and came to the conclusion "never again!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 7:38 pm

Ik denk toch dat dat meer onervarenheid is dan iets anders. En dan kan zoiets ook zonder broek gebeuren, met alles in het volle zicht (waarvan akte...). Maar iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt!

Overigens zijn er waarschijnlijk ook al verschillen in de opvatting over damage. Sommigen zullen het liefst gewoon een beetje rode billen zien/voelen en een blauwe plek al te ver vinden gaan. Voor anderen is het niet klaar als het niet flink blauw is allemaal. De een vindt striemen cool, de ander vindt het niks. En zo zullen er ook wel mensen zijn die het helemaal niet erg vinden als billen kapot geslagen worden, maar dat juist erg spannend vinden.

En er is natuurlijk ook verschil in wat een paar billen hebben kan. De een kleurt nu eenmaal sneller dan de ander en de ene huid is sneller kapot dan de andere.

gelaatsuitdrukking Caning_LARGE
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 7:43 pm


true!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 8:20 pm

Ik vind op de broek meppen niet echt nodig, het is leuk bij een sub met geen of weinig ervaring om haar met spanking kennis te laten maken maar bij subs met ervaring begin ik liever meteen op de onderbroek. Die naar beneden doen (of haar zelf laten uittrekken, afhankelijk van de situatie) vind ik wel een leuk momentje ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 10:24 pm

Hmm. Het heeft ook wel wat dat je éérst op de broek slaat, en haar dan verplicht die uit te doen. "Moet dat echt, het doet al zo'n pijn..." Ja, het moet echt.

Het is standaard in spankingfilmpjes inderdaad, broek-onderbroekje-bloot. Geen idee waarom, misschien omdat iedereen het doet en de klant het dus verwacht? Of omdat het model op die manier meer kan volhouden? Of, zoals bij sommige sites, omdat ze dan deel 1 (broek) en deel 2 (bloot) apart kunnen verkopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 10:51 pm

Ja ik denk dat dat het heel erg is hoor, dat het gewoon per persoon heel erg verschilt. Het mooie is ook dat ik alle post allemaal begrijp, ik denk omdat ze voor elk van jullie zo horen te zijn, bijvoorbeeld naar ervaring of zoals bij mij dus naar filmpjes e.d. Iedereen zijn eigen mening en gevoel, zo hoort het ook Smile Voorlopig lijkt het me dus zo erg spannend, maar dat kan altijd nog veranderen door ervaring of meer kennis of iets dergelijks Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 10:52 pm

Ik weet het niet, ik zie het wel, komt goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitimezo nov 13, 2011 10:58 pm

Tuurlijk! Gewoon kijken wat je zelf leuk vindt in de praktijk. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





gelaatsuitdrukking Empty
BerichtOnderwerp: Re: gelaatsuitdrukking   gelaatsuitdrukking I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gelaatsuitdrukking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete spanking film(pje)-
Ga naar: