Ik ben een tijdje actief geweest op dit forum, maar het afgelopen half jaar heb ik even wat afstand genomen. Nu heb ik zin om weer eens met wat leuke mensen in contact te komen. Misschien kan uit zulk contact wel iets moois voortvloeien
Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben een studente van 18 jaar. Ben een erg gezellig,lief, aantrekkelijk, spontaan, grappig maar ook bijdehand en eigenwijs
meisje. Ik ben druk bezig met mijn studie, maar daarna geniet ik ook goed van het studentenleven, de gezelligheid en t uitgaan. Daarnaast ben ik een echte keukenprinses, hou ik ervan om te sporten en ben ik erg cultureel ingesteld.
Niemand zou ooit denken dat ik ook een onderdanige kant hebt, die komt dan ook alleen rond bepaalde mensen naar boven, haha. Spanking heeft mij veel goede dingen gebracht in het verleden. Ik heb de discipline kant niet perse nodig omdat ik zelf al vrij verantwoordelijk ben, maar het helpt me wel heel erg om heerlijk te relaxen. Soms is het fijn dat iemand anders even de verantwoordelijkheid overneemt en je ff terug op het juiste pad zet. Bovendien geeft het me soms een heerlijke rilling over mijn rug, haha. Wil je verder nog iets weten, vraag dan vooral
Als je zin om eens wat gedachten uit te wisselen over spanking, vragen hebt of gewoon is gezellig wil praten. Stuur me dan een pm. tot snel dan