Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vakantie kamp

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Vakantie kamp  Empty
BerichtOnderwerp: Vakantie kamp    Vakantie kamp  I_icon_minitimedi nov 19, 2013 11:24 pm

Toen ik een jaar of veertien was, gingen wij op vakantie kamp, op de fiets naar een padvindershuisje midden in het bos. Dagen van te voren waren we al met een paar vriendinnen bij elkaar en gingen we “inkopen “doen , want je moest immers genoeg zoet,  kleurstof rijk voedsel bij je hebben en niet te vergeten, alcohol en sigaretten. Want  je zat in midden in het bos, geen winkels in de buurt, dus alles moest mee. Echter werd dit allemaal standaard afgepakt. Alle snoep werd verzamelt en bij elkaar gegooid in een grote soeppan en dan kreeg iedereen een snoepje als de groepsleiding vond dat het mocht. Niemand maar dan ook niemand had zin om zijn snoep te delen. Heel egoïstisch ben je op zo’n leeftijd, dus wij verzonnen de meest vindingrijke plekken om te verstoppen. We hadden tassen met dubbele bodem en niet eens zo zeer voor dat snoep. Er waren een aantal dingen die echt niet mochten op zo’n kamp en dat was alcohol drinken en roken. Dus wij stonden daags van te voren flessen frisdrank te mengen met wodka, whisky, en bessenjenever. Ook deden we van die kleine flesje vullen voor onderweg, je moest immers een heel eind fietsen.  We hadden ook zo’n groepje meiden die steeds verder achter op raakte ( alleen maar om te drinken en te roken ). Aangeschoten kwamen wij dan op zo’n kamp aan en hoopte dan dat de groepsleiding je een gewoon vrolijk kind vond. We maakte er echt een potje van zo’n kamp week.'S Avonds liepen we over naar de jongens om stiekem in hun slaapzakken te kruipen om vervolgens vijf minuten later daar weer uit getrokken te worden, en naar ons eigen bed gesommeerd te worden. Een van ons had een klein radiootje waarop we de top 40 konden ontvangen en dan samen met drank, chips en snoep midden in de nacht je eigen feestje bouwen. Totdat we voetstappen hoorde op de gang, en snel alles verstopte in de slaapzakken en deden alsof we sliepen. Om tien minuten later weer van voor af aan te beginnen. Dit heeft  overigens een hoop meiden een zeik natte slaapzak opgeleverd. Ik denk echt dat het niet leuk was om groepsleiding te zijn van een stel opgeschoten pubers,  we hebben echt geprobeerd om ze helemaal gek te krijgen. Maar er was ook straf…. Een van de groepsleiding was een militair en nu had hij bedacht dat als wij dan toch zo aan het keten waren we ook wel op onze blote voeten over het schelpenpad in het bos konden hardlopen. Wij dachten dat dit grootspraak was van de jongens, die al een avond eerder het haasje waren geweest. Het was een uur of 1.00 we lagen al even in bed en hadden bedacht dat als het waar was, wij dat dan ook wel wilde meemaken. Twintig meiden begonnen in koor te roepen : Wij willen het schelpenpad, wij willen het schelpenpad !!! En ja hoor de deur vloog open en daar stond hij :” Nu allemaal je bed uit schreeuwde hij ! Hup opschieten! Jij ook!Je hoeft niet te doen alsof je slaapt!(Uhm oké, ik kon het toch proberen )Allemaal achter elkaar in looppas!! Nee! Laat die schoenen maar staan die heb je niet nodig! “ En daar gingen we twintig meiden toen nog lachend achter elkaar aan het bos in, en we gingen echt over het schelpenpad, waar hij naast stond te schreeuwen dat we door moesten lopen. Ik vraag me af wat er was gebeurd als ik gewoon was gaan zitten en had gezegd: "doe het lekker zelf" of " ik ga echt niet lopen voor jou!"  Ik denk nog weleens terug aan die tijd, en oh wat hebben we gelachen, en wat een streken hebben we uitgehaald. Zo graag zou ik dat nu nog eens over nieuw doen weliswaar in een iets andere setting. Twintig spankees op een slaapzaal en een stel Dominanten als groepsleiding. En billenkoek in plaats van het schelpenpad of misschien beide… maar voorlopig blijft het een leuke herinnering en fantasie.

Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Vakantie kamp  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantie kamp    Vakantie kamp  I_icon_minitimevr okt 24, 2014 10:01 pm

gave herinnering en een heerlijke fantasie waar ik wel in mee kan gaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Vakantie kamp  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantie kamp    Vakantie kamp  I_icon_minitimeza okt 25, 2014 4:04 pm

Dat lijkt mij ook wel een leuk weekendje weg Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Vakantie kamp  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantie kamp    Vakantie kamp  I_icon_minitimezo okt 26, 2014 2:10 pm

isis schreef:
Dat lijkt mij ook wel een leuk weekendje weg Very Happy

Dan wil je wel kamperen zeker Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vakantie kamp  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantie kamp    Vakantie kamp  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vakantie kamp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spanking op vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: