Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanking op vakantie

Ga naar beneden 
+6
Björn
Marc82nl
isis
fabi
leentje
summerbrat
10 plaatsers
AuteurBericht
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimedi sep 17, 2013 10:38 pm

Het blijft lastig een pak op je billen krijgen als je op vakantie bent. Of je bent ( in ons geval ) met meerdere mensen op vakantie ( vier volwassenen en twee kinderen ) en van die vier volwassen zijn twee je ouders die nergens iets van weten. Of je zit in een zon overgoten plaats waar je de hele dag in korte rokjes en een bikini loopt. Met hele dunne muren van de hotelkamer…. Maar er zijn van die momenten terwijl je op vakantie bent dat de behoefte daar wel is. Het is mij weleens overkomen dan ik keurig een aantal dagen alleen op mijn rug heb liggen zonnen en als ik opstond heel voorzichtig mijn bikinibroekje op zijn plaats deed voordat ik het zwembad in dook. Ook hoop ik altijd dat ik nooit naast Nederlandse gasten in een hotelkamer zit want ik hoop altijd dat buitenlandse gasten denken:  O dat zijn van die gekke Duitsers Smile ... En we vertellen nooit ons kamernummer aan andere Nederlanders die je altijd tegenkomt/opzoekt op vakantie, bang dat ze onverwachts komen socializen. Ook weleens meegemaakt dat tijdens een spanking op de hotelkamer iemand aan kwam kloppen omdat we teveel herrie maakte Embarassed Vaak proberen wij dan ook zo incognito mogelijk de hotelkamer te verlaten ( deur op een kier, een keer links kijken,rechts kijken en dan weglopen ) Dit heeft bij ons tweeën de nodige lachbuien veroorzaakt. Afgelopen zomer hebben we het anders opgelost wij waren dus met de kinderen en mijn ouders op vakantie, en zijn s avonds onder het mom van we gaan even een ijsje halen in de auto gestapt. Best spannend zo in de auto op een afgelegen parkeerplaats maar echt ontspannen kan ik me niet, ik ben altijd bang dat een of andere boswachter met zijn zaklamp naar binnen komt schijnen… Hoe lossen jullie dit op als jullie op vakantie zijn ? Wij gaan pas van de winter weer samen naar de zon, maar een bikini broekje met pijpjes is nu toch niet echt mijn ding.

Groetjes summerbrat
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimedi sep 17, 2013 11:11 pm

Tja die dunne muren van hotelkamers Smile Daar heb ik ook wel ervaring mee. Niet dat de buren ooit wat hebben gezegd, dat niet. Maar als ik alles kan horen wat de buren doen tja.........
De oplossing van mijn partner in crime is het gebruiken van borsteltjes en rubberen nare dingen. Gevolg: Het meppen maakt geen geluid, maar de mensen op de kamer ernaast hebben vast gedacht dat er een varken of schaap geslacht werd of zo.

Beter is het om een huisje te huren, liefst vrijstaand en een afstand van minstens 20 meter tot de andere huisjes cheers 

Terug naar boven Ga naar beneden
fabi
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimewo sep 18, 2013 5:02 pm

Vakantiehuisjes zijn inderdaad ideaal. Ik heb een tijdje met Richard in een vakantiehuisje gezeten omdat hij voor zijn werk tijdelijk ergens anders in het land moest zitten. We hadden geen buren en daar heeft Richard dankbaar gebruik van gemaakt. Wij waren dan niet op vakantie en het was winter dus problemen met bikini was er niet Razz 

Verder heeft Richard er altijd wel een beetje schijt aan wat andere mensen denken. Vaak genoeg zitten we samen in een hotel en hij laat mij gewoon zwemmen met een stel rode billen. Heel gênant vind ik dat Embarassed Maar hij weet dat ik van zwemmen houd en ik dat dus maar gewoon moet doen, onder dreiging van een tweede pakslaag, tja wat dan? weetniet 

Ik zelf woon in een appartement en daar is het ook altijd lastig om "stil" een pakslaag te ontvangen. Dat vakantiehuisje was wat dat betreft echt een verademing.
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimewo sep 18, 2013 9:23 pm

Ook ik hou niet zo van rubberen nare dingen, dus nee geen oplossing. En dat varken of schaap wat geslacht wordt gewoon V een witte lange jurk aangeven Very Happy  en jij zo'n leuk zomers hoofddoekje op en opgelost ( ben je gewoon incognito )

En fabi ik zou er toch echt voor zorgen dat ik zwemmen niet zo leuk meer vond. Ik zou eens gaan nadenken over een andere hobby zoals lezen... lekker veilig en in het zonnetje

En ja vakantiehuisjes zijn ideaal als je met z'n tweeën op vakantie gaat maar niet met een hele bubs
Terug naar boven Ga naar beneden
fabi
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimewo sep 18, 2013 10:23 pm

Nope klopt, vrijstaande kamers hebben ze (helaas) nog niet uitgevonden Laughing

Lezen is idd een goed idee, maar wordt zo vervelend als ik niet genoeg beweging krijg.... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimedo sep 19, 2013 11:59 pm

Ik zie het helemaal voor me

wolk 

roflol 

Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimevr sep 20, 2013 12:09 am

Ha,ha, je kan het voorstellen... Maar wat er ook gebeurd het was niet mijn idee :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimevr sep 20, 2013 11:15 pm

Geluidsoverlast...blijft altijd lastig. Als ik op vakantie ben met vriend en kinderen dan doen we gewoon een week niet aan 'echte' spankings. Thuis ook niet als de kinderen in huis zijn. Het lijkt me echt zielig voor ze als ze wakker worden van mijn gegil, traumagarantie:P!

Ik woon in een nogal gehorig huis dus in het begin was ik altijd wel bang dat mensen ons zouden horen, maar nadat we eenmaal een paar keer echt wel wat herrie gemaakt hadden en niet één van de buren klaagde kon ik het wel loslaten.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimevr sep 20, 2013 11:40 pm

Wij hebben altijd kinderen in huis en mijn visie is ze weten niet beter dus denk dat het hier met de trauma's meevalt... alhoewel mijn jongste van drie weleens in "paniek" kan raken als mijn man speels een tik tegen mijn billen geeft : Papa mag niet slaan, jij kusje op mama billen geven Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimezo sep 22, 2013 12:25 am

Tsja, het is vooral vlak na verhuizen toch wel weer even uitproberen inderdaad Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimezo sep 22, 2013 12:03 pm

Soms moet je er lang op wachten voor de buren reageren. In mijn vorige huis, een flatje, kwamen mijn bovenburen na meer dan vier jaar klagen over de steeds terugkerende geluidsoverlast. Het bleek dat ze al jaren alles konden horen, maar ze durfden er niets over te zeggen pale ...........Dat was voor mij wel een reden om alles op alles te zetten om te verhuizen. Gelukkig is dat gelukt Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimezo sep 22, 2013 3:27 pm

Ik had afgelopen week wel even een mini-hartaanval toen een aantal lui op de complexfacebook begonnen te klagen over een muzikale bovenbuurman die nogal veel lawaai produceerde. Enige research leverde op dat het niet mijn onderburen waren. Gelukkig. Ik weet niet wat m'n directe buren denken, maar *als* ze al iets horen, dan denk ik gewoon dat ze jaloers zijn op de hoeveelheid kinky seks die ik heb eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimezo sep 22, 2013 5:06 pm

O is dat het ( jaloers op kinkysex ) ik heb buren die het namelijk wel weten omdat we nu eenmaal een iets hechtere burenband hebben ( samen wijntjes drinken enzo ) En die gingen op een gegeven moment dus vragen ( omdat ze zich zorgen maakte ) en me nu mijden als mijn man en ik een beetje te luid zijn geweest....
Terug naar boven Ga naar beneden
fabi
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimema sep 23, 2013 2:12 pm

leentje schreef:
Soms moet je er lang op wachten voor de buren reageren. In mijn vorige huis, een flatje, kwamen mijn bovenburen na meer dan vier jaar klagen over de steeds terugkerende geluidsoverlast. Het bleek dat ze al jaren alles konden horen, maar ze durfden er niets over te zeggen pale ...........Dat was voor mij wel een reden om alles op alles te zetten om te verhuizen. Gelukkig is dat gelukt Laughing
Omg... Dat zal voor mij ook een reden te zijn om direct te verhuizen!! En nu geen flatje meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimema sep 23, 2013 8:35 pm

Dat zou voor mij denk ik eerder afhangen van de relatie die ik met m'n buren heb. Maar als ze pas na vier jaar komen klagen, zegt het denk ik wel genoeg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Essie_Esther
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimedi sep 24, 2013 1:05 am

Ergens is het 'stiekeme' idee wel spannend maar oh wat lijkt me het genant als mensen op vakantie er ineens achter komen Embarassed .

Heeft niemand hier nog een burqini?
Terug naar boven Ga naar beneden
IngridD
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimezo okt 20, 2013 3:43 pm

wij zaten op een camping maar de oplossing was simpel.
Een km van de camping was een heel rustig plekje waar we frankie elke avond na 12 uur een flinke spanking hebben gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimewo feb 03, 2016 1:37 pm

..


Laatst aangepast door jongkind op zo aug 07, 2016 12:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitimedo feb 04, 2016 2:21 pm

Een pak billenkoek geven op een hotelkamer met een dunne flogger gaat wel qua geluid.
Eenmaal waren we op wandelvacantie in de Vogezen, waar je onderweg niet zo veel mensen tegen komt; het kleinste spaanse riet paste in de rugzak; op een afgelegen plek heb ik wat mooie strepen toegediend; mijn partner en ik hadden dat even nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spanking op vakantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking op vakantie   Spanking op vakantie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spanking op vakantie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vakantie kamp
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?
» spanking rok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: