Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Welke jongedame herkent zich hierin?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Don Robert
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Welke jongedame herkent zich hierin? Empty
BerichtOnderwerp: Welke jongedame herkent zich hierin?   Welke jongedame herkent zich hierin? I_icon_minitimeza feb 22, 2014 2:29 pm

„BAM”, met een harde klap hoorde ik de deur in het slot vallen. ‚zo, die is sacherijnig of boos’, mompel ik glimlachend terwijl ik met een mixer de overheerlijk geurende tomatensoep fijn mix.
Nog net niet stampvoetend en briesend kom je de keuken binnengestormd en nog voordat ik de kans krijg om de mixer uit te schakelen is jouw tirade al losgebarsten. De overheerlijke geur van eten in de keuken heeft je gemoedstoestand nog niet doen omslaan.

„Hey meis, heb je zo’n rotdag vandaag”, vraag ik je geruststellend en pak je stevig vast. Ik voel direct hoe een eerste golf van ontspanning zich meester van je maakt, waarna je vrijwel direct doorgaat met je tirade. Ik fluister sussende woordjes in je oor en af en toe waarschuw ik je voor je taalgebruik. Om mijn waarschuwingen lichte kracht bij te zetten, geef ik een aantal speelse tikken op je bips.

Mijn stevige, liefkozende en troostende omhelzing lijkt niet voldoende te werken. Je tirade houd aan en zo ook je ongewenste taalgebruik.

„Jongedame! Nu is het genoeg”. Ik laat je los uit mijn omhelzing en pak je bij de hand mee de kamer in. Onderweg naar de bank overpeins ik mijn gedachten; een stevig pak voor je billen als straf voor je taalgebruik of een relax billenkoek om weer wat meer tot bedaren te komen….

Graag vind ik een jongedame die samen met mij uiting wil geven aan bovenstaande verlangens.

Jij:
Bent een vrouw
Raakt geïnspireerd in bovenstaande
Bent tussen 20+ en 35-
Bent slank tot volslank
Bent een ‚meisje-meisje’ (dus géén Tomboy)
Wil graag samen met mij ontdekkingen en ervaringen op doen die passen bij bovenstaande

Ik:
Ben een man
Heeft een open-mind
Ben tussen 35+ en 40-
Ben 1,97 en slank tot volslank
Heb geborgenheid en veiligheid te bieden
Wil graag samen met jou ontdekkingen en ervaringen op doen die passen bij bovenstaande
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke jongedame herkent zich hierin?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» jongedame meldt zich...
» Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden?
» Dutch Spank Daddy stelt zich voor
» Welke beroemdheden zijn in onze fantasie een spanko?
» Met welke soorten spanking houden jullie je bezig

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: